Het stamcafé XVII
maandag 4 juli 2016 om 13:11
quote:Hunniebunnie schreef op 04 juli 2016 @ 13:09:
[...]
Same here. Het is echt een heftige trip, ook al ga je 'maar' naar basecamp. Sjonge. Is het type dat eerlijk omdraait en teruggaat als het toch te zwaar is, of meer type 'ik zet hoe dan ook door en negeer mijn verstand'?Normaal gesproken is het een doorzetter.
[...]
Same here. Het is echt een heftige trip, ook al ga je 'maar' naar basecamp. Sjonge. Is het type dat eerlijk omdraait en teruggaat als het toch te zwaar is, of meer type 'ik zet hoe dan ook door en negeer mijn verstand'?Normaal gesproken is het een doorzetter.
maandag 4 juli 2016 om 13:17
maandag 4 juli 2016 om 13:18
quote:Nouschi schreef op 04 juli 2016 @ 13:14:
Er gaan allerlei reizen heen Yas, ik zou me niet zoveel zorgen maken.
Hij heeft zoals altijd alleen maar een vliegticket. De rest "ziet ie daar wel".
Hij doet precies wat wij ook altijd doen, alleen ticket en dan zien we het wel.
Maar dit is anders
In december zat ie in Cambodja. Is heel anders. Hij vindt van niet. Allicht nietm
Er gaan allerlei reizen heen Yas, ik zou me niet zoveel zorgen maken.
Hij heeft zoals altijd alleen maar een vliegticket. De rest "ziet ie daar wel".
Hij doet precies wat wij ook altijd doen, alleen ticket en dan zien we het wel.
Maar dit is anders
In december zat ie in Cambodja. Is heel anders. Hij vindt van niet. Allicht nietm
maandag 4 juli 2016 om 13:18
quote:Star schreef op 04 juli 2016 @ 13:17:
O kijk, gewoon normale conditie en het kan best:
Nothing can really prepare you for the trek’s extreme hills and altitude of up to 5545m. But don’t be put off – people with average fitness can do this trek. ‘Slow and steady’ is the key to achieving, and enjoying, your trek.Oh!
O kijk, gewoon normale conditie en het kan best:
Nothing can really prepare you for the trek’s extreme hills and altitude of up to 5545m. But don’t be put off – people with average fitness can do this trek. ‘Slow and steady’ is the key to achieving, and enjoying, your trek.Oh!
maandag 4 juli 2016 om 13:34
maandag 4 juli 2016 om 13:36
maandag 4 juli 2016 om 13:39
quote:yasmijn schreef op 04 juli 2016 @ 13:34:
Maar goed. Ik zal eraan moeten wennen.
Ik heb me nog nooit door iets laten tegenhouden. Niet door aanslagen, vliegtuigrampen, gedoe in het land van bestemming of wat dan ook.
Zaterdag vlieg ik vanaf Schiphol naar Barcelona(woensdag terug) en voor het eerst van mijn leven voel ik me onzeker Onzeker door aanslagen?
Maar goed. Ik zal eraan moeten wennen.
Ik heb me nog nooit door iets laten tegenhouden. Niet door aanslagen, vliegtuigrampen, gedoe in het land van bestemming of wat dan ook.
Zaterdag vlieg ik vanaf Schiphol naar Barcelona(woensdag terug) en voor het eerst van mijn leven voel ik me onzeker Onzeker door aanslagen?
maandag 4 juli 2016 om 13:44
quote:Inkie12345 schreef op 04 juli 2016 @ 13:32:
Oh nu zitten we allemaal te zoeken op basecamp trekking
Goed plan!
Ik wil eigenlijk stiekem nu ook wel graag gaan!
Nee, prio's stellen hoor ik net. Aan mezelf denken.
He, sorry vriend, ik ga wel basecamp trekken deze zomer. Mooi moment om tot bezinning te komen!
Oh nu zitten we allemaal te zoeken op basecamp trekking
Goed plan!
Ik wil eigenlijk stiekem nu ook wel graag gaan!
Nee, prio's stellen hoor ik net. Aan mezelf denken.
He, sorry vriend, ik ga wel basecamp trekken deze zomer. Mooi moment om tot bezinning te komen!
maandag 4 juli 2016 om 13:46