Het stamcafé XIV
donderdag 19 mei 2016 om 20:18
Deel veertien alweer van ons onvolprezen café! Het wordt nu echt een beetje lastig, met die romeinse cijfers maar het is me toch weer gelukt . Dit keer zitten we in het Wilde Westen, dat wilde ik al die tijd al zo graag dus nu neem ik de kans mooi waar *gnagna*
Zuigen wordt zeer op prijs gesteld, stof zat hier met dat woestijngedoe. Maar dan alleen stof he, als je iets met iemand uit te vechten hebt doe je dat maar fijn in je eigen topic. En lieve groetjes natuurlijk van Leo, Yas, ik-zei-de-gek en Star (in ruste).
Zuigen wordt zeer op prijs gesteld, stof zat hier met dat woestijngedoe. Maar dan alleen stof he, als je iets met iemand uit te vechten hebt doe je dat maar fijn in je eigen topic. En lieve groetjes natuurlijk van Leo, Yas, ik-zei-de-gek en Star (in ruste).
dinsdag 24 mei 2016 om 10:02
quote:Jane-Ice schreef op 24 mei 2016 @ 09:42:
Ik zit momenteel in het buitenland.
Ben sinds vrijdag hier...wel leuk, kan beter. En mijn koffer is zoek, echt balen!!Dat lijkt me echt zo klote. Daar maak ik me als ik vlieg meer zorgen over dan de kans dat het vliegtuig neerstort............
Ben sinds vrijdag hier...wel leuk, kan beter. En mijn koffer is zoek, echt balen!!Dat lijkt me echt zo klote. Daar maak ik me als ik vlieg meer zorgen over dan de kans dat het vliegtuig neerstort............
Oh dear, how sad, never mind.
dinsdag 24 mei 2016 om 10:06
quote:Jane-Ice schreef op 24 mei 2016 @ 09:42:
Ben sinds vrijdag hier...wel leuk, kan beter. En mijn koffer is zoek, echt balen!!Ow, dat is echt balen. Vakantie? Of werk?
Ben sinds vrijdag hier...wel leuk, kan beter. En mijn koffer is zoek, echt balen!!Ow, dat is echt balen. Vakantie? Of werk?
The most common reason people fail in life: They're just not good enough.
Week 12 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 12 van de Extremely Demotivational Calendar
dinsdag 24 mei 2016 om 10:08
dinsdag 24 mei 2016 om 10:10
quote:Jane-Ice schreef op 24 mei 2016 @ 10:08:
Dats nog niet alles...het eten is niet lekker. Ze staan echt vroeg op (horror) en gaan laat naar bed. Men spreekt geen engels.
Het ergste is dat ze geen wifi hebben.
Ik was het zo zat dat ik net internetbundel heb gekocht.
Wil iemand ruilen?
Het is wel lekker warm hier!Waar zit je dan?
Dats nog niet alles...het eten is niet lekker. Ze staan echt vroeg op (horror) en gaan laat naar bed. Men spreekt geen engels.
Wil iemand ruilen?
Het is wel lekker warm hier!Waar zit je dan?
Oh dear, how sad, never mind.
dinsdag 24 mei 2016 om 10:11
Wil iemand ruilen?
Het is wel lekker warm hier!Waar in hemelsnaam is dat?? Ergens in het oostblok??
Wil iemand ruilen?
Het is wel lekker warm hier!Waar in hemelsnaam is dat?? Ergens in het oostblok??
dinsdag 24 mei 2016 om 10:16
Wil iemand ruilen?
Het is wel lekker warm hier!Huur een auto en ga op avontuur?
Wil iemand ruilen?
Het is wel lekker warm hier!Huur een auto en ga op avontuur?
When they go low, we go high. (M.Obama)
dinsdag 24 mei 2016 om 10:17
quote:Jane-Ice schreef op 24 mei 2016 @ 10:16:
Brazilie
Had het wel anders verwacht maar mensen zijn wel erg lief en warm.
En ik zit momenteel in een dorp
Vlakbij Fortaleza
Morgen ga ik naar Rio!!
Zonder mijn eigen spullen Ach daar heb je toch alleen je string nodig?
Brazilie
Had het wel anders verwacht maar mensen zijn wel erg lief en warm.
En ik zit momenteel in een dorp
Vlakbij Fortaleza
Morgen ga ik naar Rio!!
Zonder mijn eigen spullen Ach daar heb je toch alleen je string nodig?
When they go low, we go high. (M.Obama)
dinsdag 24 mei 2016 om 10:21
quote:Hayek schreef op 24 mei 2016 @ 08:35:
[...]
Het lijkt mij wel lastig, zeker als het structureel is. Zaterdag is toch wel een dag bij uitstek om met familie/vrienden af te spreken.
Nee is niet structureel, zit in mijn oproepuren dus soms 2 of 3 zaterdagen achterelkaar maar vaker 3 of 4 niet. Het is ook maar een paar uur maar gevoelsmatig telt het zwaarder of zo. In de toekomst wordt het vervelender want dan zijn we langer open op zaterdag.
Ben weer thuis van sporten, moet er donderdag nog 1 x heen voor een soort eindtest voor mijn rug.
[...]
Het lijkt mij wel lastig, zeker als het structureel is. Zaterdag is toch wel een dag bij uitstek om met familie/vrienden af te spreken.
Nee is niet structureel, zit in mijn oproepuren dus soms 2 of 3 zaterdagen achterelkaar maar vaker 3 of 4 niet. Het is ook maar een paar uur maar gevoelsmatig telt het zwaarder of zo. In de toekomst wordt het vervelender want dan zijn we langer open op zaterdag.
Ben weer thuis van sporten, moet er donderdag nog 1 x heen voor een soort eindtest voor mijn rug.
dinsdag 24 mei 2016 om 10:22