Het stamcafe XVIII

14-07-2016 20:17 3005 berichten
Okeej, het moest even snel dus we strijken neer op IJsland, daar wilde ik toch al zo graag al een keer heen. Zuigregels zijn bekend neem ik aan.

Lieve groetjes van Leo, Yas, Star en Elvee
quote:Oudblond schreef op 20 juli 2016 @ 20:05:

Dag Poesje Hoe gaat je stage?

Morgen laatste x.

Mijn stagebegeleider zei dat de kinderen zich nooit negatief hebben uitgelaten over mij (en dat dat vrij uitzonderlijk is voor docenten die kort les komen geven). Ook zei hij dat mijn les zeker in de top 4 komt te staan van de dingen die de kinderen zich gaan herinneren van groep 5.

Ik vond het zelf ook heel leuk en ze hebben echt leuke filmpjes gemaakt.
Kwam deze tegen, past wel bij de posts van vandaag.

https://www.vn.nl/het-nieuwe-verantwoorde-kinderboek/
quote:-KING- schreef op 20 juli 2016 @ 20:10:

hi kittens! en trouwens ook hi naar de rest nog. ik ben weer weg.Dag KING.
mooie complimenten kittens! Die kun je mooi in je zak steken
Klinkt goed Kittens
Alle reacties Link kopieren
Ik ben weer verliefder dan verliefd. Kreeg net een sms van man - die ik een uurtje zag voor hij ging werken - dat hij trots is op de vrouw die thuis kwam van haar werk en die - na demaquilleren - uit de badkamer kwam in iets dat ik droeg toen we de eerste keer zoenden. En ook een hartje voor Dries van Noten . 25 jaar geleden iets aankopen uit zijn collectie heeft toch wel invloed
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:barbaracartland schreef op 20 juli 2016 @ 20:10:

[...]

Echt he. Op dit moment hoost het overigens. Maar ik laat me niet voor de gek houden, over twee minuten is het weer droog, komt de zon gewoon weer terug en is het weer 32,9 graden voor je 'het koelt ja al weer mooi af, ja' kunt zeggen.Hier hoost en dondert het nog steeds hoor...
quote:Oudblond schreef op 20 juli 2016 @ 20:36:

Ik ben weer verliefder dan verliefd. Kreeg net een sms van man - die ik een uurtje zag voor hij ging werken - dat hij trots is op de vrouw die thuis kwam van haar werk en die - na demaquilleren - uit de badkamer kwam in iets dat ik droeg toen we de eerste keer zoenden. En ook een hartje voor Dries van Noten . 25 jaar geleden iets aankopen uit zijn collectie heeft toch wel invloed

aaaah

Dat kun je dan blijven lezen he...?
Hier is het een poosje bewolkt geweest, het waait. En het is nu weer zonnig.
You're not the same person you were a year ago. Now you're even worse.
Week 14 van de Extremely Demotivational Calendar
Smelt.... Hier is t 32 graden.

Dus.

Ik ga een jurkje bestellen wat ik aan kan naar m'n werk. Ik pas helemaal niets meer behalve een positiejurkje
Hier een heerlijk briesje
quote:Kittens schreef op 20 juli 2016 @ 20:18:

[...]

Morgen laatste x.

Mijn stagebegeleider zei dat de kinderen zich nooit negatief hebben uitgelaten over mij (en dat dat vrij uitzonderlijk is voor docenten die kort les komen geven). Ook zei hij dat mijn les zeker in de top 4 komt te staan van de dingen die de kinderen zich gaan herinneren van groep 5.

Ik vond het zelf ook heel leuk en ze hebben echt leuke filmpjes gemaakt.Klinkt allemaal goed Kittens van de begeleiders en de kinderen. Fijn om te lezen dat je het zelf ook leuk vond. Maar vergeet je niet om die complimenten mee te nemen in je toekomst ajb?
Daarstraks even lekker met zoon in de regen staan te dansen, maar inmiddels is het allang weer droog. Erger nog: de zon breekt nog even door ook. En de ingezette temperatuurdaling is tot staan gebracht: het was even 25 graden maar intussen tikken we de 28 alweer aan.
quote:ana_isabel schreef op 20 juli 2016 @ 20:40:

[...]

aaaah

Dat kun je dan blijven lezen he...?Hij werkt in het 'zie mij sexy zijn uitgaanswerldje' en zei dat hij zich niet kan voorstellen dat die meisjes/vrouwen over 25 jaar datzelfde outfitje nog passen/en mee weg komen. En (heel gekleurd natuurlijk) dat hij niet begrijpt waarom ik in deze outfit niet meer naar buiten wil.
quote:nienke_g schreef op 20 juli 2016 @ 19:04:

[...]

Ja, maar ik heb het dan weer niet zo op fietsen. Ik denk dat ik m'n fiets letterlijk tien keer per jaar gebruik . En om nou met de auto naar de sportschool te gaan... Maar je maakt me wel enthousiast Hats, ik moet wel weer eens gaan sporten. En boksen lijkt me serieus tof.Dan zeg ik maar niet hoe ik me nu voel want dan stop je voor je begonnen bent. Ik zit aan de cola en zoute chips om bij te komen ;)
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:Oudblond schreef op 20 juli 2016 @ 20:56:

[...]

Hij werkt in het 'zie mij sexy zijn uitgaanswerldje' en zei dat hij zich niet kan voorstellen dat die meisjes/vrouwen over 25 jaar datzelfde outfitje nog passen/en mee weg komen. En (heel gekleurd natuurlijk) dat hij niet begrijpt waarom ik in deze outfit niet meer naar buiten wil.Wat een schat. Mijn man zit ook deels in "dat soort werk" en zegt tegen mij ook altijd de juiste dingen. lief toch?
quote:ana_isabel schreef op 20 juli 2016 @ 21:06:

[...]

Wat een schat. Mijn man zit ook deels in "dat soort werk" en zegt tegen mij ook altijd de juiste dingen. lief toch? Jij hebt ook een lieverd dus!
quote:Eleonora-1 schreef op 20 juli 2016 @ 20:38:

[...]

Hier hoost en dondert het nog steeds hoor...

Ja, het ging er even flink bij. Wel goed voor de tuin.

Spijtig, LV, dat jullie wel de hitte nog steeds hebben. Morgen weer de hele dag in luchtige outfit, dus :D
Toen ik laatst zat te mopperen op dat lange haar en dat ik weer gewoon net als vroeger ultrakort wilde zei Meneer Tats 'Ja, jij vond dat echt leuk he?'
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:barbaracartland schreef op 20 juli 2016 @ 21:21:

[...]

Ja, het ging er even flink bij. Wel goed voor de tuin.

Spijtig, LV, dat jullie wel de hitte nog steeds hebben. Morgen weer de hele dag in luchtige outfit, dus :DHier nu een beeldschone zonsondergang.
Mijn man zegt ook lieve dingen tegen mij. Vandaag nog: "Haal jij even een moersleutel op bij de Karwei, want dat kun jij zo goed." Nou, dan zit ik stralend op mijn fiets. Hij heeft me zelfs nog een kortingsbon gegeven, de lieverd!
quote:Eleonora-1 schreef op 20 juli 2016 @ 21:25:

[...]

Hier nu een beeldschone zonsondergang.Jij hebt vrij zicht, natuurlijk. Ik zie slechts bomen en roze lucht. Ook mooi.
quote:barbaracartland schreef op 20 juli 2016 @ 21:26:

Mijn man zegt ook lieve dingen tegen mij. Vandaag nog: "Haal jij even een moersleutel op bij de Karwei, want dat kun jij zo goed." Nou, dan zit ik stralend op mijn fiets. Hij heeft me zelfs nog een kortingsbon gegeven, de lieverd!
You're not the same person you were a year ago. Now you're even worse.
Week 14 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:barbaracartland schreef op 20 juli 2016 @ 21:26:

Wat romantisch.....

Die van mij ligt te slapen en keihard te snurken en duwt mij steeds meer een hoek in met zijn grote voeten.

Nou dan zit ik vertederd naar 'm te kijken hoor.

Zó zoet.
quote:Eleonora-1 schreef op 20 juli 2016 @ 20:38:

[...]

Hier hoost en dondert het nog steeds hoor...Echt?! Hier zijn echt drie druppels gevallen. Het koelt ook echt niet lekker af. Het is binnen nog steeds 26 graden

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven