Het stamcafé XVII

09-01-2017 18:51 3003 berichten
Nummertje 27 alweer!

Gezellig in Portland, Oregon.

Het is weer eens wat anders.

Have fun Stammers!

Nieuwe meekletsers zijn van harte welkom, as usual.

LV, Yasmijn, Star, Leo

Goedemorgen allemaal en nog bedankt voor de lieve wensen.

Het wordt weer K*T weer, jammer! Ga vandaag toch niet naar R'dam, kan mijn geld beter aan andere dingen uitgeven, zoals een paar onverwachte rekeningen. Ach ja, zo gaat dat. Ik ga er dus een fijne, relaxte thuisdag van maken. En misschien nog even naar de stad voor wat boodschappen.

Voor iedereen een fijne dag.
quote:Talkinghead schreef op 11 januari 2017 @ 23:53:

Ren, van harte! En ja, hier ook druk momenteel. En slaap nu alweer te weinig Maar ik heb vandaag wel geleerd hoe ik wonden moet stelpen en verbinden, welke vragen ik kan stellen aan iemand in fysieke nood en hoe ik in het ergste geval moet reanimeren.

Dat klinkt erg leerzaam.

Dolfje, beterschap
Alle reacties Link kopieren
Dank je wel Elfje.
Beterschap Dolfje!

Ren, is het een idee om de museumjaarkaart voor je verjaardag te vragen? Ik heb hem een paar jaar geleden aan meneer L cadeau gedaan (en aan mezelf ook maar meteen) en daar hebben we best plezier van gehad! Moet je alleen nog goedkope treinkaartjes regelen om budgetvriendelijk leuke tentoonstellingen te bezoeken.
The owls are not what they seem
Ja, dat is zeker een idee. Ik krijg sowieso geld voor mijn verjaardag, dus ik denk dat ik hem wel ga aanschaffen.
Het weer valt mee, blijft voorlopig nog lekker droog. Dus zo meteen lekker mijn wandellaarzen aan, camera in de tas en fotograferen! Had niet gedacht dat het weer goed genoeg zou zijn vandaag, dus dat ik een fijn cadeautje
Oh, wat klinkt dat heerlijk, Renaissance! Hoop dat je veel moois tegenkomt.

Ik werk vandaag vanuit huis, wel zo relaxed soms. Gisteren alleen maar overleggen en overleggen gehad. Wel goede, waardoor ik vol energie weer door het donker naar huis fietste. Dat is een fijn gevoel altijd. Maar vandaag ga ik even suf werk doen, alle website- en intranetteksten actualiseren. Pffff.

Gelukkig zie ik buiten dat het er een voorzichtig zonnetje schijnt en zitten er steeds een paar meesjes op het vogelvoedingssuperbouwwerk dat dochter heeft gemaakt. Met schommel!

Er werd gewag gemaakt van sneeuw, maar hier aan de kust (zingen we even mee?) komt er vaak maar bar weinig van. Leo, jij woont toch behoorlijk noord-oostelijk? Daar zal de kans echt wel groot zijn op het echtere werk.

Allemaal een fijne dag, ik ga even bakkie doen!
Hier in het oosten schijnt veel sneeuw te komen, horror.
quote:Talkinghead schreef op 11 januari 2017 @ 23:53:

Ren, van harte! En ja, hier ook druk momenteel. En slaap nu alweer te weinig Maar ik heb vandaag wel geleerd hoe ik wonden moet stelpen en verbinden, welke vragen ik kan stellen aan iemand in fysieke nood en hoe ik in het ergste geval moet reanimeren.Kijk aan jou heb je wat in noodgevallen
quote:LadyL0101 schreef op 12 januari 2017 @ 09:03:

Beterschap Dolfje!

Ren, is het een idee om de museumjaarkaart voor je verjaardag te vragen? Ik heb hem een paar jaar geleden aan meneer L cadeau gedaan (en aan mezelf ook maar meteen) en daar hebben we best plezier van gehad! Moet je alleen nog goedkope treinkaartjes regelen om budgetvriendelijk leuke tentoonstellingen te bezoeken.Wij hebben hem ook sinds dit jaar en heel blij mee.
quote:yasmijn schreef op 12 januari 2017 @ 09:49:

Hier in het oosten schijnt veel sneeuw te komen, horror.Echt? Ik ben dol op echte, droge sneeuw! Die stille, ingepakte wereld, práchtig. Maar ik heb wel de luxe dat ik, als het moet, lopend naar mijn werk kan. Dan ben ik een goede twintig minuten zoet. Het hoeft van mij niet eindeloos te duren, hoor. Twee weken echte sneeuw en dan komen de lenteknopjes uit

Hier in het oosten schijnt veel sneeuw te komen, horror.

Wel 8-10 cm las ik net

En dan direct weer dooi dus prut.
Waar is LV?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ik ga maar boodschappen doen dan hoef ik er morgen niet uit.

Manlief is ziek, in 27 jaar heb ik hem 2 keer zien overgeven en 1 keer was van de drank. Hij weet niet wat hem overkomt.
quote:Nouschi schreef op 12 januari 2017 @ 10:34:

Waar is LV?In het niets opgelost

Hier in het zuid-oosten schijnt veel sneeuw te komen, horror.
quote:Elfje112 schreef op 12 januari 2017 @ 11:44:

[...]

[afbeelding]Haha, wat een leukie!
Goedemiddag. Hier al de hele ochtend een stralende zon. Ik kan me niet voorstellen dat het straks gaat stormen. Ik ga een rondje lopen en bedenken wat ik als lunch wil eten. Fijne dag allen!

Beterschap voor Dolfje en voor Inkie-man!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:Hunniebunnie schreef op 12 januari 2017 @ 11:52:

[...]

Haha, wat een leukie! Hoe is het met jou?
Ik luns aan mijn bureau, heb uit de kantine bruine bonensoep en broodje kroket gehaald, alles om warm te worden.

Had zelf broodjes kaas en rosbief bij me en een mandarijn en een peer.

Wat een gemuts.
quote:Elfje112 schreef op 12 januari 2017 @ 11:59:

[...]

Hoe is het met jou?Dank je wel! Het gaat beter, eerlijk gezegd. Ik zit soms, naast het verdriet, ook echt in de rats over mijn man. Werkloos, bipolair. Maar ik realiseer me ook dat ik mezelf daar niet gek mee moet maken. Mijn man doet zijn best, heeft goede medicijnen en we hebben het 99,5 van de 100 keer gewoon ontzettend goed en gezellig. Ik heb alleen de neiging om over die halve keer in de stress te schieten. Maar dat is ook weer niet eerlijk tegenover mijn man. Iedereen kan en mag wel eens uit zijn slof schiet, of juist even uit de band springen, even stil zijn of wat dan ook. Dus is het niet eerlijk dat ik dat tegen de bipolair-meetlat leg. Dat moet ik nog beter leren en tegelijkertijd wel realistisch blijven natuurlijk. Maar er is niets dat erop wijst dat hij weer manisch aan het worden is. En mochten die aanwijzingen er ooit wel weer komen, dan moet ik er dán mee omgaan. Niet nu steeds op eieren lopen. Maar dat lukt me niet altijd even goed.
Broodje kroket! Ik wil ook
quote:yasmijn schreef op 12 januari 2017 @ 12:02:

Ik luns aan mijn bureau, heb uit de kantine bruine bonensoep en broodje kroket gehaald, alles om warm te worden.

Had zelf broodjes kaas en rosbief bij me en een mandarijn en een peer.

Wat een gemuts.O hee, dat doet me eraan denken dat ik nog een blik erwtensoep heb staan. Dat wordt mijn lunch! Zit hier thuis aan de keukentafel ook te verkleumen door het stilzitten.
quote:Nouschi schreef op 12 januari 2017 @ 10:34:

Waar is LV?Kwijt.
quote:Phaedra_ schreef op 12 januari 2017 @ 12:07:

[...]

Kwijt.Kijk ff bij de gevonden voorwerpen dan?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven