Het tweede weggeeftopic
vrijdag 20 juli 2012 om 23:05
In het kader van de recessie waarin we met zijn allen zitten; misschien kun je wat spullen gebruiken of heb je spullen weg te geven.
Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.
Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit namelijk wel gebeurd zal het topic worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.
het eerste weggeef topic
Korte uitleg over hoe je een foto van je pc op het internet kan plaatsen om hem hier te laten zien.
Maak een account aan op bv. mijnalbum.nl (gratis) upload daar de gewenste foto's daarna:
(1. link tijdelijk uit je bericht halen)
2. inloggen op je account
3. Album aanklikken
4. Foto 1 aanklikken, je krijgt nu groot formaat.
5. url kopieren
6 url hier plakken
7 url selecteren en klikken op symbooltje vierde van rechts (foto/schilderijtje) (als je deze overslaat is het gewoon een url, wel zo forumvriendelijk als je veel items zou hebben)
8. 4,5,6,7 eventueel herhalen
9a. bericht bekijken, beoordelen of foto groot uitvalt of niet
9b bericht plaatsen.
Er is een landkaart waar je globaal kan zien waar mensen wonen:
Wil je ook op de kaart mail dan naar: gabysmissie at hotmail punt com
Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.
Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit namelijk wel gebeurd zal het topic worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.
het eerste weggeef topic
Korte uitleg over hoe je een foto van je pc op het internet kan plaatsen om hem hier te laten zien.
Maak een account aan op bv. mijnalbum.nl (gratis) upload daar de gewenste foto's daarna:
(1. link tijdelijk uit je bericht halen)
2. inloggen op je account
3. Album aanklikken
4. Foto 1 aanklikken, je krijgt nu groot formaat.
5. url kopieren
6 url hier plakken
7 url selecteren en klikken op symbooltje vierde van rechts (foto/schilderijtje) (als je deze overslaat is het gewoon een url, wel zo forumvriendelijk als je veel items zou hebben)
8. 4,5,6,7 eventueel herhalen
9a. bericht bekijken, beoordelen of foto groot uitvalt of niet
9b bericht plaatsen.
Er is een landkaart waar je globaal kan zien waar mensen wonen:
Wil je ook op de kaart mail dan naar: gabysmissie at hotmail punt com
donderdag 26 juli 2012 om 18:27
Marels!
Ik had het al gezegd, maar ik ben ECHT heel blij met je birkies. Vandaag ben ik ermee naar mijn werk geweest (in de trein enzo, dus veel lopen). Vond het hemels. Echt. Wat lopen die dingen lekker! En ze zitten zelfs mooi.
Ik wilde al heel lang Birkenstocks proberen, maar vond ze zo duur. Wist niet zeker of ik er echt op ging lopen (want ik vond de verschijning nogal, eh, apart) en dan zou het wel zonde zijn want ik ben ook maar student.
Maar nu ben ik helemaal om. Ik ben voorlopig nog niet klaar met die van jou (oohh wat staan ze goed) maar daarna koop ik gewoon nieuwe.
Oja enne, vanavond komt Polkadot langs om die rode te passen!
Dusse, nogmaals erg bedankt
Ik had het al gezegd, maar ik ben ECHT heel blij met je birkies. Vandaag ben ik ermee naar mijn werk geweest (in de trein enzo, dus veel lopen). Vond het hemels. Echt. Wat lopen die dingen lekker! En ze zitten zelfs mooi.
Ik wilde al heel lang Birkenstocks proberen, maar vond ze zo duur. Wist niet zeker of ik er echt op ging lopen (want ik vond de verschijning nogal, eh, apart) en dan zou het wel zonde zijn want ik ben ook maar student.
Maar nu ben ik helemaal om. Ik ben voorlopig nog niet klaar met die van jou (oohh wat staan ze goed) maar daarna koop ik gewoon nieuwe.
Oja enne, vanavond komt Polkadot langs om die rode te passen!
Dusse, nogmaals erg bedankt
donderdag 26 juli 2012 om 18:42
quote:mevrouwr schreef op 26 juli 2012 @ 18:18:
Narnia-De heks, leeuw en kleerkast
Bij Interesse mailen naar merlyntje@zeelandnet.nlje hebt mail over narnia!
Narnia-De heks, leeuw en kleerkast
Bij Interesse mailen naar merlyntje@zeelandnet.nlje hebt mail over narnia!
donderdag 26 juli 2012 om 18:45
Seara heb je nog meer kleding "grote maten"? Zou er heel blij mee zijn. Je kunt me mailen op maryen65@gmail.com
donderdag 26 juli 2012 om 19:03
Ik heb hier nog 2 kleine tv's staan, 37cm. Wel ophalen.. En ik heb veel boeken, mail je lees interesse door en ik stuur je een lijstje maryen65@gmail.com
Marels ben je al aan het lezen?
Marels ben je al aan het lezen?
donderdag 26 juli 2012 om 19:07
donderdag 26 juli 2012 om 19:22
donderdag 26 juli 2012 om 19:24
quote:seara schreef op 26 juli 2012 @ 19:22:
IBI Ik heb je berichtje gezien, dat berichtje van net was even snel mobiel haha. Je mag de rokken absoluut hebben, heb je een mailadres?
Mika&Ibi, ik heb nog meer kleding 'grote' maten, ik ga even uitzoeken wat ik hier gratis weg kan geven..ow wat fijn ben benieuwd naar de andere kleding. Je kan me mailen op ikbenikhetisnietanders@hotmail.com
IBI Ik heb je berichtje gezien, dat berichtje van net was even snel mobiel haha. Je mag de rokken absoluut hebben, heb je een mailadres?
Mika&Ibi, ik heb nog meer kleding 'grote' maten, ik ga even uitzoeken wat ik hier gratis weg kan geven..ow wat fijn ben benieuwd naar de andere kleding. Je kan me mailen op ikbenikhetisnietanders@hotmail.com
donderdag 26 juli 2012 om 19:28
quote:xayrax schreef op 26 juli 2012 @ 17:38:
[...]
Daar is mijn pakketje nu toch ook wel bij??
Anders ga ik morgen dhl bellen vanaf zaterdag mag het voort wel denk ik!!:)Ah ja, ik heb je nick gewoon verkeerd geschreven meis, ik ben er erg blij mee! Dankjewel
[...]
Daar is mijn pakketje nu toch ook wel bij??
Anders ga ik morgen dhl bellen vanaf zaterdag mag het voort wel denk ik!!:)Ah ja, ik heb je nick gewoon verkeerd geschreven meis, ik ben er erg blij mee! Dankjewel
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
donderdag 26 juli 2012 om 19:32