Het tweede weggeeftopic

20-07-2012 23:05 3035 berichten
In het kader van de recessie waarin we met zijn allen zitten; misschien kun je wat spullen gebruiken of heb je spullen weg te geven.

Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.

Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit namelijk wel gebeurd zal het topic worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.

het eerste weggeef topic

Korte uitleg over hoe je een foto van je pc op het internet kan plaatsen om hem hier te laten zien.

Maak een account aan op bv. mijnalbum.nl (gratis) upload daar de gewenste foto's daarna:

(1. link tijdelijk uit je bericht halen)

2. inloggen op je account

3. Album aanklikken

4. Foto 1 aanklikken, je krijgt nu groot formaat.

5. url kopieren

6 url hier plakken

7 url selecteren en klikken op symbooltje vierde van rechts (foto/schilderijtje) (als je deze overslaat is het gewoon een url, wel zo forumvriendelijk als je veel items zou hebben)

8. 4,5,6,7 eventueel herhalen

9a. bericht bekijken, beoordelen of foto groot uitvalt of niet

9b bericht plaatsen.

Er is een landkaart waar je globaal kan zien waar mensen wonen:

Wil je ook op de kaart mail dan naar: gabysmissie at hotmail punt com
Alle reacties Link kopieren
quote:tatlitatli schreef op 25 juli 2012 @ 08:50:

Overigens Mali, de wagenbak past wel op die adapters. Ik heb het net geprobeerd en hij zit goed vast. Super natuurlijk. Het lijkt er alleen op dat manlief onze eigen wagen inmiddels gefixed heeft (ik wacht even af of het inklapmechanisme blijft werken), dus waarschijnlijk binnenkort weer in de aanbieding:

Maxicosi by Quinny Freesstyle combiwagen, kleur rood. Alleen het matrasje van de wagenbak ligt volgens mij nog bij Mali (ik was teveel aan het kletsen toen ik daar was, dus vergeten).

Mocht Mali hem terug willen, dan is zij natuurlijk de eerst gegadigde!He wat dom van mij, maar nee hoor ik hoef hem niet terug. Als een ander er blij mee is vind ik het helemaal prima. Matrasje en eventueel een maxicosi achtig dig af te halen bij mali, de rest bij tatli haha
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Koga myiata (of hoe je het ook schrijft) zadelfietstas. Spikplinster nieuw

tasjes

geen idee of de tasjes in een enveloppe te 'proppen' zijn.

Tasjes zijn van die kleine schoudertasjes. Om je schouder hangen en ze bungelen dan rond borsthoogte. Past in ; portomonee, sigaretten, telefoon
He Luna is er ook, pakketje gaat zodadelijk naar postNL. Ik hoop nog even een doosje te scoren bij AH, als dat niet lukt zit het in een stevige zak. Oja ik heb er ook Brakkies in 23 bij gedaan, die zijn alleen wel veel gedragen. Kijk maar wat je ermee doet, ze zien er niet slecht uit verder. Het is meer dat ik weet dat zoon ze vaak heeft aan gehad denk ik. Die andere schoenen zijn veel minder gedragen iig.
if we all light up, we can scare away the dark...
Blousje is nog steeds beschikbaar!

Is goed tatli! Zitten de Clarks voor Newnick er ook bij? Bedankt hoor! Je hoort van me als t ontvangen is!
Joda! Jouw bovenste tas is gaaf! Die met de riem . Kan er veel in??
al verzonden
Goedemorgen
Mooie blouse Seara!
Ik wil graag het aankleedkussen Snoekkie, kan je hem versturen? Mijne is kapot.
eventueel ook nog een baby matrasje voor in het ledikantje. Moet zeggen dat die wel eerst gereinigd moet worden met een stoom apparaat oid
quote:rara70 schreef op 25 juli 2012 @ 09:04:

Mooie blouse Seara!Hebbuh?
ja hoor, moet lukken Luna. Ik ga even een extra hotmail account aanmaken dan kun je me even je adres mailen, moment :-)
ja hoor, moet lukken Luna. Ik ga even een extra hotmail account aanmaken dan kun je me even je adres mailen, moment :-)
Je mag mij ook mailen op Luna30v@hotmail.nl !

Hij is toch niet roze toevallig? Daar wil m'n binkie niet op liggen denk ik ghe..
quote:peacy schreef op 25 juli 2012 @ 09:03:

Joda! Jouw bovenste tas is gaaf! Die met de riem . Kan er veel in??had ik er misschien even bij moeten zetten (domme ik dacht dat iedereen dat wel kon zien ofzo) het zijn van die kleine schoudertasjes. Vroeger vond ik er heel veel inpassen. (sleutels, geld, sigaretten). Tegenwoordig (luiers, mama-portomonee, agenda) is die veel te klein.
Zou em best willen hebben Seara, maar zo vlak voor de vakantie is dat allemaal niet handig....Mocht ie er over 2 weken nog zijn, wil ik em graag!
Wie kan ik blij maken met een entreebon voor de Zwaluwhoeve voor 2 personen?

De bon is geldig t/m 31 juli, dus dat is wat kort dag, maar voor wie van plan was op korte termijn naar de sauna te gaan kan het nog prima.

Opsturen kan, ophalen ook: regio Utrecht

Stuur maar een mailtje naar wegmetdespullen apenstaartje gmail.com
Nee gewoon een witte :-)
quote:luna30v schreef op 25 juli 2012 @ 09:00:

Is goed tatli! Zitten de Clarks voor Newnick er ook bij? Bedankt hoor! Je hoort van me als t ontvangen is!Yep, er zitten drie paar schoenen in, die gattino´s, clarks en brakkies.
if we all light up, we can scare away the dark...
Ik wil hem best opsturen voor je hoor Rara, die euro aan verzendkosten hoef ik niet terug, haha. Laat maar weten. En anders laat maar even horen wanneer je terug bent.
Welke regio woon je eigenlijk Snoekkie?
Ow Seara, tis natuurlijk brievenbuspost.....jah, dan wil ik em graag!! Dan ligt ie niet 2 weken bij mijn stinkende buurman in huis

Kan ik je mailen? Je mag mij ook mailen op rara2701@gmail.com
Top tatli! Je maakt me er nu al gelukkig mee!
regio ....................

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven