Het Stamcafé XXV

06-11-2016 11:46 3010 berichten
Een jubileumeditie, hoeraaaaa! Eet en drink lekker, heb veel plezier, en de envelopjes mag je inleveren bij Leo (aan het tafeltje bij de deur).

Feestelijke groeten van Leo, Yas, Star en LV
Alle reacties Link kopieren
quote:dolfje schreef op 04 december 2016 @ 10:03:

[...]

Om te zien. Niet om te voelen.ah joh, jassie aan en muts op.
very metal
quote:Eleonora-1 schreef op 04 december 2016 @ 10:06:

[...]

Daarom zie ik op tegen weer in een rijtjeshuis wonen.

De lentes, tuindeuren open en de tuin in orde maken plus klussen aan de buitenkant van de woning.

Zomer, buren zitten buiten, de héle dag, de kinderen ook, die gillen en komen steeds boven de schutting uit bij het trampolinespringen + BBQ en nazit met vuurkorf.

Geef mij maar natte hetfsten en ijskoude winters buurgewijs.hell yeah

very metal
quote:yette schreef op 04 december 2016 @ 10:28:

Gezellig hoor, flats. Dat je buuv op het balkon naast je met d'r zus belt en niet doorheeft dat dat muurtje tussen jou en haar slechts een visuele beperking is.

Bedoel ik.

Ik heb in drie flats gewoond.

Als het echt niet hoeft dat in ieder geval noooooit meer.
Yep, Wollie

En het ergste zijn inderdaad de dramatopics over nutteloze twijfels die ikzelf nooit heb gehad. Zeurtoestanden. Ik moet soms echt op m'n handen zitten.
quote:MissWollstonecraft schreef op 04 december 2016 @ 10:45:

Ik las de laatste post van Yette hierboven als eerste en maar denken "wie is die Flats nou weer, die ken ik helemaal niet". Gaat het over woonruimtes

Hebben jullie dat ook soms hier op het forum, dat je topics ziet en dan tegelijk heel blij bent met je gevorderde leeftijd (want niet meer druk maken om niets, zoals den jeugd doet) en tegelijk moe wordt van die topics (want wat maken ze zich toch druk om niets) en je oud voelt (want zelf was je echt nooit zo drukmakerig om niets, vast en zeker niet, toch?)

Ie-de-re dag heb ik dat.

Heerlijk.

En dat terwijl mijn partner een twintiger is.

Bij hem heb ik het dus ook hahaha!
Goedemorgen!

Gister eerste pakjesavond gevierd, was gezellig. Ik heb heel veel thee van Yogi gekregen, ben er echt heel blij mee .

Wij wonen in een redelijk rustige buurt, zonder kinderen hier boven de schutting. Wel altijd veel geluiden van de zomer, maar ik vind dat heerlijk. Ik geniet echt van alle buitengeluiden die er dan zijn.

Vandaag een rustige dag en morgen dan weer een drukke dag met Sinterklaas.

De weegschaal hier weet ik vaak vakkundig te ontwijken. Snaaivoer gaat mee naar het werk dan komt het beetje bij beetje op met twintig collegae ipv een stuk sneller in mijn eentje. Win-win-win

Heb mijn ava niet op pc staan geloof ik, dus nog geen zin/inspiratie voor iets kersterigs. Mag seauouiseau pas vanaf dinsdag vind ik
quote:Eleonora-1 schreef op 04 december 2016 @ 10:16:

[...]

Ja hoi.

Aan vier kanten buren en honderd balkons met open deuren, tachtig soorten muziek en hard staande tv's in de zomer.

Been there meerdere malen en done that.Hier herken ik niets van Leo. Niemand BBQ'd op het balkon, geen mengelmoes van muziek of zo. Ik hoor mijn buren gewoon niet. Heel af en toe in de zomer steekt de bovenbuurvrouw haar hoofd wel eens over het balkon als ik met de plantjes bezig ben. Maar dat is gewoon gezellig.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Hmmm ... weegschalen en kerstava's hebben me eigenlijk nooit geboeid. Ik bedenk nu dat ik daar net zo weinig mee heb als met jeugdige piekeraars. Best lekker ik voel me ineens ouder dan oud!
quote:Solomio schreef op 04 december 2016 @ 10:43:

[...]

Dat had ik in mijn vorige huis dus in de tuin: dat die schutting blijkbaar werd ervaren als een geluidswal.Zo ervaart mij buurvrouw de schutting ook. Verder een heel rustige buurt af gezien van een incidenteel feestje nooit geluidsoverlast behalve dan van onze directe buren. Gelukkig hebben met mensen daar last van dus ligt dat niet aan ons soort gevoeligheid.
quote:Eleonora-1 schreef op 04 december 2016 @ 10:57:

[...]

Ie-de-re dag heb ik dat.

Heerlijk.

En dat terwijl mijn partner een twintiger is.

Bij hem heb ik het dus ook hahaha!
quote:Oudblond schreef op 04 december 2016 @ 11:56:

[...]

Hier herken ik niets van Leo. Niemand BBQ'd op het balkon, geen mengelmoes van muziek of zo. Ik hoor mijn buren gewoon niet. Heel af en toe in de zomer steekt de bovenbuurvrouw haar hoofd wel eens over het balkon als ik met de plantjes bezig ben. Maar dat is gewoon gezellig.Ik weet dat zulke flats bestaan, helaas heb ik er nooit een bewoond.
O ja, over ouder worden. Vooral als je zo her en der op dit forum leest, ze maken het allemaal nodeloos ingewikkeld en maken zich druk om zaken waarvan wij zeggen: boeien.

Dat vind ik wel heel fijn als je een dagje ouder wordt. Het interesseert je niets meer waar 20tigers en 30tigers zich druk over maken.

Zalig.
nog meer kerstava's, zelfs Yas heeft een kerstava
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
We hebben ook nog geen show je kerst/feestmaandavatar topic toch?
geloof het niet nee
Ik ben ook maar uit de tropen gestapt en een winterwonderland binnen gegaan.
quote:rosanna08 schreef op 04 december 2016 @ 13:07:

nog meer kerstava's, zelfs Yas heeft een kerstava Sorry
-Puss-in-Bootz- in "Show hier je decemberavatar!"
quote:rosanna08 schreef op 04 december 2016 @ 13:07:

nog meer kerstava's, zelfs Yas heeft een kerstava
quote:dolfje schreef op 04 december 2016 @ 13:12:

Ik ben ook maar uit de tropen gestapt en een winterwonderland binnen gegaan.

In de winter van 2012 kwamen wij terug uit de tropen en toen was het hier -12 overdag.

Echte horror.
quote:yasmijn schreef op 04 december 2016 @ 13:18:

[...]

In de winter van 2012 kwamen wij terug uit de tropen en toen was het hier -12 overdag.

Echte horror.

Ik las 1912.

quote:-Puss-in-Bootz- schreef op 04 december 2016 @ 13:20:

[...]

Ik las 1912.

Even bij schoonmoeder geweest koffie drinken, het was -1,5 toen we heen gingen en door de mist van vannacht was de hele wereld berijpt de zon scheen en de lucht was strakblauw.. Zo ontzettend mooi de bomen en weilanden alles was wit. Helaas was het weer weg toen we terugreden.
quote:yasmijn schreef op 04 december 2016 @ 13:16:

[...]

overloperT

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven