Het Viva-mannen kletstopic deel 2
zaterdag 17 november 2012 om 23:32
In dit topic kunnen de mannen leden* van dit forum elkaar treffen. Wat hopen we als mannen forummers nu juist op een vrouwen-forum te vinden? Wat vinden we van de manier waarop we als mannen forummers worden bejegend? Welke mannelijke onderwerpen of invalshoeken kunnen we niet in andere topics kwijt?
*Bij gelijke geschiktheid wordt de voorkeur gegeven aan een vrouw of iemand uit een minderheidsgroep.
*Bij gelijke geschiktheid wordt de voorkeur gegeven aan een vrouw of iemand uit een minderheidsgroep.
donderdag 22 november 2012 om 14:10
quote:wdr schreef op 22 november 2012 @ 14:05:
[...]
Oh dan meld ik me ook! Met eigen liedjes.
On-topic: cool Badmeester, welke stijl?
Maken de dames ook muziek?
En jij Amand?
eigen liedjes? cool!
ik heb zo'n 13 jaar piano gespeeld, maar geen ruimte voor een piano in mijn ienieminiehuisje... dus nu al weer een poosje niets. Maar het kriebelt wel!
[...]
Oh dan meld ik me ook! Met eigen liedjes.
On-topic: cool Badmeester, welke stijl?
Maken de dames ook muziek?
En jij Amand?
eigen liedjes? cool!
ik heb zo'n 13 jaar piano gespeeld, maar geen ruimte voor een piano in mijn ienieminiehuisje... dus nu al weer een poosje niets. Maar het kriebelt wel!
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."
donderdag 22 november 2012 om 14:11
quote:oddjobx schreef op 22 november 2012 @ 14:09:
Grappig, na dat bericht van WDR peinsde ik even over dat mannen niet zo grofstoflijk zijn, en niet over die dingen praten.
Dacht toen even over ´t spel tussen de yin´s en yang´s.
En zag dat de toon was gezet voor der Schwimmmeister.
En zonder dollen, ´t was in het bericht na dat van WDR dat-ie al aankwam.
Zo zie je dat er een verborgen, al dan niet opzettelijke regie kan zijn.Kan iemand dit vertalen? Sorry Oddjobx, begrijp niet veel van je berichtjes
Grappig, na dat bericht van WDR peinsde ik even over dat mannen niet zo grofstoflijk zijn, en niet over die dingen praten.
Dacht toen even over ´t spel tussen de yin´s en yang´s.
En zag dat de toon was gezet voor der Schwimmmeister.
En zonder dollen, ´t was in het bericht na dat van WDR dat-ie al aankwam.
Zo zie je dat er een verborgen, al dan niet opzettelijke regie kan zijn.Kan iemand dit vertalen? Sorry Oddjobx, begrijp niet veel van je berichtjes
donderdag 22 november 2012 om 14:11
donderdag 22 november 2012 om 14:13
quote:DeeDee86 schreef op 22 november 2012 @ 14:10:
[...]
eigen liedjes? cool!
Het is op technisch laag niveau qua zang en gitaar, ben er nog niet lang mee bezig maar hoop ooit meer tijd te hebben en een klein stukje van de wereld mee te veroveren.
Deedee, kan je geen keyboard aanschaffen?
[...]
eigen liedjes? cool!
Het is op technisch laag niveau qua zang en gitaar, ben er nog niet lang mee bezig maar hoop ooit meer tijd te hebben en een klein stukje van de wereld mee te veroveren.
Deedee, kan je geen keyboard aanschaffen?
donderdag 22 november 2012 om 14:14
donderdag 22 november 2012 om 14:15
quote:wdr schreef op 22 november 2012 @ 14:13:
[...]
Deedee, kan je geen keyboard aanschaffen?een keyboard???!!! das een belediging voor een pianist Ik zal het maar niet persoonlijk opvatten . Auw, het idee alleen al
[...]
Deedee, kan je geen keyboard aanschaffen?een keyboard???!!! das een belediging voor een pianist Ik zal het maar niet persoonlijk opvatten . Auw, het idee alleen al
donderdag 22 november 2012 om 14:16
quote:badmeester schreef op 22 november 2012 @ 14:14:
Oh bedankt voor de reminder wdr.
Nu heb ik summerdance helaas nooit mogen batsen maar we vinden elkaar wel toffe personen dat wel.Ik heb haar nog jouw kant op proberen te duwen, mannen moeten elkaar hier helpen he, maar ze zei iets over ijzer smeden als het heet is. Sorry als ik verkeerd parafraseer summer...
Oh bedankt voor de reminder wdr.
Nu heb ik summerdance helaas nooit mogen batsen maar we vinden elkaar wel toffe personen dat wel.Ik heb haar nog jouw kant op proberen te duwen, mannen moeten elkaar hier helpen he, maar ze zei iets over ijzer smeden als het heet is. Sorry als ik verkeerd parafraseer summer...
donderdag 22 november 2012 om 14:18
quote:oddjobx schreef op 22 november 2012 @ 14:17:
WDR, muzikanten, de vakmensen, kijken niet naar elkaar met als uitgangspunt de techniek. Ook al zing je bv. vals, de crux is dat er muziek in zit.
Dat is die Schwung, verborgen soul, of de ziel van de kunstenaar die doorklinkt.Die snap ik dan weer wel, en ik ben het er nog mee eens ook
WDR, muzikanten, de vakmensen, kijken niet naar elkaar met als uitgangspunt de techniek. Ook al zing je bv. vals, de crux is dat er muziek in zit.
Dat is die Schwung, verborgen soul, of de ziel van de kunstenaar die doorklinkt.Die snap ik dan weer wel, en ik ben het er nog mee eens ook
donderdag 22 november 2012 om 14:19
donderdag 22 november 2012 om 14:21
quote:wdr schreef op 22 november 2012 @ 14:19:
Ik wil hier best vijf minuten een linkje naar mn muziek neerzetten waar ook nog een soort van foto bij zit, maar dan wel graag lage verwachtingen van de muziek (ben pas ruim een jaar bezig) en verder geen toespelingen naar mijn identiteit op dit forum. Of is dat risicovol?
Doen!!
M'n F5 is weer hersteld na gisteravond
Ik wil hier best vijf minuten een linkje naar mn muziek neerzetten waar ook nog een soort van foto bij zit, maar dan wel graag lage verwachtingen van de muziek (ben pas ruim een jaar bezig) en verder geen toespelingen naar mijn identiteit op dit forum. Of is dat risicovol?
Doen!!
M'n F5 is weer hersteld na gisteravond