Het stamcafe XVIII

14-07-2016 20:17 3005 berichten
Okeej, het moest even snel dus we strijken neer op IJsland, daar wilde ik toch al zo graag al een keer heen. Zuigregels zijn bekend neem ik aan.

Lieve groetjes van Leo, Yas, Star en Elvee
Alle reacties Link kopieren
Ik heb even pauze thuis, hoofdpijn is gelukkig gezakt. Over een uur weer terug , gelukkig heb ik voor vanavond al eten gemaakt want ik weet niet precies tot hoe laat het duurt.
quote:ana_isabel schreef op 26 juli 2016 @ 12:25:

[...]

Ben je nog van kleur veranderd in de tussentijd?Ben nu geel en groen. Volgens de "kenners" hier is het morgen paars en zwartm
Ik ga naar huis. Donkere bril weer op
Wat heb ik lekker gewandeld vandaag. Nog niet ver ofzo, want rug is nog niet goed, maar het ging beter dan voorheen. Lekker door het oude Jezuietenbos gelopen, over smalle paadjes, tussen statige beuken, en toen nog op het platteland waar ik ooit woonde. Heerlijk maar heel warm, dus nog even bij mijn moeder wezen buurten met een flink glas water. Fijne middag, goed besteed.
Dolfje, mag ik zeggen dat ik me een beetje zorgen over je maak? Zorg je voldoende voor jezelf?
Star, comment ca va en France?
Geen idee, ik ben weer in NL
Nu alweer? Je bent net weg!

Was het fijn?
Ik kreeg mijn meneer maar een week mee dit jaar.

Normaal lukt twee weken me net, maar dit jaar ook al in februari wezen skieen en in de herfst nog Kopenhagen en dan wordt het teveel voor hem
Oh, kijk, nog twee keer weg. Dat valt weer mee.
Daarom

En ik wil met de kerst ook nog naar Ierland eigenlijk...
Haha, dan heb je nog even tijd om hem te "bewerken/overtuigen/armopzijnrugtedraaien/seksteonthouden".

Ierland lijkt me ook erg mooi.
Mwoah, het moet wel tussen nu en dit weekend gaan gebeuren. Gewoon, omdat ik het wil (o ok en omdat de prijzen niet normaal zijn voor vluchten)
quote:Star schreef op 26 juli 2016 @ 17:51:

Mwoah, het moet wel tussen nu en dit weekend gaan gebeuren. Gewoon, omdat ik het wil (o ok en omdat de prijzen niet normaal zijn voor vluchten) Je kunt het! Ik heb daar het volste vertrouwen in.
Vooralsnog doet hij of hij me niet hoort
Goedenavond allemaal! Zo, lekker pannenkoeken gegeten (zelfgebakken) en nu even een uurtje rust - man is met zoon naar z'n moeder.

Woll, klinkt als een lekker dagje! Het was ook een fijne temperatuur voor een wandeling vandaag hè.

Star, Ierland met kerst is wel echt prachtig!! (Drie jaar geleden ten huwelijk gevraagd toen daar ) Dus gooi al je charmes in de strijd
quote:Star schreef op 26 juli 2016 @ 17:56:

Vooralsnog doet hij of hij me niet hoort Aha, er is dus al een stille strijd gaande! Zet hem op Star, laat hem nog even in de waan dat hij je kan negeren en trek dan jouw vrouwentrucjes uit de kast, de tranen, zwaaien met je boobies, pruilen, wat er ook nodig is!
quote:nienke_g schreef op 26 juli 2016 @ 18:01:

Goedenavond allemaal! Zo, lekker pannenkoeken gegeten (zelfgebakken) en nu even een uurtje rust - man is met zoon naar z'n moeder.

Woll, klinkt als een lekker dagje! Het was ook een fijne temperatuur voor een wandeling vandaag hè.

Star, Ierland met kerst is wel echt prachtig!! (Drie jaar geleden ten huwelijk gevraagd toen daar ) Dus gooi al je charmes in de strijd

O da's leuk!

Ik ga er trouwen volgend jaar als we die strijd gestreden hebben
Ik moet gaan koken, maar Star, ik duim voor je! Girlpowerrrrrrrrr
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 26 juli 2016 @ 18:01:

[...]

Aha, er is dus al een stille strijd gaande! Zet hem op Star, laat hem nog even in de waan dat hij je kan negeren en trek dan jouw vrouwentrucjes uit de kast, de tranen, zwaaien met je boobies, pruilen, wat er ook nodig is!Die werken niet bij hem
quote:Star schreef op 26 juli 2016 @ 18:03:

[...]

O da's leuk!

Ik ga er trouwen volgend jaar als we die strijd gestreden hebben Haha, weet hij dat ook al ? Klinkt wel als een fantastisch plan!
Alle reacties Link kopieren
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 26 juli 2016 @ 17:02:

Dolfje, mag ik zeggen dat ik me een beetje zorgen over je maak? Zorg je voldoende voor jezelf?

Dat mag maar het gaat nu wel hoor.

Het is even een enerverende tijd op het werk door wat veranderingen en veel collega's op vakantie. Maar ook tegelijk wel leuk. Ik mag ergens nu deze dagen bij zitten en dat is best een eer.

Maar vanavond neem ik mijn rust, ga straks lekker uitgebreid badderen.
quote:nienke_g schreef op 26 juli 2016 @ 18:17:

[...]

Haha, weet hij dat ook al ? Klinkt wel als een fantastisch plan!Ja dat weet hij al wel

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven