Het stamcafe XVIII
vrijdag 29 juli 2016 om 19:01
quote:ana_isabel schreef op 29 juli 2016 @ 18:14:
[...]
vind ik nou niks voor jou!
Mijn moeder net; zit ik 3 minuten te wachten...heeft ze letterlijk 3 kusjes,1 hartje en een feestmuts getypt...
Wat een gesprekken hier trouwens! Ben een dagje weg en ik heb gewoon bladzijdes en bladzijdes terug te lezen..! Ik val straks nog even binnen met wat inhoudelijker commentaar
[...]
vind ik nou niks voor jou!
Mijn moeder net; zit ik 3 minuten te wachten...heeft ze letterlijk 3 kusjes,1 hartje en een feestmuts getypt...
Wat een gesprekken hier trouwens! Ben een dagje weg en ik heb gewoon bladzijdes en bladzijdes terug te lezen..! Ik val straks nog even binnen met wat inhoudelijker commentaar
vrijdag 29 juli 2016 om 19:20
quote:ana_isabel schreef op 29 juli 2016 @ 19:04:
[...]
Mijn telefoon is ook een allochtoon blijkbaar...Just like me..
correctie! Na intensief googelen,moet ik jullie gelijk geven..
Ik trek de hormonale allochtoon kaart!
Allochtoon zal allemaal wel, maar als je zo intensief aan het googlen gaat moet je haast wel hormonaal zijn
Hoe lang mot je nog?
[...]
Mijn telefoon is ook een allochtoon blijkbaar...Just like me..
correctie! Na intensief googelen,moet ik jullie gelijk geven..
Ik trek de hormonale allochtoon kaart!
Allochtoon zal allemaal wel, maar als je zo intensief aan het googlen gaat moet je haast wel hormonaal zijn
Hoe lang mot je nog?
vrijdag 29 juli 2016 om 19:31
quote:Lady_Voldemort schreef op 29 juli 2016 @ 19:20:
[...]
Hoe lang mot je nog?
Ik moest en zou het weten!
Officieel moet ik nog 6 dagen...maar mijn andere kinderen waren ook ruim 11 dagen te laat..
[...]
Hoe lang mot je nog?
Officieel moet ik nog 6 dagen...maar mijn andere kinderen waren ook ruim 11 dagen te laat..
vrijdag 29 juli 2016 om 19:37
quote:ana_isabel schreef op 29 juli 2016 @ 19:31:
[...]
Telefoons snappen niks van werkwoordspelling
En sterkte met de laatste loodjes... Ik duim hard dat de kleine deze keer op tijd komt. Overtijd is echt de hel.
[...]
En sterkte met de laatste loodjes... Ik duim hard dat de kleine deze keer op tijd komt. Overtijd is echt de hel.
vrijdag 29 juli 2016 om 19:43
quote:ana_isabel schreef op 29 juli 2016 @ 19:31:
[...]
Oeh, spannend. Misschien zorgt deze wel voor een verrassing en komt ie voor de verandering een paar dagen te vroeg.
Voel je al wat?
[...]
Oeh, spannend. Misschien zorgt deze wel voor een verrassing en komt ie voor de verandering een paar dagen te vroeg.
Voel je al wat?
vrijdag 29 juli 2016 om 19:54
Mijn konijn is klaar en volgens mij is het wel lekker. Heb zo'n grote pan vol dat ik morgen wat eters heb gevraagd, vind dat leuk.
Dus zelf nu maar een bammetje. Heb toch niet zo'n honger.
Ana, succes met de laatste dagen zwangerschap. Het lijkt me wel fijn dat het nu wat koeler is, met zo'n dikke buik.
Dus zelf nu maar een bammetje. Heb toch niet zo'n honger.
Ana, succes met de laatste dagen zwangerschap. Het lijkt me wel fijn dat het nu wat koeler is, met zo'n dikke buik.
vrijdag 29 juli 2016 om 19:57
quote:Eleonora-1 schreef op 29 juli 2016 @ 19:56:
Nouw, mijn etentje gaat niet door, de heren moesten nog van alles doen (altijd wat met die buitenlanders ) maar ze hebben sushi gehaald in Amsterdam en zijn nu onderweg.
Ik hoef alleen maar een slab om en aan te vallen als ze straks komen.
Ook fijn.En geen afwas ook. Heerlijk toch?
Nouw, mijn etentje gaat niet door, de heren moesten nog van alles doen (altijd wat met die buitenlanders ) maar ze hebben sushi gehaald in Amsterdam en zijn nu onderweg.
Ook fijn.En geen afwas ook. Heerlijk toch?
Ook fijn.Oh en dan niet met kaas en mayo, gelukkig maar
Ook fijn.Oh en dan niet met kaas en mayo, gelukkig maar
quote:Lady_Voldemort schreef op 29 juli 2016 @ 19:56:
Getver, konijn. Sorry Stone, maar ik moet er werkelijk niet aan denken.
Heb je het wel eens op? Smaakt echt niet heel apart ofzo. Tenminste, ik heb een stukje geprobeerd en sloeg niet steil achterover van de smaak.
Maar goed, ik hou ook van Bambi en zwijntjes.
Getver, konijn. Sorry Stone, maar ik moet er werkelijk niet aan denken.
Heb je het wel eens op? Smaakt echt niet heel apart ofzo. Tenminste, ik heb een stukje geprobeerd en sloeg niet steil achterover van de smaak.
Maar goed, ik hou ook van Bambi en zwijntjes.
vrijdag 29 juli 2016 om 19:58
Ook fijn.Geniet er maar van, de sushi en het leuke gezelschap.
Ook fijn.Geniet er maar van, de sushi en het leuke gezelschap.
vrijdag 29 juli 2016 om 20:01
Oh en mijn dochter wordt nu echt zielig. Het ongeluk is nu drie weken geleden en ze mag nog steeds niet kauwen, nog geen piezeltje. Af en toe doet ze het stiekem toch (gisteren nog, met cassave kroepoek) maar dat kan ze meteen weer een dag bekopen. En ik word ook zielig, want ik weet van ellende niet meer wat ik het kind nog moet voorzetten. Soep kan ze inmiddels niet meer zien, en vandaag heb ik maar papgaar gekookte pasta gemaakt met tomatenprut en piepklein gesneden champignonnetjes. En dan als toetje vanillevla, met geplette bosbessen. Dat is toch geen leven voor zo'n kind?
vrijdag 29 juli 2016 om 20:02
quote:Woll_Stone schreef op 29 juli 2016 @ 19:57:
[...]
Maar goed, ik hou ook van Bambi en zwijntjes.Nee, het is echt het idee dat je zo'n lief beestje toch niet eet. Slaat nergens op, ik weet, want ik heb wel gekkere beesten gegeten. Maar konijn... nee.
[...]
Maar goed, ik hou ook van Bambi en zwijntjes.Nee, het is echt het idee dat je zo'n lief beestje toch niet eet. Slaat nergens op, ik weet, want ik heb wel gekkere beesten gegeten. Maar konijn... nee.
vrijdag 29 juli 2016 om 20:04
quote:Lady_Voldemort schreef op 29 juli 2016 @ 20:02:
[...]
Nee, het is echt het idee dat je zo'n lief beestje toch niet eet. Slaat nergens op, ik weet, want ik heb wel gekkere beesten gegeten. Maar konijn... nee.Snap ik. Ik heb dat jarenlang gehad met kip, raar maar waar. Kreeg het echt niet weg van afschuw.
[...]
Nee, het is echt het idee dat je zo'n lief beestje toch niet eet. Slaat nergens op, ik weet, want ik heb wel gekkere beesten gegeten. Maar konijn... nee.Snap ik. Ik heb dat jarenlang gehad met kip, raar maar waar. Kreeg het echt niet weg van afschuw.
vrijdag 29 juli 2016 om 20:05
vrijdag 29 juli 2016 om 20:05
quote:nienke_g schreef op 29 juli 2016 @ 19:37:
[...]
En sterkte met de laatste loodjes... Ik duim hard dat de kleine deze keer op tijd komt. Overtijd is echt de hel. Ik ben het ook echt zat...Mijn gezin ook...maar die zijn mij meer zat,omdat ik het zat ben
[...]
En sterkte met de laatste loodjes... Ik duim hard dat de kleine deze keer op tijd komt. Overtijd is echt de hel. Ik ben het ook echt zat...Mijn gezin ook...maar die zijn mij meer zat,omdat ik het zat ben
vrijdag 29 juli 2016 om 20:06
quote:Woll_Stone schreef op 29 juli 2016 @ 20:03:
Dat is inderdaad heel sneu voor je dochter LV. Hoe lang nog voor ze weer wat vasts mag eten?
In ieder geval nog twee weken, dan gaan ze foto's maken en weten we meer.
Zoon zegt dat je nog beter je been kan breken, en ik geloof verdomd dat hij gelijk heeft.
Dat is inderdaad heel sneu voor je dochter LV. Hoe lang nog voor ze weer wat vasts mag eten?
In ieder geval nog twee weken, dan gaan ze foto's maken en weten we meer.
Zoon zegt dat je nog beter je been kan breken, en ik geloof verdomd dat hij gelijk heeft.