Het Viva-mannen kletstopic deel 2

17-11-2012 23:32 3003 berichten
In dit topic kunnen de mannen leden* van dit forum elkaar treffen. Wat hopen we als mannen forummers nu juist op een vrouwen-forum te vinden? Wat vinden we van de manier waarop we als mannen forummers worden bejegend? Welke mannelijke onderwerpen of invalshoeken kunnen we niet in andere topics kwijt?

*Bij gelijke geschiktheid wordt de voorkeur gegeven aan een vrouw of iemand uit een minderheidsgroep.

Wat vind jij?

Totaal aantal stemmen: 27

Ja (67%)
Nee (33%)
Da's m'n ouwe, stoer is ie hè? Tja, je moet wat als one of the girls guys.
Alle reacties Link kopieren

Oh nee!!! Niet die relaasiepijler!!
quote:steel_schaapje schreef op 18 november 2012 @ 17:34:

[afbeelding] The golden, dickless, guy!

T ben je van de vrouwenliefde? Je weet ze wel te vinden zeg
Humor maar niemand gaat op mijn oprechte opmerking in

Jullie zijn dus echt net mannen!
quote:piratorarT schreef op 18 november 2012 @ 17:34:

[afbeelding]

[afbeelding]Ontwaar ik daar nou een cameltoe bij de onderste foto?
quote:steel_schaapje schreef op 18 november 2012 @ 17:38:

T ben je van de vrouwenliefde? Je weet ze wel te vinden zeg

Google zoekt ze, gewoon op `Golden Bikini´ en `Hot Bikini¨

En dan verder bedenken wat een man lekker zou vinden.
quote:Amand schreef op 18 november 2012 @ 17:40:

[...]

Ontwaar ik daar nou een cameltoe bij de onderste foto?O jee! Photoshop nodig!
quote:badmeester schreef op 18 november 2012 @ 17:38:

Jullie zijn dus echt net mannen!Heb het geprobeerd alleen ik mag nog geen plaatjes plakken.
Goed van ons hè? Ben je al een beetje trots op ons?

ff serieus, prima instelling van je. Maar in principe ga je toch eerst op iemands uiterlijk af? Iemand kan nog zo'n mooie inborst hebben maar je gaat (denk ik) toch in eerste instantie op een uiterlijk af.
quote:badmeester schreef op 18 november 2012 @ 17:38:

Jullie zijn dus echt net mannen!Welke opmerking? Die ene of die andere?
quote:Amand schreef op 18 november 2012 @ 17:40:

[...]

Ontwaar ik daar nou een cameltoe bij de onderste foto?Daar heb je echt lang naar gestaard om dat te ontdekken he?
quote:Grobbekuiken schreef op 18 november 2012 @ 17:42:

Goed van ons hè? Ben je al een beetje trots op ons?

ff serieus, prima instelling van je. Maar in principe ga je toch eerst op iemands uiterlijk af? Iemand kan nog zo'n mooie inborst hebben maar je gaat (denk ik) toch in eerste instantie op een uiterlijk af.Maar dat zegt BM toch ook, dat het om uitstraling gaat? Daar kan ik het alleen maar helemaal mee eens zijn. Een oogopslag of glimlach vind ik veel aantrekkelijker dan wel of geen haar.
Ik ga in eerste instantie af op wat ik aantrekkelijk vind. Of het wat wordt is een tweede. Merk je snel genoeg, of het met iemand uit te houden is.
quote:datdus schreef op 18 november 2012 @ 17:44:

[...]

Maar dat zegt BM toch ook, dat het om uitstraling gaat? Daar kan ik het alleen maar helemaal mee eens zijn. Een oogopslag of glimlach vind ik veel aantrekkelijker dan wel of geen haar.Da's waar ja. Ben het er ook helemaal mee eens (en met jouw opmerking over haar ook), vind het een goede eigenschap.
Ik vind uiterlijk iets anders dan uitstraling hoor

Met mannelijke vrienden ben ik het nooit eens over vrouwen, mijn mening wijkt altijd af. Een bepaalde brutaliteit of eerlijkheid of humor dat is toch wat een dame het mooist maakt voor mij
En als het over seks gaat? Ga je dan ook voor uitstraling of voor bepaalde uiterlijke kenmerken?
quote:piratorarT, 6 seconden geleden

En als het over seks gaat? Ga je dan ook voor uitstraling of voor bepaalde uiterlijke kenmerken?Voor mij uiterlijk, zeker bij een ons.
quote:datdus schreef op 18 november 2012 @ 17:44:

[...]

Maar dat zegt BM toch ook, dat het om uitstraling gaat? Daar kan ik het alleen maar helemaal mee eens zijn. Een oogopslag of glimlach vind ik veel aantrekkelijker dan wel of geen haar.

Daar is de term 'lekker wijf' dan ook voor uitgevonden; los van gewicht / haardracht / vorm is er altijd de 'je ne sais qoui'-factor die er voor zorgt dat die ander je als een magneet naar zich toe trekt.

Een groot deel van die factor zit 'em in hoe lekker die persoon in zijn/haar vel zit.

Wanneer je me naar m'n voorkeuren vraagt, zullen die echt lang niet altijd overeenkomen met de eigenschappen van de vrouwen waar ik m'n hoofd voor omdraai of zelfs met vuur in de schoenen achteraan ga
quote:badmeester schreef op 18 november 2012 @ 17:48:

Ik vind uiterlijk iets anders dan uitstraling hoor

Met mannelijke vrienden ben ik het nooit eens over vrouwen, mijn mening wijkt altijd af. Een bepaalde brutaliteit of eerlijkheid of humor dat is toch wat een dame het mooist maakt voor mijJe hebt helemaal gelijk hoor, heb het niet goed omschreven. Ik heb dat bij mannen net zo. Een "geleefde" kop zeg maar, op een persoon met humor en een beetje lef, is voor mij aantrekkelijker dan zo'n fotomodelllen mannetje. Leuk om naar te kijken op een plaatje, maar IRL heb ik liever iemand die uitstraalt dat ie goed in z'n vel zit. Lastig uit te leggen, maar ik snap best wat je bedoelt
Wat ik seksueel aantrekkelijk vind bij een man is anders dan wat ik op het gebied van relaties zou willen.

Ik kan bijv. een arrogante uitstraling heel sexy vinden, maar in het dagelijks leven zou ik geen man willen die zich altijd maar arrogant gedraagt.

De mannelijke modellen? Nee, dat vind ik net aliens.
Zo, 14 pagina's bijgelezen.

Amand, balen dat je voor niets gereden bent.

Goedmakertje...

Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Mèn, volgens mij zijn we het allemaal eens!

Ga even eten, tot straks!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven