Het stamcafe XVIII
woensdag 27 juli 2016 om 19:06
Nienke, veel plezier op vakantie.
Ik ga lekker tv kijken, een oude silent witness op npo gemist. Heb ik al wel een keer gezien, maar ik heb geen zin in een nieuw programma waar ik mijn hoofd bij moet houden. Heb gisteren de laatste aflevering van Masterchef Australia 2016 gekeken, dus ik ben even aan het afkicken.
Ik ga lekker tv kijken, een oude silent witness op npo gemist. Heb ik al wel een keer gezien, maar ik heb geen zin in een nieuw programma waar ik mijn hoofd bij moet houden. Heb gisteren de laatste aflevering van Masterchef Australia 2016 gekeken, dus ik ben even aan het afkicken.
woensdag 27 juli 2016 om 19:36
quote:nienke_g schreef op 27 juli 2016 @ 19:35:
[...]
O, dat heb ik gisteren zitten kijken, maar ik mis echt Martine Bijl
! Vanavond wel weer De slimste mens kijken. Eindelijk weer eens iets op tv dat geen herhaling is Martine Bijl is van Heel Holland Bakt. En idd, die herhalingen zijn vreselijk. Zelfs de Tweede Kamer had daarover geklaagd, maar kunnen niets doen.
[...]
O, dat heb ik gisteren zitten kijken, maar ik mis echt Martine Bijl
woensdag 27 juli 2016 om 19:41
Om niet de hele tijd reclame te hoeven kijken neem ik altijd van alles op en dat kijk ik dan later of de volgende dag.
Zo ontkom ik aan de ellende van steeds dezelfde commercials.
Momenteel heb ik bijna niks op te nemen want alles is een herhaling.
Zó irritant.
En Netflix ken ik ook zowat uit mijn hoofd.
Een zwaar leven zeg ik je, een heel zwaar leven....
Zó irritant.
woensdag 27 juli 2016 om 19:42
quote:duende12 schreef op 27 juli 2016 @ 19:36:
[...]
Martine Bijl is van Heel Holland Bakt. En idd, die herhalingen zijn vreselijk. Zelfs de Tweede Kamer had daarover geklaagd, maar kunnen niets doen.
Dat weet ik! Ik wacht dus weer vol smart op Heel Holland Bakt
En serieus, zelfs in de Tweede Kamer besproken?! Nou ja, zo'n drama is het ook weer niet, maar ik ben het series kijken gewoon een beetje zat inmiddels.
[...]
Martine Bijl is van Heel Holland Bakt. En idd, die herhalingen zijn vreselijk. Zelfs de Tweede Kamer had daarover geklaagd, maar kunnen niets doen.
En serieus, zelfs in de Tweede Kamer besproken?! Nou ja, zo'n drama is het ook weer niet, maar ik ben het series kijken gewoon een beetje zat inmiddels.
woensdag 27 juli 2016 om 19:44
quote:Eleonora-1 schreef op 27 juli 2016 @ 19:41:
Om niet de hele tijd reclame te hoeven kijken neem ik altijd van alles op en dat kijk ik dan later of de volgende dag.
Zó irritant.
Nou, dat dus. Speciaal voor ons:
Ik heb een heel zwaar leven
Zó irritant.
Nou, dat dus. Speciaal voor ons:
Ik heb een heel zwaar leven
woensdag 27 juli 2016 om 19:46
quote:duende12 schreef op 27 juli 2016 @ 19:36:
[...]
Martine Bijl is van Heel Holland Bakt. En idd, die herhalingen zijn vreselijk. Zelfs de Tweede Kamer had daarover geklaagd, maar kunnen niets doen.Als je in een land woont waar zelfs de volsvertegenwoordigers zich druk maken om de herhalingen op tv dan heb je toch niks te klagen
[...]
Martine Bijl is van Heel Holland Bakt. En idd, die herhalingen zijn vreselijk. Zelfs de Tweede Kamer had daarover geklaagd, maar kunnen niets doen.Als je in een land woont waar zelfs de volsvertegenwoordigers zich druk maken om de herhalingen op tv dan heb je toch niks te klagen
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
woensdag 27 juli 2016 om 20:01
quote:Eleonora-1 schreef op 27 juli 2016 @ 19:41:
Zó irritant.
Een zwaar leven zeg ik je, een heel zwaar leven....Mr Robot al gehad?
Zó irritant.
Een zwaar leven zeg ik je, een heel zwaar leven....Mr Robot al gehad?
woensdag 27 juli 2016 om 20:14
quote:nienke_g schreef op 27 juli 2016 @ 19:42:
[...]
En serieus, zelfs in de Tweede Kamer besproken?! Nou ja, zo'n drama is het ook weer niet, maar ik ben het series kijken gewoon een beetje zat inmiddels.Ik zit er ook op te wachten en idd, ik mis Martine ook. Het is ook geen drama, maar in de zomer is tv kijken minder leuk dan in de winter. Mss maar goed ook
[...]
En serieus, zelfs in de Tweede Kamer besproken?! Nou ja, zo'n drama is het ook weer niet, maar ik ben het series kijken gewoon een beetje zat inmiddels.Ik zit er ook op te wachten en idd, ik mis Martine ook. Het is ook geen drama, maar in de zomer is tv kijken minder leuk dan in de winter. Mss maar goed ook