Het stamcafé XVII

09-01-2017 18:51 3003 berichten
Nummertje 27 alweer!

Gezellig in Portland, Oregon.

Het is weer eens wat anders.

Have fun Stammers!

Nieuwe meekletsers zijn van harte welkom, as usual.

LV, Yasmijn, Star, Leo

Alle reacties Link kopieren
quote:Hunniebunnie schreef op 12 januari 2017 @ 12:48:

O Ren, wat is GVD?Govverdommuh.
De noodmedicatie slaat trouwens aan. Klaar met tellen.
quote:yette schreef op 12 januari 2017 @ 12:43:

Kan je niet zo'n klein elektrisch kacheltje onder je bureau zetten, Blondje?Dat staat er inderdaad maar het tocht gewoon omdat er koude ipv warme lucht het kantoor ingeblazen wordt. Ik heb de verwarmingsmeneer alweer gebeld. Die heeft medelijden met ons en geeft ons voorrang. Dat dan wel weer!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:Hunniebunnie schreef op 12 januari 2017 @ 12:48:

O Ren, wat is GVD?Vloeken zonder dat je het door hebt. Dan mag het!
quote:Hunniebunnie schreef op 12 januari 2017 @ 12:47:

[...]

Balen Yet, sterkte...

Ik heb net de erwtensoep opgezet. Mijn man zat dit weekend in de Sigmund te lezen over beweging. Veel zitten is het slechtste dat er is. Het eerste kwartier van beweging geeft het meeste rendement. Dus nu rennen we steeds de trap op en neer om elkaar iets te vertellen (ik zit aan de keukentafel, hij in het kleine kamertje boven), gaan juist boven of beneden naar de plee, gaan via de schuur een brief uit de brievenbus halen.... wat grappig!
Hoe gaat het Phae? Niet te zwaar huis gehouden?
http://www.blokker.nl/nl/ ... 7zLYQCqEH5fkHfxoCf3jw_wcB 25 euro voor een kacheltje dames,ik zou niet aarzelen.
quote:Oudblond schreef op 12 januari 2017 @ 12:55:

[...]

Vloeken zonder dat je het door hebt. Dan mag het! Nou, soms doe ik heel bewust een Kabouter Wesley, hoor.
quote:Oudblond schreef op 12 januari 2017 @ 13:11:

Hoe gaat het Phae? Niet te zwaar huis gehouden?

Natuurlijk wel, het huis doet niet zichzelf.

Het valt me tegen. Echt flink pijn nog en moe.
quote:Hunniebunnie schreef op 12 januari 2017 @ 13:12:

[...]

Nou, soms doe ik heel bewust een Kabouter Wesley, hoor.
En wat me het allermeeste tegenvalt is dat het gewoon echt lang gaat duren. Dat had even nodig om te landen ofzo.
quote:Phaedra_ schreef op 12 januari 2017 @ 13:13:

[...]

Natuurlijk wel, het huis doet niet zichzelf.

Het valt me tegen. Echt flink pijn nog en moe.Dat is flink balen! Wat zei de arts over de herstelperiode en de pijn?
quote:Oudblond schreef op 12 januari 2017 @ 13:17:

[...]

Dat is flink balen! Wat zei de arts over de herstelperiode en de pijn?Herstel gaat maanden duren. Wanneer de pijn afneemt weet ik niet. Het deed de eerste dagen geen pijn en nu wel, dus voel me een beetje genaaid
quote:Phaedra_ schreef op 12 januari 2017 @ 13:16:

En wat me het allermeeste tegenvalt is dat het gewoon echt lang gaat duren. Dat had even nodig om te landen ofzo.Wat rot zeg! Sterkte .
quote:Phaedra_ schreef op 12 januari 2017 @ 13:18:

[...]

Herstel gaat maanden duren. Wanneer de pijn afneemt weet ik niet. Het deed de eerste dagen geen pijn en nu wel, dus voel me een beetje genaaid Toch vaker en eerder rust nemen?
quote:Hunniebunnie schreef op 12 januari 2017 @ 13:20:

[...]

Toch vaker en eerder rust nemen?Dit!!!!!
Jeetje Phae, dat is balen. Sterkte met je herstel!
Nou ja en dit!

quote:Hunniebunnie schreef op 12 januari 2017 @ 13:20:

[...]

Toch vaker en eerder rust nemen?

Ik doe echt al heel weinig. En van alleen maar liggen word ik helemaal zo gaar en narrig.

Mijn lief heeft het gisteravond het eerste half uur ook echt even moeten ontgelden

Maar ik rook al bijna een week niet meer.
Wat goed Phae! Ik bedacht toevallig vanochtend dat zo'n griep eigenlijk wel hèt moment is om te stoppen. Heb vandaag nog niet gerookt. Geen behoefte en geen puf. Wie weet ...
quote:Phaedra_ schreef op 12 januari 2017 @ 13:32:

[...]

Ik doe echt al heel weinig. En van alleen maar liggen word ik helemaal zo gaar en narrig.

Mijn lief heeft het gisteravond het eerste half uur ook echt even moeten ontgelden

Maar ik rook al bijna een week niet meer.Kijk, da's alvast winst. En misschien moet je wat gelijkmatiger bewegen. Ik bedoel: een stukje rustig wandelen lijkt me beter (en leuker!) dan de trap stofzuigen. Ofsow.
Hier geen puf. Voel me niet ziek maar zo slap en moe als een vaatdoek.
quote:Phaedra_ schreef op 12 januari 2017 @ 13:32:

[...]

Maar ik rook al bijna een week niet meer.Dat is een mooi begin, tenminste als je wilt stoppen. Verder beterschap. Ik weet niet waar je aan geopereerd bent dat heb ik effe gemist of heb je het niet verteld dat kan natuurlijk ook.
Ik had vandaag voor het eerst fysiotherapie en dat voelde echt heel fijn. Na al die weken moet de boel losgemaakt worden en dat geeft goede hoop.
Dolfje, heel vroeg naar bed dan maar? Of moet je nog werken?

Fijn Ssssst, er zit echt vooruitgang in! Heb je al schoenen gekocht?

Ik duik vanavond ook vroeg mijn bed in. Nou ja, altijd wel eigenlijk. Heb zin om te slapen straks.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven