Het stamcafé XV
vrijdag 3 juni 2016 om 18:52
En alweer een nieuw café, het gaat maar door en het gaat maar door. Dit keer heb ik heel ongeïnspireerd gekozen voor een oer-Hollandse locatie: Egmond aan Zee.
Zuigen graag, maar wel zand dus. Ik word helemaal gek van dat spul. En heel veel lieve groetjes van Leo, Yas, Star-nog-steeds-in-ruste en ikke.
Zuigen graag, maar wel zand dus. Ik word helemaal gek van dat spul. En heel veel lieve groetjes van Leo, Yas, Star-nog-steeds-in-ruste en ikke.
zaterdag 18 juni 2016 om 18:34
quote:BridgetteDubois schreef op 18 juni 2016 @ 18:32:
[...]
Ik kan er gewoon niet op lopen. Als ik een schoen heb met een wat hoge zool ga ik al continu door mijn enkel. Hij klapt dan dubbel zeg maar, met hakken is het helemaal een drama denk ik. Heb het al jaren niet meer geprobeerd. Nou ben ik sowieso meer van de gympen en sneakers, dus ben er niet rouwig om. En ze hebben gelukkig ook nette laarzen zonder hak..
Ik vind het ook niks. Droeg vroeger wel veel hoge hakken want ik ben klein maar ik heb liever mooie leren boots of lage laarzen aan.
Ik kan wel 3 dagen op slippers dansen op een festival maar een half uur hakken lopen is een hel.
[...]
Ik kan er gewoon niet op lopen. Als ik een schoen heb met een wat hoge zool ga ik al continu door mijn enkel. Hij klapt dan dubbel zeg maar, met hakken is het helemaal een drama denk ik. Heb het al jaren niet meer geprobeerd. Nou ben ik sowieso meer van de gympen en sneakers, dus ben er niet rouwig om. En ze hebben gelukkig ook nette laarzen zonder hak..
Ik vind het ook niks. Droeg vroeger wel veel hoge hakken want ik ben klein maar ik heb liever mooie leren boots of lage laarzen aan.
Ik kan wel 3 dagen op slippers dansen op een festival maar een half uur hakken lopen is een hel.
zaterdag 18 juni 2016 om 18:37
quote:Lady_Voldemort schreef op 18 juni 2016 @ 18:32:
[...]
Oh maar dat klinkt wel als schoenen die ik ook graag zou dragen. Mits geen hakken dus qua borduursel is het zoiets, maar dan geen hoge laarzen. En mijn hakken zijn hoger
(als je bij de foto's op mijn fb kijkt, zie je ze daar tussen staan)
[...]
Oh maar dat klinkt wel als schoenen die ik ook graag zou dragen. Mits geen hakken dus qua borduursel is het zoiets, maar dan geen hoge laarzen. En mijn hakken zijn hoger
(als je bij de foto's op mijn fb kijkt, zie je ze daar tussen staan)
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
zaterdag 18 juni 2016 om 18:37
zaterdag 18 juni 2016 om 18:44
Ik maakte een pan soep en terwijl ik een stapel pannenkoeken aan het bakken was kwam grotenzoon: 'Oh lekker, maar ik eet niet mee hoor, ik heb een feestje met barbecue.' Ik: 'Oh is dat vandaag? Je had het zes weken geleden wel gezegd maar niet opgeschreven.' Dan komt man thuis: 'Ik heb niet zo'n trek hoor, want laat nog heel luxe geluncht op school.'
Iemand nog zin in pannenkoeken? De soep lusten we morgen nog wel.
Iemand nog zin in pannenkoeken? De soep lusten we morgen nog wel.
zaterdag 18 juni 2016 om 18:50
Ik kampeer alleen op Graspop, en zelfs daar onder protest. Maar aangezien dat meneer L's enige kampeeruitspatting is heb ik het er voor over. Alleen dit jaar konden we het agendatechnisch gezien niet rondkrijgen. En daar ben ik achteraf blij mee, ik las net dat alle parkeerterreinen en een deel van de camping (weilanden dus) afgesloten zijn wegens wateroverlast...
Hakken draag ik soms, maar niet te hoog en zeker niet naar een festival! Dan klappen mijn enkels dubbel als ik al naar de graspollen kijk denk ik. Mijn enkels zijn niet zo stabiel, erfenisje van mijn moeder
Hakken draag ik soms, maar niet te hoog en zeker niet naar een festival! Dan klappen mijn enkels dubbel als ik al naar de graspollen kijk denk ik. Mijn enkels zijn niet zo stabiel, erfenisje van mijn moeder
The owls are not what they seem