Het stamcafe XVIII
dinsdag 26 juli 2016 om 16:59
Wat heb ik lekker gewandeld vandaag. Nog niet ver ofzo, want rug is nog niet goed, maar het ging beter dan voorheen. Lekker door het oude Jezuietenbos gelopen, over smalle paadjes, tussen statige beuken, en toen nog op het platteland waar ik ooit woonde. Heerlijk maar heel warm, dus nog even bij mijn moeder wezen buurten met een flink glas water. Fijne middag, goed besteed.
dinsdag 26 juli 2016 om 18:01
Goedenavond allemaal! Zo, lekker pannenkoeken gegeten (zelfgebakken) en nu even een uurtje rust - man is met zoon naar z'n moeder.
Woll, klinkt als een lekker dagje! Het was ook een fijne temperatuur voor een wandeling vandaag hè.
Star, Ierland met kerst is wel echt prachtig!! (Drie jaar geleden ten huwelijk gevraagd toen daar ) Dus gooi al je charmes in de strijd
Woll, klinkt als een lekker dagje! Het was ook een fijne temperatuur voor een wandeling vandaag hè.
Star, Ierland met kerst is wel echt prachtig!! (Drie jaar geleden ten huwelijk gevraagd toen daar ) Dus gooi al je charmes in de strijd
dinsdag 26 juli 2016 om 18:01
quote:Star schreef op 26 juli 2016 @ 17:56:
Vooralsnog doet hij of hij me niet hoort Aha, er is dus al een stille strijd gaande! Zet hem op Star, laat hem nog even in de waan dat hij je kan negeren en trek dan jouw vrouwentrucjes uit de kast, de tranen, zwaaien met je boobies, pruilen, wat er ook nodig is!
Vooralsnog doet hij of hij me niet hoort Aha, er is dus al een stille strijd gaande! Zet hem op Star, laat hem nog even in de waan dat hij je kan negeren en trek dan jouw vrouwentrucjes uit de kast, de tranen, zwaaien met je boobies, pruilen, wat er ook nodig is!
dinsdag 26 juli 2016 om 18:03
quote:nienke_g schreef op 26 juli 2016 @ 18:01:
Goedenavond allemaal! Zo, lekker pannenkoeken gegeten (zelfgebakken) en nu even een uurtje rust - man is met zoon naar z'n moeder.
O da's leuk!
Ik ga er trouwen volgend jaar als we die strijd gestreden hebben
O da's leuk!
Ik ga er trouwen volgend jaar als we die strijd gestreden hebben
dinsdag 26 juli 2016 om 18:04
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 26 juli 2016 @ 18:01:
[...]
Aha, er is dus al een stille strijd gaande! Zet hem op Star, laat hem nog even in de waan dat hij je kan negeren en trek dan jouw vrouwentrucjes uit de kast, de tranen, zwaaien met je boobies, pruilen, wat er ook nodig is!Die werken niet bij hem
[...]
Aha, er is dus al een stille strijd gaande! Zet hem op Star, laat hem nog even in de waan dat hij je kan negeren en trek dan jouw vrouwentrucjes uit de kast, de tranen, zwaaien met je boobies, pruilen, wat er ook nodig is!Die werken niet bij hem
dinsdag 26 juli 2016 om 18:47
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 26 juli 2016 @ 17:02:
Dolfje, mag ik zeggen dat ik me een beetje zorgen over je maak? Zorg je voldoende voor jezelf?
Dat mag maar het gaat nu wel hoor.
Het is even een enerverende tijd op het werk door wat veranderingen en veel collega's op vakantie. Maar ook tegelijk wel leuk. Ik mag ergens nu deze dagen bij zitten en dat is best een eer.
Maar vanavond neem ik mijn rust, ga straks lekker uitgebreid badderen.
Dolfje, mag ik zeggen dat ik me een beetje zorgen over je maak? Zorg je voldoende voor jezelf?
Dat mag maar het gaat nu wel hoor.
Het is even een enerverende tijd op het werk door wat veranderingen en veel collega's op vakantie. Maar ook tegelijk wel leuk. Ik mag ergens nu deze dagen bij zitten en dat is best een eer.
Maar vanavond neem ik mijn rust, ga straks lekker uitgebreid badderen.