Het Stamcafé XVIII

04-02-2017 18:57 3008 berichten
Welkom bij Stamcafé nummer 28!

In Denemarken dit keer.

Gezellig.

Liefs van Star, Yasmijn, LV en Leo

Alle reacties Link kopieren
quote:takkentrol schreef op 19 februari 2017 @ 09:31:

Ik vind sporten in de sportschool niet leuk en ik ben eindelijk zo ver dat ik het toe durf te geven. Wandelen daarentegen vind ik heerlijk heb ik ontdekt. Ik houd het dus wel bij dagelijks een uurtje wandelen. En 1 x per week 2 uurtjes.

Vanmiddag hebben we verjaardag van mijn neefje, die wordt 13 en is een echte puber. Inclusief de overslaande stem

Ik vind de apparaten ook niks in de sportschool. De lessen wel en die mag ik onbeperkt meedoen. Sauna en stoombad zit er ook bij in en dan dus ook kinderopvang.

Hier ook zo'n puber in huis, hij heeft zijn eerste les kick boksen gehad, helemaal zijn ding. Het is 1 bonk spier. Echt een sportman.
When they go low, we go high. (M.Obama)
Ik vind sporten in de sportschool ook niet geweldig maar ja bootcamp mag ik niet meer en hardlopen lukt niet zo.

Ik voel me na sporten meestal, geestelijk in elk geval, wel beter.
quote:dolfje schreef op 19 februari 2017 @ 09:52:

Ik vind sporten in de sportschool ook niet geweldig maar ja bootcamp mag ik niet meer en hardlopen lukt niet zo.

Ik voel me na sporten meestal, geestelijk in elk geval, wel beter.

Daar ga ik voor, geestelijke ontspanning.

Heb het hard nodig.
Ik ook daarom wil ik morgen weer eens gaan. Maar moet er wel energie voor hebben.
Dat haal ik uit het wandelen, die geestelijke ontspanning. Ik loop letterlijk mijn hoofd leeg.

Eind mei gaan we twee weken naar Bonaire op vakantie en daar krijg ik mijn hoofd heerlijk leeg tijdens het duiken. Nog 3 maandjes en dat gaat sneller dan ik nu denk.
Oh fijn zeg naar Bonaire! Ik vond Aruba ook zo relaxed. Snorkelen maakt mij ook rustig, zo fijn om te doen.

Wandelen vind ik ook fijn, zodra het savonds weer licht is gaan we weer. In het donker vind ik er niks aan.
quote:takkentrol schreef op 19 februari 2017 @ 09:56:

Dat haal ik uit het wandelen, die geestelijke8 ontspanning. Ik loop letterlijk mijn hoofd leeg.

Eind mei gaan we twee weken naar Bonaire op vakantie en daar krijg ik mijn hoofd heerlijk leeg tijdens het duiken. Nog 3 maandjes en dat gaat sneller dan ik nu denk. wat heerlijk
Dat hoofd leeg maken kan ik heel goed bij het baantjes zwemmen. Dan ben ik alleen maar bezig met mijn ademhaling en beweging. Heerlijk!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Herkenbaar. Voor mij is het de crosstrainer. Vroeger hardlopen, maar daar heeft een knieblessure een eind aan gemaakt. Zonet dus even naar de sportschool geweest en alles gegeven. Nu naar vriend.
IMHO
Sterkte Grum
quote:GrimbleGrumble schreef op 19 februari 2017 @ 11:26:

Herkenbaar. Voor mij is het de crosstrainer. Vroeger hardlopen, maar daar heeft een knieblessure een eind aan gemaakt. Zonet dus even naar de sportschool geweest en alles gegeven. Nu naar vriend. sterkte GG
Sterkte GG.

Man ligt zwaar beroerd op bed, nog nooit meegemaakt na een feestje. Meestal heeft hij nergens last van. Ik heb een zwaar hoofd maar verder alleen moe.
Hoofd leeg maken kan ik heel goed met een wandeling in het bos of bij het meer. Je komt dan niemand tegen en zeker nu met de sneeuw en ijs is het prachtig en stil.
Ik ben te lui en ongestructureerd om te sporten. Zelfs mijn mountainbike, waarmee ik gewoon af en toe, ad hock, even lekker extreem kan knallen, staat te verroesten.
GG hoe dan ook zal het goed zijn om elkaar te zien.

Ik heb vroeg ontbeten en heb alweer trek. Spek en gebakken ei op roggebrood als lunch lijkt me wel wat. Even organiseren hoe ik dat voor elkaar krijg. Ik heb er zoveel zin in dat het wel zal lukken
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:yette schreef op 19 februari 2017 @ 11:35:

Ik ben te lui en ongestructureerd om te sporten. Zelfs mijn mountainbike, waarmee ik gewoon af en toe, ad hock, even lekker extreem kan knallen, staat te verroesten.Ik heb mijn bike verkocht
quote:Oudblond schreef op 19 februari 2017 @ 11:36:

GG hoe dan ook zal het goed zijn om elkaar te zien.

Ik heb vroeg ontbeten en heb alweer trek. Spek en gebakken ei op roggebrood als lunch lijkt me wel wat. Even organiseren hoe ik dat voor elkaar krijg. Ik heb er zoveel zin in dat het wel zal lukken Goed zo, eten jij!
quote:dolfje schreef op 19 februari 2017 @ 11:33:

Sterkte GG.

Man ligt zwaar beroerd op bed, nog nooit meegemaakt na een feestje. Meestal heeft hij nergens last van. Ik heb een zwaar hoofd maar verder alleen moe.Iets verkeerds gegeten daar?
quote:Filee schreef op 19 februari 2017 @ 11:33:

Hoofd leeg maken kan ik heel goed met een wandeling in het bos of bij het meer. Je komt dan niemand tegen en zeker nu met de sneeuw en ijs is het prachtig en stil.Dat lukte mij altijd ook wel maar ik ben te ver over mijn grens dat het daarmee lukt. Dus probeer ik het iets drastischer nu.
quote:Renaissance schreef op 19 februari 2017 @ 08:21:

Dank je Elfje.

Fijne dag, ik ga even aan de slag met mijn camera. Kijken of ik vanaf mijn balkon vogels kan fotograferen.

Als de eksters hun nest bouwen is er altijd strijd met kouwen die dat willen verhinderen.
quote:SaveAngie schreef op 19 februari 2017 @ 11:38:

[...]

Ik heb mijn bike verkocht

Zonde!

Ook al doe ik er amper iets mee, zolang ik 'm heb, heb ik in elk geval wel de intentie
quote:yette schreef op 19 februari 2017 @ 11:41:

[...]

Zonde!

Ook al doe ik er amper iets mee, zolang ik 'm heb, heb ik in elk geval wel de intentie Man en ik deden dat altijd samen, na zijn hernia kon hij niet meer door de bossen crossen. Ik heb toen besloten solidair te zijn.
quote:SaveAngie schreef op 19 februari 2017 @ 11:39:

[...]

Iets verkeerds gegeten daar?Daar was hier thuis en ik heb nergens last van. Enige wat ik niet gegeten heb is filet americain maar de rest wel. Denk dat ik wel gehoord had als er meer mensen ziek waren.
Grimble

Ik vind de sportschool wel leuk. Ik vind naar buiten gaan eigenlijk pas leuk wanneer je geen jas meer aan hoeft of mijn zomerjas.

Heerlijk Takkie, naar Bonaire! Als jij gaat ben ik alweer terug.
quote:dolfje schreef op 19 februari 2017 @ 11:49:

[...]

Daar was hier thuis en ik heb nergens last van. Enige wat ik niet gegeten heb is filet americain maar de rest wel. Denk dat ik wel gehoord had als er meer mensen ziek waren.Over het algemeen wel, maar het hoeft niet. Hoorde van iemand dat haar vader ziek was geworden van een stukje cake en de rest, die ook die cake hadden gegeten, niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven