Het VIVA Echte Mannen kletstopic deel 3!
vrijdag 23 november 2012 om 22:57
quote:Amand schreef op 23 november 2012 @ 22:51:
[...]
Lijkt me ongeveer net zo stijlvol als naakt zijn met witte sokken aan;
bakkebaarden met een kale kop
Jij snapt er echt hélemaal niks van... Let op!
Niet de mooiste kop, noch de mooiste 'muttons' maar nog steeds übersexy...
[...]
Lijkt me ongeveer net zo stijlvol als naakt zijn met witte sokken aan;
bakkebaarden met een kale kop
Jij snapt er echt hélemaal niks van... Let op!
Niet de mooiste kop, noch de mooiste 'muttons' maar nog steeds übersexy...
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
vrijdag 23 november 2012 om 23:11
vrijdag 23 november 2012 om 23:13
vrijdag 23 november 2012 om 23:16
quote:ThunderassMan schreef op 23 november 2012 @ 23:14:
Iets zegt me dat je de film 'wolverine' ook wel leuk vond.
(Dit was geen uitnodiging om plaatjes te plakken van Hugh Jackman.)
Te laat... En elk excuus om plaatjes te plakken van Hugh Jackman is een góed excuus...
Iets zegt me dat je de film 'wolverine' ook wel leuk vond.
(Dit was geen uitnodiging om plaatjes te plakken van Hugh Jackman.)
Te laat... En elk excuus om plaatjes te plakken van Hugh Jackman is een góed excuus...
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
vrijdag 23 november 2012 om 23:18
vrijdag 23 november 2012 om 23:22
quote:ThunderassMan schreef op 23 november 2012 @ 23:20:
[...]
Neeheee, niet ik. Hij, d'r Hugh.
Hij heeft op één wang meer haar dan ik op m'n hele hoofd.En daarom blijf jij gelukkig getrouwd met Tamina en mag ik soppen op de bank bij de aanblik van Wolverine Hugh Jackman. See? Alles is pais en vrêe in het koninkrijk van Martin Stefan!
[...]
Neeheee, niet ik. Hij, d'r Hugh.
Hij heeft op één wang meer haar dan ik op m'n hele hoofd.En daarom blijf jij gelukkig getrouwd met Tamina en mag ik soppen op de bank bij de aanblik van Wolverine Hugh Jackman. See? Alles is pais en vrêe in het koninkrijk van Martin Stefan!
vrijdag 23 november 2012 om 23:24
quote:Hasse88 schreef op 23 november 2012 @ 23:22:
[...]
En daarom blijf jij gelukkig getrouwd met Tamina en mag ik soppen op de bank bij de aanblik van Wolverine Hugh Jackman. See? Alles is pais en vrêe in het koninkrijk van Martin Stefan!
*pinkt traantje weg van ontroering*
Hij zou trots op ons zijn....
[...]
En daarom blijf jij gelukkig getrouwd met Tamina en mag ik soppen op de bank bij de aanblik van Wolverine Hugh Jackman. See? Alles is pais en vrêe in het koninkrijk van Martin Stefan!
*pinkt traantje weg van ontroering*
Hij zou trots op ons zijn....
vrijdag 23 november 2012 om 23:24
quote:ThunderassMan schreef op 23 november 2012 @ 23:23:
Mijn vingers zijn gemaakt om genot te verschaffen, niet om half-om- half gehakt te maken van schaamlippen en klit.Dat is goed voor Tamina en TAM.. Ik ben dól op half-om-half gehakt...
Mijn vingers zijn gemaakt om genot te verschaffen, niet om half-om- half gehakt te maken van schaamlippen en klit.Dat is goed voor Tamina en TAM.. Ik ben dól op half-om-half gehakt...