Het Stamcafé XXIV

18-10-2016 23:27 3006 berichten
Joehoe, deel 24 alweer!

We zitten gezellig in Transsylvanië vanwege de halloween.

Welkom!

Yas, LV, Star en Leo

quote:Hunniebunnie schreef op 02 november 2016 @ 14:54:

Ik weet nog wel een spannende serie, als je daar van houdt: The Bridge.Daar ben ik nu 2x aan begonnen en ik kom er niet echt door. Wrs ook omdat ik onderhand andere dingen doe en dus niet kan luisteren naar wat er gebeurt
Alle reacties Link kopieren
Messenset gekocht (en een messenblok, dunschiller, ophangsysteem, pollepel, set steakmessen en eh nog wat kleine dingetjes )
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:Hunniebunnie schreef op 02 november 2016 @ 14:54:

Ik weet nog wel een spannende serie, als je daar van houdt: The Bridge.Ja, die ken ik, die vond ik ook goed. Ik hou wel van een beetje gecompliceerdere verhalen. Had de Zweedse gezien en toen de Amerikaase geprobeerd, maar die leek zoveel op de Zweedse, dat was niet interessant.
quote:Oudblond schreef op 02 november 2016 @ 14:56:

Messenset gekocht (en een messenblok, dunschiller, ophangsysteem, pollepel, set steakmessen en eh nog wat kleine dingetjes )Haha, wat leuk, lekker keukeninkopen doen. Fijn dat je geslaagd bent.
quote:MissMillicent schreef op 02 november 2016 @ 14:55:

Hinterland is toch die detective in Wales of ergens afgelegen? Die heb ik gezien, vond hem een beetje saai.

Ik merk sowieso dat ik de laatste tijd veel dingen een beetje saai vind. Gisteren nog dci Banks gekeken (dective) en daar ben ik ook mee opgehouden.

Maar die beren ga ik zeker kijken vanavond, heb wel zin in iets ontroerends.

Die anderen ken ik niet.

Ja, lekker trage serie, vind ik af en toe erg fijn en leuk.

Dead like me is gewoon lekker verstand op nul.

Mud is mooi, maar wel traag.
quote:Phaedra_ schreef op 02 november 2016 @ 14:57:

[...]

Ja, lekker trage serie, vind ik af en toe erg fijn en leuk.

Dead like me is gewoon lekker verstand op nul.

Mud is mooi, maar wel traag.

Traag vind ik soms ook heel fijn. Mud even opgezocht, lijkt me mooi.

Bij hinterland vond ik die hoofdrolspeler niet zo, weer zo'n zielige, getroubleerde, geniale detective. Beetje te vaak gezien denk ik.
quote:MissMillicent schreef op 02 november 2016 @ 14:56:

[...]

Ja, die ken ik, die vond ik ook goed. Ik hou wel van een beetje gecompliceerdere verhalen. Had de Zweedse gezien en toen de Amerikaase geprobeerd, maar die leek zoveel op de Zweedse, dat was niet interessant.Oh, ik ken alleen de Zweeds-Deense. Ik mis nog altijd 'A touch of Frost'.
Ik kom de komende tijd wel door met mijn programma's!
quote:Phaedra_ schreef op 02 november 2016 @ 14:43:

Bijna net zo schattig als Solo.
Self-reflection: You were an idiot then, and you are still an idiot now.
Week 20 van de Extremely Demotivational Calendar
zo, ben ff hyper!! Ben net gebeld door het ziekenhuis en ik wordt volgende week vrijdag geopereerd.

Volgende week ben ik vrij en had een hotel geboekt van dinsdag tm vrijdag, heb het gelukkig om kunnen zetten naar maandag tm donderdag. Leidinggevende was laaiend enthousiast, dat snappen jullie. En ik dacht alleen maar "zoek het uit" en heb sindsdien dat liedje van Lilly Allen in mijn hoofd: fuck you!
quote:takkentrol schreef op 02 november 2016 @ 17:01:

zo, ben ff hyper!! Ben net gebeld door het ziekenhuis en ik wordt volgende week vrijdag geopereerd.

Volgende week ben ik vrij en had een hotel geboekt van dinsdag tm vrijdag, heb het gelukkig om kunnen zetten naar maandag tm donderdag. Leidinggevende was laaiend enthousiast, dat snappen jullie. En ik dacht alleen maar "zoek het uit" en heb sindsdien dat liedje van Lilly Allen in mijn hoofd: fuck you!Haha, groot gelijk! Wat fijn dat het zo snel kan! Ik snap alleen niet waarom jouw lg ooit lg is kunnen worden?
quote:takkentrol schreef op 02 november 2016 @ 17:01:

Volgende week ben ik vrij en had een hotel geboekt van dinsdag tm vrijdag, heb het gelukkig om kunnen zetten naar maandag tm donderdag. Leidinggevende was laaiend enthousiast, dat snappen jullie. En ik dacht alleen maar "zoek het uit" en heb sindsdien dat liedje van Lilly Allen in mijn hoofd: fuck you!Oh wat goed, eerst nog lekker effe weg en dan operatie. Succes!
Lekker blondie!

En TT, fijn dat je ff vakantie hebt. En laat je LG maar het heen en weer krijgen.

Ik zit me geestelijk voor te bereiden op ene uurtje personal training......
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Wow Takkie dat is pas goed nieuws! Die LG.... ach ze heeft nu de 'korte' pijn. Hoeft ze ook geen maanden meer te zeuren

Zo blij met de nieuwe kookspulletjes en eindelijk goede messen! Man 'gruwelde' net even: GVD, het is zo ver, we worden echte volwassenen
Hoe gaat het nu met jou sssst? Volgens mij las ik dat je loopgips hebt nu? Beter! Wat was er eigenlijk mis met jouw voeten dat je aan beide geopereerd bent? En zo snel achter elkaar?

Kom op Hats, jij bent een bikkel dus dat ga je gewoon 'even' doen die training!

Bunnie, ik denk met veelgeflirt en héle korte rokjes (zeg ik dat nu hardop? )

Blond, het moest er een keer van komen hè, dat volwassen worden

Lekker hoor, nieuwe spulletjes! Voorzichtig met je messen hè!

Dolfje, jij een hele fijne vakantie!!!! Kom maar terug met jaloersmakend verhalen
Fijn Takkie dat je nu toch vlot aan de beurt bent.
Phae hoe gaat het met je (koorts) en met de tentamens?
Wat fijn, Takkie!

Aardappelkoek.
Takk, wat fijn! Zo snel al. En van tevoren ook nog lekker weg. Mooi.
Takkie wat fijn! En laat die lg lekker op het dak gaan zitten.

Blond, wat ga jij koken met je nieuwe spulletjes?

Hier staat meneer L in een pan met kip te roeren en het ruikt errug lekker
The owls are not what they seem
quote:takkentrol schreef op 02 november 2016 @ 17:48:

Hoe gaat het nu met jou sssst? Volgens mij las ik dat je loopgips hebt nu? Beter! Wat was er eigenlijk mis met jouw voeten dat je aan beide geopereerd bent? En zo snel achter elkaar?

Ken je de aandoening Hallux Valgus? Mijn probleem was anders maar de ingreep lijkt er op. Daarnaast had ik ook nog een hypermobiel teenkootje.

Mijn 'gipsvoetjes' zijn sinds gisteren uit te trekken. Dus kan/mag ik lekker helemaal onder de douche. Daarna trek ik ze weer aan.
quote:LadyL0101 schreef op 02 november 2016 @ 18:04:

Takkie wat fijn! En laat die lg lekker op het dak gaan zitten.

Blond, wat ga jij koken met je nieuwe spulletjes?

Hier staat meneer L in een pan met kip te roeren en het ruikt errug lekker Ik heb het pleit verloren : man kookt (We kunnen alles samen doen behalve koken) en staat nu als een volwaardige chef te hakken, schillen en snijden. We hebben heeel veel groenten en een soepkip gekocht op de markt (daar kom ik zelden als ik aan het werk ben maar ) en eten een groentenovenschotel met geroosterde Halloumi (ben ik de jongste tijd verslaafd aan) en man kookt ook een grote pan kippensoep.
Pastei met champignonragout en champignonnensoep. Lekker!

Ssst, ik kende het wel maar wist niet dat het zo heet. Mijn schoonzus heeft dit heel erg. En wat lekker dat je je gips even af kunt doen als je gaat douchen! Toen ik mijn arm had gebroken was die zo bizar opgezwollen dat ik bijna iedere dag nieuw gips kreeg want het werd telkens te ruim. Ze gipsten mijn arm in gestrekte stand maar wel vanaf mijn schouder tot mijn pols. Als ik 's ochtends uit bed kwam kon ik mijn gips er zo afschuiven. Heel voorzichtig ging ik dan douchen, gips er weer om en op naar het ziekenhuis voor een nieuw gips

Mag jij morgen met de keukenspullen spelen Blond?

Eet smakelijk Lady.
Takkie, wat fijn! Dat die leidinggevende de rambam krijgt!
quote:takkentrol schreef op 02 november 2016 @ 17:48:

Kom op Hats, jij bent een bikkel dus dat ga je gewoon 'even' doen die training!

Helaas, trainer zei af. Ga straks dan maar even alleen.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven