Het tweede weggeeftopic

20-07-2012 23:05 3035 berichten
In het kader van de recessie waarin we met zijn allen zitten; misschien kun je wat spullen gebruiken of heb je spullen weg te geven.

Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.

Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit namelijk wel gebeurd zal het topic worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.

het eerste weggeef topic

Korte uitleg over hoe je een foto van je pc op het internet kan plaatsen om hem hier te laten zien.

Maak een account aan op bv. mijnalbum.nl (gratis) upload daar de gewenste foto's daarna:

(1. link tijdelijk uit je bericht halen)

2. inloggen op je account

3. Album aanklikken

4. Foto 1 aanklikken, je krijgt nu groot formaat.

5. url kopieren

6 url hier plakken

7 url selecteren en klikken op symbooltje vierde van rechts (foto/schilderijtje) (als je deze overslaat is het gewoon een url, wel zo forumvriendelijk als je veel items zou hebben)

8. 4,5,6,7 eventueel herhalen

9a. bericht bekijken, beoordelen of foto groot uitvalt of niet

9b bericht plaatsen.

Er is een landkaart waar je globaal kan zien waar mensen wonen:

Wil je ook op de kaart mail dan naar: gabysmissie at hotmail punt com
Marels!

Ik had het al gezegd, maar ik ben ECHT heel blij met je birkies. Vandaag ben ik ermee naar mijn werk geweest (in de trein enzo, dus veel lopen). Vond het hemels. Echt. Wat lopen die dingen lekker! En ze zitten zelfs mooi.

Ik wilde al heel lang Birkenstocks proberen, maar vond ze zo duur. Wist niet zeker of ik er echt op ging lopen (want ik vond de verschijning nogal, eh, apart) en dan zou het wel zonde zijn want ik ben ook maar student.

Maar nu ben ik helemaal om. Ik ben voorlopig nog niet klaar met die van jou (oohh wat staan ze goed) maar daarna koop ik gewoon nieuwe.

Oja enne, vanavond komt Polkadot langs om die rode te passen!

Dusse, nogmaals erg bedankt :-)
Alle reacties Link kopieren
Luna, ik heb net PostNL gecheckt, je pakketje wordt vanavond tussen 6 en 8 bezorgd, staat er!
if we all light up, we can scare away the dark...
quote:mevrouwr schreef op 26 juli 2012 @ 18:18:

Narnia-De heks, leeuw en kleerkast

Bij Interesse mailen naar merlyntje@zeelandnet.nlje hebt mail over narnia!
Seara heb je nog meer kleding "grote maten"? Zou er heel blij mee zijn. Je kunt me mailen op maryen65@gmail.com
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 26 juli 2012 @ 18:42:

[...]

je hebt mail over narnia!Hihi zus, net ook over gemaild. Kunnen we wel allebei kijken.
quote:seara schreef op 26 juli 2012 @ 18:23:

Als luna niet wilt heb ik interesse in de ps2.. had je mijn reactie op de rokken al gezien?
quote:gewooneenzus schreef op 26 juli 2012 @ 18:50:

[...]

Hihi zus, net ook over gemaild. Kunnen we wel allebei kijken. toevallig! Gezellig hoor samen film kijken
quote:roos1987 schreef op 26 juli 2012 @ 18:03:

Heeft iemand nog een goeie tip hoe ik mijn jaloezieen het best kan inpakken voor verzending? Kan er geen mooi doosje voor vinden

Hoeft niet mooi hoor! Bubbeltjes en stuk karton is prima. :-)

Heeeeeeet in de auto!
Wat fijn Willemeen dat je er zo blij mee bent!!

Ben blij dat ze bij jou zo'n goed huisje gekregen hebben, hier stonden ze maar zielig in de kast!
668, the neighbour of the Beast
quote:Demissionair schreef op 26 juli 2012 @ 18:54:

[...]

Hoeft niet mooi hoor! Bubbeltjes en stuk karton is prima. :-)

Heeeeeeet in de auto! (gewoon omdat het kan!)
Ik heb hier nog 2 kleine tv's staan, 37cm. Wel ophalen.. En ik heb veel boeken, mail je lees interesse door en ik stuur je een lijstje maryen65@gmail.com

Marels ben je al aan het lezen?
Nog niet Mika!!

Ik ga zometeen de boeken nog eens echt goed doorkijken en ze inpakken in de camper. Dan kan ik zaterdag op vakantie beginnen
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 26 juli 2012 @ 19:02:

[...]

(gewoon omdat het kan!) Wat een rit. Warrum!
quote:Marels schreef op 26 juli 2012 @ 19:05:

Nog niet Mika!!

Ik ga zometeen de boeken nog eens echt goed doorkijken en ze inpakken in de camper. Dan kan ik zaterdag op vakantie beginnen Jullie gaan lekker in de camper op vakantie, heerlijk hoor. Heb je al een bestemming?
Duitsland!
quote:Marels schreef op 26 juli 2012 @ 19:07:

Duitsland!Mooi land en vriendelijke mensen. Daar zul jij je vast wel heel goed vermaken
quote:Demissionair schreef op 26 juli 2012 @ 19:05:

[...]

Wat een rit. Warrum!haha dat geloof ik. Ik heb mijn onverwachte vrije dag gebruikt om kleding te kopen op de markt en ramen te zemen. Was ook wel een beetje warm.
Ik ga tv kijken, toedeledoki dames
Leuk marels! Wij gaan er over een paar weken ook heen. Mooi land ( ligt er natuurlijk aan in welk gedeelte, maar waar wij heen gaan vind ik het mooi).
Ik ga ook zo 'tv' kijken. Uitzending gemist, storage wars. Zo leuk!
IBI Ik heb je berichtje gezien, dat berichtje van net was even snel mobiel haha. Je mag de rokken absoluut hebben, heb je een mailadres?

Mika&Ibi, ik heb nog meer kleding 'grote' maten, ik ga even uitzoeken wat ik hier gratis weg kan geven..
quote:seara schreef op 26 juli 2012 @ 19:22:

IBI Ik heb je berichtje gezien, dat berichtje van net was even snel mobiel haha. Je mag de rokken absoluut hebben, heb je een mailadres?

Mika&Ibi, ik heb nog meer kleding 'grote' maten, ik ga even uitzoeken wat ik hier gratis weg kan geven..ow wat fijn ben benieuwd naar de andere kleding. Je kan me mailen op ikbenikhetisnietanders@hotmail.com
quote:xayrax schreef op 26 juli 2012 @ 17:38:

[...]

Daar is mijn pakketje nu toch ook wel bij??

Anders ga ik morgen dhl bellen vanaf zaterdag mag het voort wel denk ik!!:)Ah ja, ik heb je nick gewoon verkeerd geschreven meis, ik ben er erg blij mee! Dankjewel
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Update

Lief grijs vestje / bolero'tje van M&S Mode, maat XL.

Nieuw zwart Gilletje, nooit gedragen! Maat L/XL

Nieuw Gilletje, kleur blauw, maat XL

Nieuw mouwloos jasje, kleur paars. Maat XL, van Miss Etam

Grijs gestreept shirt van het merk Yessica, maat L.

Oh, trouwens, alle kleding komt uit een rookvrij huis, en is schoon. Vind ik zelf altijd belangrijk, dus ik denk ik post het even.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven