Het tweede weggeeftopic

20-07-2012 23:05 3035 berichten
In het kader van de recessie waarin we met zijn allen zitten; misschien kun je wat spullen gebruiken of heb je spullen weg te geven.

Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.

Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit namelijk wel gebeurd zal het topic worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.

het eerste weggeef topic

Korte uitleg over hoe je een foto van je pc op het internet kan plaatsen om hem hier te laten zien.

Maak een account aan op bv. mijnalbum.nl (gratis) upload daar de gewenste foto's daarna:

(1. link tijdelijk uit je bericht halen)

2. inloggen op je account

3. Album aanklikken

4. Foto 1 aanklikken, je krijgt nu groot formaat.

5. url kopieren

6 url hier plakken

7 url selecteren en klikken op symbooltje vierde van rechts (foto/schilderijtje) (als je deze overslaat is het gewoon een url, wel zo forumvriendelijk als je veel items zou hebben)

8. 4,5,6,7 eventueel herhalen

9a. bericht bekijken, beoordelen of foto groot uitvalt of niet

9b bericht plaatsen.

Er is een landkaart waar je globaal kan zien waar mensen wonen:

Wil je ook op de kaart mail dan naar: gabysmissie at hotmail punt com
Alle reacties Link kopieren
Dat was ik flower, van de pan, jammer dat is niet door de bus kan. Dan laat ik m ff gaan. Bedankt voor het kijken!!!
Luna, de kleertjes en schoenen zijn NU onderweg!

Gaby, nee ik zou evt de stofzuiger mee kunnen nemen en langs Mali kunnen brengen als ik de slippers ophaal. Alleen zitten we even krap qua tijd ivm vakantie Mali...
if we all light up, we can scare away the dark...
Ik word zo blij van dit topic.. Serieus, ik hoop dat t nog lang zal blijven bestaan.
quote:luna30v schreef op 25 juli 2012 @ 09:35:

Frizz, welke omgeving woon je? Ik kom regelmatig langs Gouda.Ik zocht jou op de kaart maar ik zie je niet. Maar joh, dan moet JIJ met laminaat sjouwen, das ook niks. Ik kan er best een ritje voor maken hoor.
quote:tatlitatli schreef op 25 juli 2012 @ 10:29:

Luna, de kleertjes en schoenen zijn NU onderweg!

Gaby, nee ik zou evt de stofzuiger mee kunnen nemen en langs Mali kunnen brengen als ik de slippers ophaal. Alleen zitten we even krap qua tijd ivm vakantie Mali...Ahhh, op die manier! Ik hoor het allemaal wel!!
quote:luna30v schreef op 25 juli 2012 @ 10:31:

Ik word zo blij van dit topic.. Serieus, ik hoop dat t nog lang zal blijven bestaan.Ik ben blij dat jij er blij van wordt! Vind het bijna jammer dat ik veel al had weggeven aan mans nicht, die pakte het aan en zij amper dankjewel. Maar ze kon wel heel goed de duurdere kleding eruit filteren, terwijl ze die merken niet eens kennen in Turkije. Naja misschien was ze er wel blij mee maar ook een beetje beschaamd. Turken hebben soms zo´n raar gevoel voor beleefdheid, ik zal het wel nooit snappen...
Ok frizz, ik woon in 010, Gaby heeft me er nog niet opgezet, op de kaart.
Gaby, ik mail je zodadelijk even om iets af te spreken! Nu even aan het werk (werk vandaag een halve dag en thuis maar er moet wel wat gebeuren natuurlijk!).
Er wordt druk weggegeven zie ik. En Maria is nog steeds spoorloos?

Ik zat net even boven te kijken, en ik heb in elk geval nog een doos vol met fotolijstjes in alle kleuren, maten en vormen.

Van puberale bloemen-glow-in-the-dark tot simpele houten Ikea-frames etc.

Is daar interesse in?

Dan kan ik evt. foto's mailen.

Verder heb ik een wieg-matrasje liggen hier, die kwam bij onze marktplaats-wieg. Hij heeft wat vlekken, maar is nog wel superstevig vond ik.

We gebruiken hem niet, omdat we de wieg omgebouwd hebben tot co-sleeper, en dus een breder matrasje nodig hadden.

Evt. ook een oranje badstof wiege-hoeslakentje.

Wat verwassen, maar misschien voor iemand las reserve-lakentje?

Overigens, wat me nog wel handig leek om te melden: is er plotselinge radiostilte van mijn kant, dan ben ik geen oplichter/kniepert/Maria, maar simpelweg aan het bevallen.

Just so you know.
quote:Zaza_zebra schreef op 25 juli 2012 @ 10:41:

Ik zat net even boven te kijken, en ik heb in elk geval nog een doos vol met fotolijstjes in alle kleuren, maten en vormen.

Is daar interesse in?

Verder heb ik een wieg-matrasje liggen hier, die kwam bij onze marktplaats-wieg. Hij heeft wat vlekken, maar is nog wel superstevig vond ik.

We gebruiken hem niet, omdat we de wieg omgebouwd hebben tot co-sleeper, en dus een breder matrasje nodig hadden.

Overigens, wat me nog wel handig leek om te melden: is er plotselinge radiostilte van mijn kant, dan ben ik geen oplichter/kniepert/Maria, maar simpelweg aan het bevallen.

Just so you know.Ja zeg ..das geen excuus
quote:luna30v schreef op 25 juli 2012 @ 10:43:

[...]

Ja zeg ..das geen excuus Inderdaad. Dat kan hier gewoon live hoor.
Luuuuuuuun! Ik heb de babybjorn binnen! He-Le-Maal geweldig ik heb al een rondje met haar gelopen. Super bedankt
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
quote:luna30v schreef op 25 juli 2012 @ 10:37:

Ok frizz, ik woon in 010, Gaby heeft me er nog niet opgezet, op de kaart.Heeft het toch geen nut. Maar bedankt!
Bird, ik maak het vanmiddag over. Moet nu weer naar de kaakchirurg. Het is meer mis.
quote:Zaza_zebra schreef op 25 juli 2012 @ 10:41:

Is daar interesse in?

Just so you know.Ja Da-Haag eerst zien dan geloven, zijn er live beelden? Anders ga je op de zwarte lijst
@Zaza: heb je ook groene fotoslijstjes toevallig??

Spannend bijna bevallen!hier ook... 37+4 nu!
quote:mali30 schreef op 25 juli 2012 @ 10:46:

Luuuuuuuun! Ik heb de babybjorn binnen! He-Le-Maal geweldig ik heb al een rondje met haar gelopen. Super bedankt Leuk!!!! Veel wandelplezier!! Lekker met dit weer, hoe oud is ze Mali?
Ohh spannend meiden, jullie eerste kindje?

Sterkte met de laatste loodjes, zal niet meevallen met deze warmte!
Mocht iemand nog een stoelverkleiner over hebben.. Die van mij is NET gesloopt. Door de kat..

Heb ik bij deze nog een kat in de weggeeft!
quote:luna30v schreef op 25 juli 2012 @ 10:54:

[...]

Leuk!!!! Veel wandelplezier!! Lekker met dit weer, hoe oud is ze Mali?7 maanden, en een klein popke ze weeg maar 6,5 kilo dus kan nog even vooruit. Ben er super blij mee
Ik ben een paar dagen weg, naar mijn ouders. Ik wilde gisteravond de brievenbuspost weg doen, maar kwam erachter dat de enveloppen op zijn en dat ik van één iemand ook nog helemaal geen adres heb. Dus dat komt vrijdag, dan ben ik weer terug.

Het kan trouwens best dat ik bij mijn ouders online kom hoor, maar ik ga wel van de zon genieten (zij hebben namelijk een tuin, ik niet) en dan weten jullie ook dat er geen post verzonden of ontvangen gaat worden deze dagen.

Adios!
quote:mali30 schreef op 25 juli 2012 @ 10:59:

[...]

7 maanden, en een klein popke ze weeg maar 6,5 kilo dus kan nog even vooruit. Ben er super blij mee blij dat jij blij bent
Zonse - schaduw !!
Die van mij woog met 10 maanden al meer dan 11 kilo.. Bij de geboorte bijna 5 kilo dus tsja..
*staakt wederom bijleespoging*

Ik heb een staande lamp zonder 'peertjes', die zijn doorgebrand.

Is/lijkt op deze (twijfelover de 'draai' in bovenstuk, kan foto niet goed beoordelen):

http://www.kwantum.nl/ver ... /vloerlamp-metaal/1594231

Neem aan dat de lampjes nog bij bouwmarkt te krijgen zijn, kan de kapotte & AHmiskoop ter referentie meesturen. Bovenste lamp was al een tijdje stuk, de leeslamp heeft het zo'n 4 jaar gedaan.

Ik zoek een vervanger waar gewone spaarlampen/ledlampen inkunnen.

watervrouw2 atgmailpuntcom

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven