Het VIVA Echte Mannen kletstopic deel 3!

22-11-2012 14:46 3024 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wederom een plekkie voor de mannen* op dit forum om met elkaar te bomen over

Bier

Bevallige lichamen

Motoren

En andere Echte Mannenzaken.

* en stoere vrouwen
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."
quote:Donkeyshot schreef op 22 november 2012 @ 15:17:

[...]

SB maakt zich zorgen omdat hij zelf een wijf is. Wie verzint er nou zo'n achterlijke titel voor een mannenhoekje. Dan ben je toch ècht niet in contact met je eigen mannelijke kern. Maar met dat probleem kampen wel meer mannen these days. Allemaal in de war over hun rol en hun identiteit. Zelfs in dit topic.

Hoog tijd voor tegengas !!Ontbrand jij hier dan ff een testosteron storm. Kom ik ook even mijn testosteron plasje doen.
Dikke testosteron-walm hier
quote:wdr schreef op 22 november 2012 @ 15:18:

He he ons een beetje uitlachen, maar zijn jullie eigenlijk wel stoere vrouwen? En zo ja, waarom dan wel?

Miss I is reuze stoer in elk geval. En tegelijk reuze vrouwelijk.

Onweerstaanbare combinatie
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
Wat is een stoere vrouw volgens jullie dan?
quote:Amand schreef op 22 november 2012 @ 15:20:

Dikke testosteron-walm hier

Dat zou dan eens tijd worden, miljaar nog aan toe !!

Het moet hier een mannenhoekje voorstellen.

Wat heb je aan mannen zonder testosteron ?

Ruggegraatloze weekdieren hou je dan over.

Onderdanige watjes en saaie kantoorkneuzen.
quote:Donkeyshot schreef op 22 november 2012 @ 15:17:

[...]

SB maakt zich zorgen omdat hij zelf een wijf is. Wie verzint er nou zo'n achterlijke titel voor een mannenhoekje. Dan ben je toch ècht niet in contact met je eigen mannelijke kern. Maar met dat probleem kampen wel meer mannen these days. Allemaal in de war over hun rol en hun identiteit. Zelfs in dit topic.

Hoog tijd voor tegengas !!

En daarom zoek jij je toevlucht op een vrouwenforum?

De enige vent hier vind ik nog steeds Willem trouwens.
quote:Donkeyshot schreef op 22 november 2012 @ 15:20:

[...]

Miss I is reuze stoer in elk geval. En tegelijk reuze vrouwelijk.

Onweerstaanbare combinatie Mee eens met dat laatste. Ik val als een blok voor biker-style dames. Als ze tegelijkertijd maar ook erg vrouwelijk zijn. Van die poezelige poppetjes word ik persoonlijk niet warm of koud.
quote:MilaDila schreef op 22 november 2012 @ 15:04:

[...]

Nou, heb vooral zitten photoshoppen om het allemaal een beetje toonbaar te maken! Geen dank hoor Pfoe. Ik zweef nog van de complimentjes, dus hiermee verpest je m'n goede humeur niet!
Confiture
Zo, nu heb ik wel ff genoeg kont geschopt neem ik aan.

Ik ga weer wat nuttigs doen. En ik vertrouw er op dat mijn mede-mannen de spirit van mannelijkheid hoog houden in dit topic.

Vrouwen zijn en blijven welkom uiteraard, maar hier gelden mannenregels. En dat geldt nondeju ook voor de moddereters !!

Wij doppen onze eigen boontjes wel.
quote:Confiture schreef op 22 november 2012 @ 15:22:

[...]

En daarom zoek jij je toevlucht op een vrouwenforum?

De enige vent hier vind ik nog steeds Willem trouwens.Willem Trouwens ? Zegt me niets ....
Ik heb toch liever een harly vind ik een veel mooier geluid hebben dan zo een racer.

[img]http://usedharleydavidsonclassifieds.co ... irl053.jpg[/img]
quote:zandkorrel schreef op 22 november 2012 @ 15:21:

Wat is een stoere vrouw volgens jullie dan?ik up m nog even. Want zijn alle niet-motorrijdende vrouwen dan niet stoer?
quote:zandkorrel schreef op 22 november 2012 @ 15:21:

Wat is een stoere vrouw volgens jullie dan?

Tsja, stoer zit in zoveel dingen.

Als ze doorzettingsvermogen heeft, gevoel voor humor en relativeringsvermogen. Onafhankelijk. Intelligentie vind ik ook stoer. Passie ergens voor, ook stoer.

Qua uiterlijk hou ik ook van stoer, leren jasje, laarzen over de jeans; maar dan wel graag in combinatie met een vrouwelijk uiterlijk, liefst lang haar. Stoer hoeft zeker niet hetzelfde te zijn als mannelijk.

Wat ik níet stoer vind is type Paris Hilton, modepopje met torenhoge hakken en gucci-handtasje. En gezeur over alles.
quote:wdr schreef op 22 november 2012 @ 15:29:

[...]

Tsja, stoer zit in zoveel dingen.

Als ze doorzettingsvermogen heeft, gevoel voor humor en relativeringsvermogen. Onafhankelijk. Intelligentie vind ik ook stoer. Passie ergens voor, ook stoer.

Qua uiterlijk hou ik ook van stoer, leren jasje, laarzen over de jeans; maar dan wel graag in combinatie met een vrouwelijk uiterlijk, liefst lang haar. Stoer hoeft zeker niet hetzelfde te zijn als mannelijk.

Wat ik níet stoer vind is type Paris Hilton, modepopje met torenhoge hakken en gucci-handtasje. En gezeur over alles.duidelijk
quote:DeeDee86 schreef op 22 november 2012 @ 15:32:

[...]

duidelijk Joh, ik kan wel uren over vrouwen kletsen praten. En dat doe ik soms ook met mn vrienden
Ik heb mn F5 knop net zitten verslijten in deel II, wist niet dat III al open was....
wdr, en torenhoge hakken onder jeans met een leren jas? Want dat ben ik...
quote:pimpelmeesje67 schreef op 22 november 2012 @ 15:33:

Ik heb mn F5 knop net zitten verslijten in deel II, wist niet dat III al open was....Pimpel, last but not least. Welkom!
quote:pimpelmeesje67 schreef op 22 november 2012 @ 15:33:

Ik heb mn F5 knop net zitten verslijten in deel II, wist niet dat III al open was....Blondie
quote:pimpelmeesje67 schreef op 22 november 2012 @ 15:34:

wdr, en torenhoge hakken onder jeans met een leren jas? Want dat ben ik...en lange vrouwen in korte jurkjes?
quote:pimpelmeesje67 schreef op 22 november 2012 @ 15:34:

wdr, en torenhoge hakken onder jeans met een leren jas? Want dat ben ik...

Niets mis met hoge hakken hoor, vaak juist leuk. Het gaat vooral om het totaalplaatje, zo'n 'ik moet beschermd worden' vrouwtje vrouwtje' zoals Barbie of Paris Hilton, roze jurkje, knakhandje, gucci-tasje, daar val ik niet op en dat vind ik niet stoer.

Nederlandse vrouwen zijn qua gedrag en uiterlijk vaak stoerder dan in het buitenland en daar val ik ook op.
quote:Amand schreef op 22 november 2012 @ 15:34:

[...]

Blondie Van nature wel. En soms val ik door de mand. Maar ben stoer genoeg om dat toe te geven!
quote:DeeDee86 schreef op 22 november 2012 @ 15:35:

[...]

en lange vrouwen in korte jurkjes? Lange dames, korte jurkjes . Gaat meer om het totaalplaatje. Vreemd genoeg vind ik stoere boots over jeans sexier dan kort jurkje, maar ja ik ben dan ook maar een rare aap.
quote:wdr schreef op 22 november 2012 @ 15:37:

[...]

Niets mis met hoge hakken hoor, vaak juist leuk. Het gaat vooral om het totaalplaatje, zo'n 'ik moet beschermd worden' vrouwtje vrouwtje' zoals Barbie of Paris Hilton, roze jurkje, knakhandje, gucci-tasje, daar val ik niet op en dat vind ik niet stoer.

Nederlandse vrouwen zijn qua gedrag en uiterlijk vaak stoerder dan in het buitenland en daar val ik ook op.Knakhandje? Wasda?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven