Het Stamcafé XXIV

18-10-2016 23:27 3006 berichten
Joehoe, deel 24 alweer!

We zitten gezellig in Transsylvanië vanwege de halloween.

Welkom!

Yas, LV, Star en Leo

Lieve stammers, dankjulliewel voor jullie lieve reacties!!

Solo ga jij echt voor je plezier naar de IKEA?? Voor mij is dat een straf, ik kom er echt nooit en zeker niet vrijwillig!
quote:Solomio schreef op 26 oktober 2016 @ 14:30:

Ik heb NIKS gekocht bij Ikea vandaag. Terwijl ik wel bij Ikea was.

??

Niks gevonden waarvan je nog nooit had geweten dat je het nodig had?
Hoe kan dat nou Solo, was je niet in de koop stemming of was je gezelschap vervelend?
Alle reacties Link kopieren
quote:Inkie12345 schreef op 26 oktober 2016 @ 17:56:

Hoe kan dat nou Solo, was je niet in de koop stemming of was je gezelschap vervelend?Het gezelschap doet veel natuurlijk. Waarschijnlijk lag het daaraan.
Life is short. Eat dessert first.
Ik voel me zo:

quote:dolfje schreef op 26 oktober 2016 @ 18:42:

Ik voel me zo:

:-d[afbeelding]

Ik sluit me aan. Gelukkig nog maar een dagje werken en dan begint m'n weekend.

Wil je er over praten Dolfje?
Ik moet nog 2,5e dag werken en dan weekend. Nou ja nog 1 week en dan 4 weken niet
Da's ook een fijn vooruitzicht.

Sorry mijn geheugen is echt heel slecht maar ging jij nou naar Hawaï?

Ik realiseerde me vandaag ineens dat ik alleen volgende week nog moet werken en dan hebben mijn man en ik ook lekker een weekje vrij!
Ik moet nog twee weken, en dan mag ik twee weken lekker betaald bankhangen
quote:takkentrol schreef op 26 oktober 2016 @ 17:07:

Lieve stammers, dankjulliewel voor jullie lieve reacties!!

Solo ga jij echt voor je plezier naar de IKEA?? Voor mij is dat een straf, ik kom er echt nooit en zeker niet vrijwillig!Ik ben er één keer geweest, met een overspannen zwager die Alles wilde zien en uiteindelijk niks kocht. Geen balletje gegeten, daar was geen tijd voor. Maar ik ga ervan uit dat het met Solo een stuk gezelliger zou zijn.
Ik mag volgende week bankhangen. Ik hoop dat ik de boel snel los kan laten want mijn hoofd loopt nogal over van werkdingen.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
LV, IKEA met een overspannen zwager is volgens mij recept voor drama!

Ik vind het beroerde aan die winkel dat je verplicht wordt om die hele @€#&+@# winkel door te lopen.
quote:Oudblond schreef op 26 oktober 2016 @ 19:10:

Ik mag volgende week bankhangen. Ik hoop dat ik de boel snel los kan laten want mijn hoofd loopt nogal over van werkdingen.Bankhangen is zo overrated! Ik hoop dat je leukere dingen kunt doen als je een week niet hoeft te werken
quote:takkentrol schreef op 26 oktober 2016 @ 19:20:

LV, IKEA met een overspannen zwager is volgens mij recept voor drama!

Ik vind het beroerde aan die winkel dat je verplicht wordt om die hele @€#&+@# winkel door te lopen.Er zijn verkorte routes hoor, al jaren!
Echt? Nou ja, laten we het er maar op houden dat ik niets met de ikea heb. Mijn familieleden zweren er bij.

Ik heb sowieso niet zo veel met winkelen, ik ga doorgaans heel doelbewust op pad. 'Stadten' is ook niets voor mij, alleen het terrasje pakken dat er bij hoort vind ik leuk en gezellig
quote:doornroosje9 schreef op 26 oktober 2016 @ 18:18:

[...]

Het gezelschap doet veel natuurlijk. Waarschijnlijk lag het daaraan.Het gezelschap kocht veel, dus ik liep toch achter een volle kar. Wrsch hoefde ik daarom zelf niks te kopen. Dat mijn vorige bezoek aan Ikea nog maar 8 dagen geleden was zou er evt misschien ook zijdelings mee te maken kunnen hebben.
If something didn't work the first time, start getting used to that feeling.
Week 10 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:takkentrol schreef op 26 oktober 2016 @ 19:28:

Echt? Nou ja, laten we het er maar op houden dat ik niets met de ikea heb. Mijn familieleden zweren er bij.

Ik heb sowieso niet zo veel met winkelen, ik ga doorgaans heel doelbewust op pad. 'Stadten' is ook niets voor mij, alleen het terrasje pakken dat er bij hoort vind ik leuk en gezellig Koffie drinken en lunchen zijn de basisactiviteiten. De tijd die er dan nog overblijft besteden we in de winkel.
If something didn't work the first time, start getting used to that feeling.
Week 10 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:sssssst schreef op 26 oktober 2016 @ 19:21:

[...]

Bankhangen is zo overrated! Ik hoop dat je leukere dingen kunt doen als je een week niet hoeft te werken Vind ik niet eigenlijk.
quote:Lady_Voldemort schreef op 26 oktober 2016 @ 19:44:

[...]

Vind ik niet eigenlijk.Vond ik ook nooit. Sinds vier weken weet ik beter.
quote:sssssst schreef op 26 oktober 2016 @ 19:49:

[...]

Vond ik ook nooit. Sinds vier weken weet ik beter. Oh please. Nou weten we het wel hoor.
quote:Lady_Voldemort schreef op 26 oktober 2016 @ 19:44:

[...]

Vind ik niet eigenlijk.

Ik ook niet.

Ik hou van mijn bank en van hangen.

De combinatie is never out of style.
Niks overrated aan bankhangen, heerlijk juist!
Dit weekend komt er sneeuw
quote:Philae schreef op 26 oktober 2016 @ 20:00:

Dit weekend komt er sneeuw Lekker! Voor jou dan, zal hier nog niet zo zijn. Geniet er van.
Hier is de temperatuur het grootste gedeelte van de dag onder 0 en anders is het hooguit 2 graden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven