Het tweede weggeeftopic

20-07-2012 23:05 3035 berichten
In het kader van de recessie waarin we met zijn allen zitten; misschien kun je wat spullen gebruiken of heb je spullen weg te geven.

Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.

Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit namelijk wel gebeurd zal het topic worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.

het eerste weggeef topic

Korte uitleg over hoe je een foto van je pc op het internet kan plaatsen om hem hier te laten zien.

Maak een account aan op bv. mijnalbum.nl (gratis) upload daar de gewenste foto's daarna:

(1. link tijdelijk uit je bericht halen)

2. inloggen op je account

3. Album aanklikken

4. Foto 1 aanklikken, je krijgt nu groot formaat.

5. url kopieren

6 url hier plakken

7 url selecteren en klikken op symbooltje vierde van rechts (foto/schilderijtje) (als je deze overslaat is het gewoon een url, wel zo forumvriendelijk als je veel items zou hebben)

8. 4,5,6,7 eventueel herhalen

9a. bericht bekijken, beoordelen of foto groot uitvalt of niet

9b bericht plaatsen.

Er is een landkaart waar je globaal kan zien waar mensen wonen:

Wil je ook op de kaart mail dan naar: gabysmissie at hotmail punt com
Alle reacties Link kopieren
Ghehe mali en marels
chocolover ja heel graag. Maar tussendoor hoor, ik wil niet de topic bederwen met mijn fouten.
Mali; woon jij ook in dezelfde contreien als Marels en ik? Ik ga morgen wat spulletjes afgeven bij Lorenne, als je in de buurt woont kan ik jouw spulletjes wel meenemen vanaf Lorenne?
Ik durf het bijna niet te zeggen (maar doe het toch, zoals Marels volgens mij net al zo mooi zei; goede plek om te leren) maar hebben we het nu niet genoeg over die 20 cent gehad? Degene om wie het gaat heeft al een aantal keer uitleg en zelfs excuses gegeven, kunnen we het laten rusten? Ik vind het niet zo leuk voor haar, steeds weer die opmerkingen.

We weten nu hoe iedereen er over denkt, en dat is ieders goed recht. Maar misschien is het 'time to move on'?

En misschien moet ik me er niet eens mee bemoeien hoor, maar ik merk dat ik het een beetje een domper op dit topic begin te vinden, terwijl dit topic juist zoveel positiviteit geeft!
Mali woont veeeeer

Waar woont Lorenne?? 010 toch?
668, the neighbour of the Beast
quote:Marels schreef op 22 juli 2012 @ 12:14:

[...]

Dan haal ik je armbandje weer uit de envelop, deal?

Zie je kniepert

*i'm begging, please please pretty please!*
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Ach het is nu toch al een beetje kletstopic ook hoor, maakt het niet uit als we offtopic gaan dacht ik zo

Ik zal es ff kijken
Lorenne woont best wel dicht bij ons in de buurt Marels!
quote:gaby030 schreef op 22 juli 2012 @ 12:16:

Ik durf het bijna niet te zeggen (maar doe het toch, zoals Marels volgens mij net al zo mooi zei; goede plek om te leren) maar hebben we het nu niet genoeg over die 20 cent gehad? Degene om wie het gaat heeft al een aantal keer uitleg en zelfs excuses gegeven, kunnen we het laten rusten? Ik vind het niet zo leuk voor haar, steeds weer die opmerkingen.

We weten nu hoe iedereen er over denkt, en dat is ieders goed recht. Maar misschien is het 'time to move on'?

En misschien moet ik me er niet eens mee bemoeien hoor, maar ik merk dat ik het een beetje een domper op dit topic begin te vinden, terwijl dit topic juist zoveel positiviteit geeft!
Je hebt wel een punt Gaby, maar blijkbaar is het voor veel mensen toch wel een issue.

Zo erg dat mensen als Lorenne niet aan het topic deel durven te nemen omdat ze aan bepaalde mensen gewoon geen spullen meer weg willen geven.

Dan vind ik wel dat het bespreekbaar moet blijven, want het moet niet zo zijn dat het topic doodbloedt vanwege de 20 cent-gate.

En nu houdt het blijkbaar wel mensen tegen om hier te posten...
gaby je hebt helemaal gelijk!
quote:rara70 schreef op 22 juli 2012 @ 12:16:

Mali; woon jij ook in dezelfde contreien als Marels en ik? Ik ga morgen wat spulletjes afgeven bij Lorenne, als je in de buurt woont kan ik jouw spulletjes wel meenemen vanaf Lorenne?Nee, ik woon midden in het land, dus das niet echt in de buurt zeg maar...
quote:rara70 schreef op 22 juli 2012 @ 12:18:

Lorenne woont best wel dicht bij ons in de buurt Marels! Echt waar???? Cool
Fijn dat jullie zo reageren!

Iedereen moet doen wat hij wilt natuurlijk, ik wilde het toch gewoon even gezegd hebben!
We kunnen ook gewoon een landkaart maken, met daarin vlaggetjes met je naam, zodat iedereen in 1 keer kan zien wie waar woont, hahah!! Alleen beetje jammer van de anonimiteit dan he!
lorenne, 42 minuten geleden

Offtopic kijk maar niet naar mijn taalfouten hoor, ik ben niet zo dom als het lijkt, maar Nederlands is niet mijn eerste taal, ik ben nog aan het leren...en Nederlands is zooo moeilijk dat ik de hoop heb opgegeven dat ik het ooit goed zal spreken en schrijven

Vóór maar hoeft nooit een komma.

lorenne, 29 minuten geleden

Ah mali lief van jou, bedankt maar je krijgt toch een bepaald beeld van iemand vind ik, dit is het risico van acher de schermen zijn en ik vind het niet leuk als mensen mij dom zouden vinden na de hand van mijn taalfouten.

Aan de hand

lorenne, 29 minuten geleden

Marels wat ben je nieuwsgierig, ha ha ik kom uit..... en haal het zo weer weg. Het is geen geheim of zo maar bewaar toch graag een druppel anoniemiteit, al weet mijn omgeving inmiddels dat ik verslaavd ben aan de viva forum en ik ben ook niet bepaald voorzichtig met de hints geweest.

-Anonimiteit, je hebt 1 e teveel.

-Verslaafd, de v wordt een f. Net als geverFd. De v kan nooit voor een d of t komen.

-Het forum, niet de forum. Al verschillen de meningen hierover.

lorenne, 19 minuten geleden

Marels ik zou liever zonder boterham naar bed gaan, om zo een zacht onschuldig voorbeeld te noemen maar goed niet iedereen is hetzelfde, gelukkig maar. Maar we kunnen niet in anderman s portomonee kijken dus het is denk ik beter als wij er verder niet op in gaan...

-Andermans

-Portemonnee (wat een raar woord als ik het zo opschrijf..)

lorenne, 35 minuten geleden

chocolover ja heel graag. Maar tussendoor hoor, ik wil niet de topic bederwen met mijn fouten.

-Het topic.

-Bederwen was een fout denk ik? Het is bederven.

lorenne, 15 minuten geleden

Marels vraag het aan rara, zij komt morgen even langs, echt super dat zij dat doet... Zij geeft mij niet alleen spulletjes gratis, ze komt ze ook persoonlijk afgeven, want zij komt toch langs mijn woonplaats en het scheelt verzendkosten voor mij. Mijn mond viel open van zo een lieve aanbod, Ik bedoel maar wie doet zoiets voor een vreemde? Rara dus ...

- vóór 'maar', 'want', en 'en' hoeft geen komma.

-Lief aanbod. Aanbod is enkelvoud dus is het lief. Wensen is meervoud dus zou het lieve zijn. (Aanboden klinkt raar dus even wensen als voorbeeld)
Oh jammer dat is zo'n 2 uur rijden vanaf hier.. Dat word me iets te gek!
@gaby

ben het helemaal met je eens over de 20cent,

en over de kaart. Weet alleen niet hoe je dat kan doen.
Het heeft mij tegengehouden maar nu dat ik er goed over na denk is het echt zonde om zo een mooie feelgood topic negatief te laten beinvloeden door zoiets. Mijn excuses bij deze dames want ik ben degene die min of meer erover begon vandaag. Ook excuses aan mi jo. Het zal niet meer gebeuren.
Ik heb hier een autostoel 9-18 kg

En een luier emmer die is zo goed als nieuw

Met 2 extra casettes

Omgeving 0492
Lorenne, niet doen, muts.

Vertel liever waar je woont
quote:lorenne schreef op 22 juli 2012 @ 12:29:

Het heeft mij tegengehouden maar nu dat ik er goed over na denk is het echt zonde om zo een mooie feelgood topic negatief te laten beinvloeden door zoiets. Mijn excuses bij deze dames want ik ben degene die min of meer erover begon vandaag. Ook excuses aan mi jo. Het zal niet meer gebeuren.Inderdaad want het iedere keer benadrukken verpest de sfeer uiteindelijk alleen maar meer.
Ik heb wel een idee hoe je het kan doen, met photoshop kan ik dat wel. Maar of het slim is, weet ik niet. Of alleen met provincies ofzo, dat is al iets meer anoniem, zeg maar.
Je kunt ze toch in regio's plakken, de prikkertjes?

Als ik zeg dat ik tussen Bergen op Zoom en Goes woon ben ik nog redelijk anoniem maar weten mensen wel of iets ophaalbaar is.
(Ga zo verder Lorenne, moet even de was ophangen. Ik doe alles in 1 post, dan heb je een mooi overzicht )

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven