Het Stamcafé XXIV
woensdag 2 november 2016 om 14:20
quote:MissMillicent schreef op 02 november 2016 @ 13:51:
Doornroosje, heb jij nog tips voor mij voor toffe tv series?
Anders Hunniebunnie wel hoor: Cold Feet is weer begonnen, vijftien jaar na de oorspronkelijke serie. Elke vrijdag om half 9 bij de Vara.
Verder ben ik fan van een totaal andere serie, The Walking Dead. Maar da's wel een genre apart.
Verder kijk/keek ik alijd op de BBC naar Autumn Watch (wat straks Winter Watch en daarna Spring Watch en daarna weer Summer Watch heet, afijn, je snapt hem) of Country Files.
En nu biecht dit fossiel echt iets op: heel soms kijk ik op een of ander nostalgiegebeuren naar James Herriot. I know....
Anders Hunniebunnie wel hoor: Cold Feet is weer begonnen, vijftien jaar na de oorspronkelijke serie. Elke vrijdag om half 9 bij de Vara.
Verder ben ik fan van een totaal andere serie, The Walking Dead. Maar da's wel een genre apart.
Verder kijk/keek ik alijd op de BBC naar Autumn Watch (wat straks Winter Watch en daarna Spring Watch en daarna weer Summer Watch heet, afijn, je snapt hem) of Country Files.
En nu biecht dit fossiel echt iets op: heel soms kijk ik op een of ander nostalgiegebeuren naar James Herriot. I know....
woensdag 2 november 2016 om 14:24
Dank je Hunnie. De eerste twee vallen af, dat vind ik niet zo leuk.
De watch series heb ik geloof ik 1x gekeken, misschien nog een keer proberen. Wist je trouwens dat er ook weer een hele nieuwe serie Planet Earth aankomt? Daar verheug ik me al op.
dit is de trailer:
https://www.youtube.com/watch?v=c8aFcHFu8QM
Nostalgietv is soms gewoon lekker.
De watch series heb ik geloof ik 1x gekeken, misschien nog een keer proberen. Wist je trouwens dat er ook weer een hele nieuwe serie Planet Earth aankomt? Daar verheug ik me al op.
dit is de trailer:
https://www.youtube.com/watch?v=c8aFcHFu8QM
Nostalgietv is soms gewoon lekker.
woensdag 2 november 2016 om 14:34
quote:MissMillicent schreef op 02 november 2016 @ 13:51:
Ik ben deze nu aan het kijken. Echt heel leuk!
http://www.imdb.com/title/tt3501074/
http://www.imdb.com/title/tt3501074/
Life is short. Eat dessert first.
woensdag 2 november 2016 om 14:36
quote:doornroosje9 schreef op 02 november 2016 @ 14:34:
[...]
http://www.imdb.com/title/tt3501074/Die heb ik ook wel eens voorbij zien komen, vroeg me altijd af of het wat is. Ga hem proberen!
[...]
http://www.imdb.com/title/tt3501074/Die heb ik ook wel eens voorbij zien komen, vroeg me altijd af of het wat is. Ga hem proberen!
woensdag 2 november 2016 om 14:40
quote:MissMillicent schreef op 02 november 2016 @ 14:29:
Die ga ik eens opzoeken.
'
Wel je zakdoeken erbij houden hoor!
Wij hebben net alle afleveringen van Downton Abbey gebingewatcht/bingegewatcht. Heeerlijk!
Series als 'Mad men' of 'House of Cards' gaan dan weer volledig aan ons voorbij. Gelukkig hebben hunniehusbie en ik dezelfde smaak.
Die ga ik eens opzoeken.
'
Wel je zakdoeken erbij houden hoor!
Wij hebben net alle afleveringen van Downton Abbey gebingewatcht/bingegewatcht. Heeerlijk!
Series als 'Mad men' of 'House of Cards' gaan dan weer volledig aan ons voorbij. Gelukkig hebben hunniehusbie en ik dezelfde smaak.
woensdag 2 november 2016 om 14:45
quote:Hunniebunnie schreef op 02 november 2016 @ 14:44:
[...]
Maar ook een paar van die ontzettend zielige scènes. Ze horen erbij, ik weet het, maar...... Verder zit er vooral bizar veel liefs in, echt te schattig inderdaad!
Ja, ik heb echt wel zitten janken
En die beertjes aan zitten moedigen enzo.
verder ben ik geestelijk wel bij
[...]
Maar ook een paar van die ontzettend zielige scènes. Ze horen erbij, ik weet het, maar...... Verder zit er vooral bizar veel liefs in, echt te schattig inderdaad!
Ja, ik heb echt wel zitten janken
En die beertjes aan zitten moedigen enzo.
verder ben ik geestelijk wel bij
woensdag 2 november 2016 om 14:47
quote:Phaedra_ schreef op 02 november 2016 @ 14:46:
Hun, weet jij of er meer van dat soort docu's zijn?Jazeker, maar dan moet ik even graven. Ik ben dol op dat soort docu's, heb 9 van de 10 heer NG opstaan of Discovery. Ik moet echt even diep teruggraven.... Ik heb thuis overigens ook de dvd's van 'Oceans' en 'Eath Flight', ook al zo mooi!
Hun, weet jij of er meer van dat soort docu's zijn?Jazeker, maar dan moet ik even graven. Ik ben dol op dat soort docu's, heb 9 van de 10 heer NG opstaan of Discovery. Ik moet echt even diep teruggraven.... Ik heb thuis overigens ook de dvd's van 'Oceans' en 'Eath Flight', ook al zo mooi!
woensdag 2 november 2016 om 14:48
quote:MissMillicent schreef op 02 november 2016 @ 14:46:
House of Cards en Mad Men konden mij ook niet boeien.
En ook niets met vampiers ofzo.
Downton Abbey vond ik gaaf.Nee, ook al kijk ik dan wel TWD, verder komt er niets in qua Fantasy. Ik word nog altijd blij van een herhaling van Mr. Bean. Echt, ik ben zo makkelijk blij te maken
House of Cards en Mad Men konden mij ook niet boeien.
En ook niets met vampiers ofzo.
Downton Abbey vond ik gaaf.Nee, ook al kijk ik dan wel TWD, verder komt er niets in qua Fantasy. Ik word nog altijd blij van een herhaling van Mr. Bean. Echt, ik ben zo makkelijk blij te maken
woensdag 2 november 2016 om 14:55
Hinterland is toch die detective in Wales of ergens afgelegen? Die heb ik gezien, vond hem een beetje saai.
Ik merk sowieso dat ik de laatste tijd veel dingen een beetje saai vind. Gisteren nog dci Banks gekeken (dective) en daar ben ik ook mee opgehouden.
Maar die beren ga ik zeker kijken vanavond, heb wel zin in iets ontroerends.
Die anderen ken ik niet.
Ik merk sowieso dat ik de laatste tijd veel dingen een beetje saai vind. Gisteren nog dci Banks gekeken (dective) en daar ben ik ook mee opgehouden.
Maar die beren ga ik zeker kijken vanavond, heb wel zin in iets ontroerends.
Die anderen ken ik niet.