Het Stamcafé XXV

06-11-2016 11:46 3010 berichten
Een jubileumeditie, hoeraaaaa! Eet en drink lekker, heb veel plezier, en de envelopjes mag je inleveren bij Leo (aan het tafeltje bij de deur).

Feestelijke groeten van Leo, Yas, Star en LV
quote:MissMillicent schreef op 09 november 2016 @ 06:55:

Kittens, ik hoop dat je met je nieuwe diagnose ook begeleiding kunt krijgen die je een flink stuk op weg helpt om je fijner te voelen en makkelijker te kunnen functioneren in de dingen die je wil doen.

Dat is wel de bedoeling.

Voor het etiketje ADD durf ik wel uit te komen, maar nu begint er toch een soort van schaamte op te treden dat ze er nog 1 bij willen plakken.
Maar goed, in Amerika zouden ze zich moeten schamen! Diep!
quote:Eleonora-1 schreef op 09 november 2016 @ 06:54:

Ik ben zo verschrikkelijk chagrijnig door niet alleen het feit dat Trump waarschijnlijk gaat winnen maar ook dat slappe, oerdomme gelul van zijn aanhang, hier op het forum en in de media.

Beetje een voorbode van wat NL te wachten staat als Wilders wintHet is vreselijk als hij wint en dat is zo goed als zeker. Mijn humeur is gedaald tot onder het vriespunt.
quote:-Kittens- schreef op 09 november 2016 @ 07:16:

[...]

Dat is wel de bedoeling.

Voor het etiketje ADD durf ik wel uit te komen, maar nu begint er toch een soort van schaamte op te treden dat ze er nog 1 bij willen plakken.Lieffie, dat hoeft toch niet? Jij bent jij, een volledig persoon, met vlekjes, met gouden plekjes, hartstikke leuke vrouw, mooie vrouw met een talent voor fotografie. En dan heb je een paar etiketjes, maar dat is niet wie je bent, alleen maar een deeltje van jou, het maakt je niet minder waardevol. Alleen maakt het je leven ingewikkelder en het is fijn dat je daar hulp bij krijgt.
quote:MissMillicent schreef op 09 november 2016 @ 07:19:

[...]

Lieffie, dat hoeft toch niet? Jij bent jij, een volledig persoon, met vlekjes, met gouden plekjes, hartstikke leuke vrouw, mooie vrouw met een talent voor fotografie. En dan heb je een paar etiketjes, maar dat is niet wie je bent, alleen maar een deeltje van jou, het maakt je niet minder waardevol. Alleen maakt het je leven ingewikkelder en het is fijn dat je daar hulp bij krijgt.Eens! Kittens
Republikeinen houden macht in het congres. Zowel in het senaat als in het huis van Afgevaardigden. Het ziet er nu wel heel somber uit.
Alle reacties Link kopieren
Ik begrijp die Amerikanen echt niet! Voorspelt weinig goeds voor Europa en de toekomst. Verdrietig word ik er van.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:hatsetats schreef op 09 november 2016 @ 06:29:

Ik vind het een rare reactie. Wat heb je eraan als iemand wraak gaat nemen voor jou?

En die Amerikanen zijn van god los, jesus wat vind ik dit erg.Niets, maar heel soms is het best een prettig idee dat er iemand voor jou op wil komen.
quote:Oudblond schreef op 09 november 2016 @ 07:55:

Ik begrijp die Amerikanen echt niet! Voorspelt weinig goeds voor Europa en de toekomst. Verdrietig word ik er van.Idd. Maar een heel, heel klein lichtpuntje is dat er ook veel republikeinen zijn die tegen Trump zijn en ik heb de hoop dat zijn plannen veelal worden tegengehouden door zijn achterban. Maar goed, dit is gewoon een ramp
De beurzen dalen al flink.

Wat surrealistisch dit.
quote:-Kittens- schreef op 09 november 2016 @ 07:16:

[...]

Dat is wel de bedoeling.

Voor het etiketje ADD durf ik wel uit te komen, maar nu begint er toch een soort van schaamte op te treden dat ze er nog 1 bij willen plakken.

Niet schamen.

Zie het als een hulpmiddel.

Voor jou.

Niet als stigma.

Zo zie ik de aspergerdiagnose van mijn dochter ook.

Het opende eerder gesloten deuren.
quote:Phaedra_ schreef op 09 november 2016 @ 08:14:

De beurzen dalen al flink.

Wat surrealistisch dit.

Dat is precies wat het is.

Ik had verwacht dat Hills by now wel bij Ikea zou staan om een paar nieuwe Billy boekenkasten te scoren voor in het Witte Huis.
quote:Eleonora-1 schreef op 09 november 2016 @ 08:32:

[...]

Dat is precies wat het is.

Ik had verwacht dat Hills by now wel bij Ikea zou staan om een paar nieuwe Billy boekenkasten te scoren voor in het Witte Huis.Ik ook. En het is niet eens nipt, maar een behoorlijk overtuigende overwinning van Trump.
Veel Amerikanen kozen voor Trump, niet omdat ze het met hem eens zijn, maar omdat ze Clinton nog veel erger vonden. Trump is de nieuwe leider van Amerika en ik vrees hem.
ze zijn gek geworden daar

Lekker hoor, de wereld gaat nu geleid worden door Trump, Poetin, Erdogan, Assad, Kim en nog wat van die idioten. Het ontbreekt er nog maar aan dat wij hier premier Wilders krijgen
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:rosanna08 schreef op 09 november 2016 @ 08:57:

Lekker hoor, de wereld gaat nu geleid worden door Trump, Poetin, Erdogan, Assad, Kim en nog wat van die idioten. Het ontbreekt er nog maar aan dat wij hier premier Wilders krijgen Oh daar zou ik niet eens raar van opkijken. De wereld is volslagen gek geworden.
quote:Lady_Voldemort schreef op 09 november 2016 @ 09:00:

[...]

Oh daar zou ik niet eens raar van opkijken. De wereld is volslagen gek geworden. nee ik ook niet. Fijn hoor, leven in een wereld vol met idioten

Lekker hoor, de wereld gaat nu geleid worden door Trump, Poetin, Erdogan, Assad, Kim en nog wat van die idioten. Het ontbreekt er nog maar aan dat wij hier premier Wilders krijgen
quote:Lady_Voldemort schreef op 09 november 2016 @ 09:00:

[...]

Oh daar zou ik niet eens raar van opkijken. De wereld is volslagen gek geworden.Idd.
Dit is echt de triomf van het onderbuikgevoel en het irrationele ressentiment die al een tijdje opmars doen in de Westerse wereld. Nu Trump daardoor aan de macht komt maakt dat de kans dat Wilder in ieder geval veel meer stemmen gaat krijgen alleen maar groter. Groen licht voor alles wat kleingeestig, bekrompen en egocentrisch is.

Is de wereld gek geworden? Weet ik niet, maar wel dat het wereldbeeld waarmee ik opgegroeid en opgevoed ben (en veel mensen hier in ons cafe) overboord wordt gezet. En dat vind ik heel moeilijk, omdat het nieuwe wereldbeeld zoveel slechter is in mijn ogen, grimmig, hatelijk, kortzichtig.
Ik weet nog steeds niet wat ik zie

We zitten in een Kafka.
Zullen we het maar gewoon over het weer hebben?

Het is echt weer om snert te eten, vind ik. Met een lekker plakje roggebrood erbij.

Dan doe ik de gordijnen dicht en ga ik naar een mooie klucht kijken, van John Lanting.

Alles is goed.
Zie net dat hij echt gekozen is. Tjesus.

Nou dit.

En probeer dat maar eens uit te leggen aan je kind
quote:Phaedra_ schreef op 09 november 2016 @ 09:27:

[...]

Nou dit.

En probeer dat maar eens uit te leggen aan je kind succes

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven