Het stamcafé XVI

20-06-2016 18:27 3014 berichten
En weer een nieuw deel! Zuigregels zijn inmiddels wel bekend, dus daar gaan we verder niet op in

Cheers!

Zéér belangrijke edit: lieve groetjes van Yas, LV, Leo en Stardienietmeerinrusteis.
Alle reacties Link kopieren
ik mis hem, de wond is nog te vers.....
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Als ik hem hoor, brul ik hem zo mee.

Maar uh, bedankt nou zit hij in m'n hoofd
quote:Peacy schreef op 24 juni 2016 @ 19:07:

Als ik hem hoor, brul ik hem zo mee.

Maar uh, bedankt nou zit hij in m'n hoofd
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Ik wil het allemaal niet weten...
Ik ga niet op de link klikken. Vandaag 2 uur in de auto gezeten en genoeg Nederlandstalige meuk gehoord.
Ik ook niet, geen idee over wie jullie het hebben.

Net met man en dochter in de tuin gegeten (biologisch kippetje met gebakken kool, maïs en wat klapper, met rijst). Die tweedoen nu laatste stukkie A4D, zoon is bij vrind en ik zit prinsheerlijk in het avondzonnetje! Maar....er is geen witte wijn meer, alleen rode en een flesje Kriek Lambiek. Maar dat associeer ik meer met herfst. Wat nu?? Een topic openen? Ik vind het een zinniger vraag dan die over vastgeroeste tampons....
Ik heb zo'n trek dat ik net heel onaardig tegen vriend was. Dus hij is nu als een malle patat halen. Ik was Joan Collins die een snicker moet
quote:Hunniebunnie schreef op 24 juni 2016 @ 19:19:

Ik ook niet, geen idee over wie jullie het hebben.

Net met man en dochter in de tuin gegeten (biologisch kippetje met gebakken kool, maïs en wat klapper, met rijst). Die tweedoen nu laatste stukkie A4D, zoon is bij vrind en ik zit prinsheerlijk in het avondzonnetje! Maar....er is geen witte wijn meer, alleen rode en een flesje Kriek Lambiek. Maar dat associeer ik meer met herfst. Wat nu?? Een topic openen? Ik vind het een zinniger vraag dan die over vastgeroeste tampons....Kriek in een groot glas met ijs is net Liefmans en dan is het weer een zomerdrankje
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 24 juni 2016 @ 19:22:

[...]

Kriek in een groot glas met ijs is net Liefmans en dan is het weer een zomerdrankje 2 zielen, 1 gedachte! Of nog snel naar de appie!
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 24 juni 2016 @ 19:21:

Ik heb zo'n trek dat ik net heel onaardig tegen vriend was. Dus hij is nu als een malle patat halen. Ik was Joan Collins die een snicker moet

Dan haalt hij vast patatje oorlog. Al zitten daar wel pinda's in, dus is bijna een Snicker.

En anders stomende seks vannacht, wordt ie vast ook blij van
Wat is Liefmans?

Zo ziet het er uit.

Het is een fruitbiertje.
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 24 juni 2016 @ 19:21:

Ik heb zo'n trek dat ik net heel onaardig tegen vriend was. Dus hij is nu als een malle patat halen. Ik was Joan Collins die een snicker moet En de schat rent dan ook nog voor je
quote:doornroosje9 schreef op 24 juni 2016 @ 17:18:

[...]

En schoonmaken al helemaal.

Nou ik heb vandaag op mijn werk iets schoongemaakt en daar werd echt iedereen heel blij van. Was echt heel heel heel erg nodig. Zoveel waardering voor een klein sopje. Mijn motto is dat je best kunt blijven klagen dat iets te goor om aan te pakken is, maar dat het makkelijker is om het even schoon te maken.

En het relativeert ook zo lekker, mijn huis is echt nog niet zo vies, dus .............
quote:Inkie12345 schreef op 24 juni 2016 @ 19:33:

[...]

En de schat rent dan ook nog voor je Die is gewoon hartstikke bang!
quote:Kittens schreef op 24 juni 2016 @ 19:32:

[afbeelding]

Zo ziet het er uit.

Het is een fruitbiertje.O gatvrr, zo'n slap wijvendrankje?! Nee dank!
(Maar lief meegedacht)
quote:Hunniebunnie schreef op 24 juni 2016 @ 19:38:

[...]

O gatvrr, zo'n slap wijvendrankje?! Nee dank!Wel beter dan rosébier.
Eén pot nat, voor mij
quote:Hunniebunnie schreef op 24 juni 2016 @ 19:38:

[...]

O gatvrr, zo'n slap wijvendrankje?! Nee dank!
Oh dear, how sad, never mind.
Ik vind het anders niet veel anders dan kriek.
quote:Kittens schreef op 24 juni 2016 @ 19:41:

Ik vind het anders niet veel anders dan kriek.Ooo maar echt goed zuur kriekenbier is echt heel wat anders!
Gelukkig hebben we hier heerlijk leidingwater uit de duinen
Ik zit as we speak aan de

quote:Hunniebunnie schreef op 24 juni 2016 @ 19:42:

[...]

Ooo maar echt goed zuur kriekenbier is echt heel wat anders!Das waar.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven