Het tweede weggeeftopic
vrijdag 20 juli 2012 om 23:05
In het kader van de recessie waarin we met zijn allen zitten; misschien kun je wat spullen gebruiken of heb je spullen weg te geven.
Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.
Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit namelijk wel gebeurd zal het topic worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.
het eerste weggeef topic
Korte uitleg over hoe je een foto van je pc op het internet kan plaatsen om hem hier te laten zien.
Maak een account aan op bv. mijnalbum.nl (gratis) upload daar de gewenste foto's daarna:
(1. link tijdelijk uit je bericht halen)
2. inloggen op je account
3. Album aanklikken
4. Foto 1 aanklikken, je krijgt nu groot formaat.
5. url kopieren
6 url hier plakken
7 url selecteren en klikken op symbooltje vierde van rechts (foto/schilderijtje) (als je deze overslaat is het gewoon een url, wel zo forumvriendelijk als je veel items zou hebben)
8. 4,5,6,7 eventueel herhalen
9a. bericht bekijken, beoordelen of foto groot uitvalt of niet
9b bericht plaatsen.
Er is een landkaart waar je globaal kan zien waar mensen wonen:
Wil je ook op de kaart mail dan naar: gabysmissie at hotmail punt com
Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.
Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit namelijk wel gebeurd zal het topic worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.
het eerste weggeef topic
Korte uitleg over hoe je een foto van je pc op het internet kan plaatsen om hem hier te laten zien.
Maak een account aan op bv. mijnalbum.nl (gratis) upload daar de gewenste foto's daarna:
(1. link tijdelijk uit je bericht halen)
2. inloggen op je account
3. Album aanklikken
4. Foto 1 aanklikken, je krijgt nu groot formaat.
5. url kopieren
6 url hier plakken
7 url selecteren en klikken op symbooltje vierde van rechts (foto/schilderijtje) (als je deze overslaat is het gewoon een url, wel zo forumvriendelijk als je veel items zou hebben)
8. 4,5,6,7 eventueel herhalen
9a. bericht bekijken, beoordelen of foto groot uitvalt of niet
9b bericht plaatsen.
Er is een landkaart waar je globaal kan zien waar mensen wonen:
Wil je ook op de kaart mail dan naar: gabysmissie at hotmail punt com
maandag 23 juli 2012 om 21:29
quote:frizzy schreef op 22 juli 2012 @ 21:16:
[...]
Nee joh gekkerd. Ik ben geen arm mens oid, heb het altijd goed gehad maar mijn ww is gewoon niet toereikend en mijn buffer begint echt op te raken. En ach ik kan gewoon lenen bij mijn ouders maar ik vind dat ik het zo lang mogelijk zelf moet doen en dus wil ik zo zuinig mogelijk leven en spullen die ik niet nodig heb verkopen, dan kan ik nog een maand of twee zonder steun.
Het enige wat ik écht nodig heb binnenkort is laminaat, maar ik ga ervan uit dat ik dat gewoon nieuw moet kopen, dus ik hou alle aanbiedingen in de gaten.
Als ik nou over een tijdje weer een beter inkomen heb kan ik gezellig meedoen hier op een gelijkwaardige manier, want dan heb ik zelf ook weer geld voor verzendkosten enzo. Ik heb de overige 100 pagina's nog niet bijgelezen, maar ik heb, mocht het je keuze zijn/worden, nog een compleet pak Ikea sletten slätten liggen hier. Die mag je wat mij part hebben, want ik begin al die sletten onder mn bed een beetje zat te worden.
Is wel goedkoopste van het goedkoopste van de Ikea (zitten zelf ook niet ruim), dus het moet wel je laminaat van keuze zijn...
Doe er liever iemand ècht een plezier mee, dan dat het op marktplaats voor 50 cent gaat straks.
[...]
Nee joh gekkerd. Ik ben geen arm mens oid, heb het altijd goed gehad maar mijn ww is gewoon niet toereikend en mijn buffer begint echt op te raken. En ach ik kan gewoon lenen bij mijn ouders maar ik vind dat ik het zo lang mogelijk zelf moet doen en dus wil ik zo zuinig mogelijk leven en spullen die ik niet nodig heb verkopen, dan kan ik nog een maand of twee zonder steun.
Het enige wat ik écht nodig heb binnenkort is laminaat, maar ik ga ervan uit dat ik dat gewoon nieuw moet kopen, dus ik hou alle aanbiedingen in de gaten.
Als ik nou over een tijdje weer een beter inkomen heb kan ik gezellig meedoen hier op een gelijkwaardige manier, want dan heb ik zelf ook weer geld voor verzendkosten enzo. Ik heb de overige 100 pagina's nog niet bijgelezen, maar ik heb, mocht het je keuze zijn/worden, nog een compleet pak Ikea sletten slätten liggen hier. Die mag je wat mij part hebben, want ik begin al die sletten onder mn bed een beetje zat te worden.
Is wel goedkoopste van het goedkoopste van de Ikea (zitten zelf ook niet ruim), dus het moet wel je laminaat van keuze zijn...
Doe er liever iemand ècht een plezier mee, dan dat het op marktplaats voor 50 cent gaat straks.
maandag 23 juli 2012 om 21:30
Jee, wat een gedoe dan inderdaad met ABN. Ben destijds overgestapt van Rabo naar ABN omdat RABO ook zo'n gedoe had (was nog voor het internettijdperk).
Ik bedenk me nu: ze hebben pas bij mij ook 20 Euro afgeschreven van een creditcard... die ik niet eens heb! Bleek van mijn ex te zijn, die hier al 7 jaar niet meer woont en dus ook al 7 jaar deze rekening niet op zijn naam heeft. Was iets van een overname van het creditcard-gedeelte ofzo waardoor het fout ging.
Heb het twee dagen later wel teruggestort gekregen, maar toch... als ik dan die andere ellende hoor hier. En nu die storing. Brrr... vind dat maar niets.
Edit: ik kon net wel inloggen, maar bij het overboeken kreeg ik nu dus ook de storing-melding.
Ik bedenk me nu: ze hebben pas bij mij ook 20 Euro afgeschreven van een creditcard... die ik niet eens heb! Bleek van mijn ex te zijn, die hier al 7 jaar niet meer woont en dus ook al 7 jaar deze rekening niet op zijn naam heeft. Was iets van een overname van het creditcard-gedeelte ofzo waardoor het fout ging.
Heb het twee dagen later wel teruggestort gekregen, maar toch... als ik dan die andere ellende hoor hier. En nu die storing. Brrr... vind dat maar niets.
Edit: ik kon net wel inloggen, maar bij het overboeken kreeg ik nu dus ook de storing-melding.
maandag 23 juli 2012 om 21:32
Ik doe morgen een nieuwe poging tot over maken hoor.
Durf het zo niet aan uit angst dat er straks dingen drie keer afgeschreven worden enzo...
De financiëen beginnen de bodem te raken onderhand (eind van de maand ) dus ik ben graag een beetje voorzichtig met dat soort dingen
Durf het zo niet aan uit angst dat er straks dingen drie keer afgeschreven worden enzo...
De financiëen beginnen de bodem te raken onderhand (eind van de maand ) dus ik ben graag een beetje voorzichtig met dat soort dingen
668, the neighbour of the Beast
maandag 23 juli 2012 om 21:34
Ik heb nog steeds een aantal films te geef:
Halloween 4
The Day After Tomorrow
2 Fast 2 furious
The cell
Resurrection
Evil
Fireplace DVD ( )
White Noise
Underworld & Cabin Fever
Gone in 60 seconds
Old men in new cars
Hollow man
2 paardrijbroeken maat 34 (ongeveer), zwart en rood
1 paar pumps zwart met lage hak maat 38, 2 x gedragen misschien.
Halloween 4
The Day After Tomorrow
2 Fast 2 furious
The cell
Resurrection
Evil
Fireplace DVD ( )
White Noise
Underworld & Cabin Fever
Gone in 60 seconds
Old men in new cars
Hollow man
2 paardrijbroeken maat 34 (ongeveer), zwart en rood
1 paar pumps zwart met lage hak maat 38, 2 x gedragen misschien.
maandag 23 juli 2012 om 21:35
maandag 23 juli 2012 om 21:39
Ik heb de CD Luisterland voor iemand liggen.
Het zijn 4 hoorspelen van Pluk van de Petteflet, met wat liedjes en versjes.
Ik zou het leuk vinden als iemand reageert wiens kind/neefje/buurmeisje ook echt oud genoeg is om ook naar de hoorspelen te luisteren. Voor in een kraammand is het dus niks
Mail maar naar vivahimalaya op gmail punt com, want hier gaat het me allemaal veel te hard.
Het zijn 4 hoorspelen van Pluk van de Petteflet, met wat liedjes en versjes.
Ik zou het leuk vinden als iemand reageert wiens kind/neefje/buurmeisje ook echt oud genoeg is om ook naar de hoorspelen te luisteren. Voor in een kraammand is het dus niks
Mail maar naar vivahimalaya op gmail punt com, want hier gaat het me allemaal veel te hard.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
maandag 23 juli 2012 om 21:41
quote:Cejo schreef op 23 juli 2012 @ 21:39:
Ben ik de enige in de provincie Groningen??
want dan heeft het niet heel veel zin denk ik dat ik spullen plaats die niet verzendbaar zijn.
Kan best hoor, ik sta ook alleen op de kaart in overrijssel maar er komt binnenkort ook iemand iets bij mij ophalen.
Niet alle forummers willen op de kaart.
Ben ik de enige in de provincie Groningen??
want dan heeft het niet heel veel zin denk ik dat ik spullen plaats die niet verzendbaar zijn.
Kan best hoor, ik sta ook alleen op de kaart in overrijssel maar er komt binnenkort ook iemand iets bij mij ophalen.
Niet alle forummers willen op de kaart.
maandag 23 juli 2012 om 21:43
quote:Marels schreef op 23 juli 2012 @ 21:36:
Dit is voor het eerst in zeker 15 jaar dat ik problemen heb met ABN anders...
Dus klagen dat het altijd hetzelfde is en dat de ABN een rotbank is vind ik ook wat vreemd.Ik heb ook al 30 jaar ABN Amro en geen noemenswaardige problemen hoor.
Dit is voor het eerst in zeker 15 jaar dat ik problemen heb met ABN anders...
Dus klagen dat het altijd hetzelfde is en dat de ABN een rotbank is vind ik ook wat vreemd.Ik heb ook al 30 jaar ABN Amro en geen noemenswaardige problemen hoor.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
maandag 23 juli 2012 om 21:48
quote:Zaza_zebra schreef op 23 juli 2012 @ 21:29:
[...]
Ik heb de overige 100 pagina's nog niet bijgelezen, maar ik heb, mocht het je keuze zijn/worden, nog een compleet pak Ikea sletten slätten liggen hier. Die mag je wat mij part hebben, want ik begin al die sletten onder mn bed een beetje zat te worden.
Die had ik zelf al bekeken bij IKEA, maar nee sorry. Vind het echt niet mooi.
Maar bedankt voor het aanbod!
[...]
Ik heb de overige 100 pagina's nog niet bijgelezen, maar ik heb, mocht het je keuze zijn/worden, nog een compleet pak Ikea sletten slätten liggen hier. Die mag je wat mij part hebben, want ik begin al die sletten onder mn bed een beetje zat te worden.
Die had ik zelf al bekeken bij IKEA, maar nee sorry. Vind het echt niet mooi.
Maar bedankt voor het aanbod!