Het Viva-mannen kletstopic deel 2
zaterdag 17 november 2012 om 23:32
In dit topic kunnen de mannen leden* van dit forum elkaar treffen. Wat hopen we als mannen forummers nu juist op een vrouwen-forum te vinden? Wat vinden we van de manier waarop we als mannen forummers worden bejegend? Welke mannelijke onderwerpen of invalshoeken kunnen we niet in andere topics kwijt?
*Bij gelijke geschiktheid wordt de voorkeur gegeven aan een vrouw of iemand uit een minderheidsgroep.
*Bij gelijke geschiktheid wordt de voorkeur gegeven aan een vrouw of iemand uit een minderheidsgroep.
zondag 18 november 2012 om 10:29
quote:Julus schreef op 18 november 2012 @ 10:26:
Fucke en sucke?
Ja, precies. Fucken en Sucken.....dat zullen de mannen lezen.
Heeft met verwerking in de hersenen te maken
Overigens voer ik geen hele gesprekken tijdens de sex en hou ik er ook niet van als een vent dat doet. Achteraf hoeft ook niet alles geanalyseerd te worden.
Fucke en sucke?
Ja, precies. Fucken en Sucken.....dat zullen de mannen lezen.
Heeft met verwerking in de hersenen te maken
Overigens voer ik geen hele gesprekken tijdens de sex en hou ik er ook niet van als een vent dat doet. Achteraf hoeft ook niet alles geanalyseerd te worden.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
zondag 18 november 2012 om 10:29
quote:datdus schreef op 18 november 2012 @ 10:28:
Mogge!
Ik bak ook ff een bakkie en ga daarna meteen door naar de sportschool. Niet om te neuken maar om echt te sporten.
Hé, je weet 't niet he, je bent daar vast niet de enige....
Morning
Mogge!
Ik bak ook ff een bakkie en ga daarna meteen door naar de sportschool. Niet om te neuken maar om echt te sporten.
Hé, je weet 't niet he, je bent daar vast niet de enige....
Morning
zondag 18 november 2012 om 10:31
quote:datdus schreef op 18 november 2012 @ 10:28:
Mogge!
Ik bak ook ff een bakkie en ga daarna meteen door naar de sportschool. Niet om te neuken maar om echt te sporten.morning! veel plezier/sterkte in de sportschool (heb er zelf een verschrikkelijke hekel aan )
Mogge!
Ik bak ook ff een bakkie en ga daarna meteen door naar de sportschool. Niet om te neuken maar om echt te sporten.morning! veel plezier/sterkte in de sportschool (heb er zelf een verschrikkelijke hekel aan )
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."
zondag 18 november 2012 om 10:33
quote:LadyZiva schreef op 18 november 2012 @ 10:10:
[...]
Goedemorgen, nou ja goed... Eerst een uur door de regen gelopen en toen dik 40 pagina's moeten bijlezen om erachter te komen dat ik hier niet kan voldoend aan de gedragsregels. Ik lust geen bier Maar hoe zit het met het neuken en de stringbikini?
[...]
Goedemorgen, nou ja goed... Eerst een uur door de regen gelopen en toen dik 40 pagina's moeten bijlezen om erachter te komen dat ik hier niet kan voldoend aan de gedragsregels. Ik lust geen bier Maar hoe zit het met het neuken en de stringbikini?
zondag 18 november 2012 om 10:35
zondag 18 november 2012 om 10:35
quote:datdus schreef op 18 november 2012 @ 10:32:
Neuken is ook sporten, dat zeg je goed LZ......Misschien toch eens wat beter om me heen kijken in de sportschool. Meestal valt het een beetje tegen, tenzij de lekkere, donkere coach er is
Vraag 'm dan wel even hoe groot ie is. Schijnt nogal belangrijk te zijn.
O, en vertel wel even hier dan he....voor de statistieken.
Neuken.
Neuken is ook sporten, dat zeg je goed LZ......Misschien toch eens wat beter om me heen kijken in de sportschool. Meestal valt het een beetje tegen, tenzij de lekkere, donkere coach er is
Vraag 'm dan wel even hoe groot ie is. Schijnt nogal belangrijk te zijn.
O, en vertel wel even hier dan he....voor de statistieken.
Neuken.
zondag 18 november 2012 om 10:40
quote:zandkorrel schreef op 18 november 2012 @ 10:38:
En film het gelijk even terwijl je het vraagt...kunnen wij advies geven!
Neuken
Hoe zit het btw met de zilverkleurige stringbikini voor Miss en me? Al goedgekeurd?
Ho ff, ik moet het vragen filmen? Ff voor de duidelijkheid: ik sta met mn telefoon in mn handen en ik vraag aan donkere coach: zeg coach, hoe groot is ie?
Dat is wat je bedoelt?
neuken
En film het gelijk even terwijl je het vraagt...kunnen wij advies geven!
Neuken
Hoe zit het btw met de zilverkleurige stringbikini voor Miss en me? Al goedgekeurd?
Ho ff, ik moet het vragen filmen? Ff voor de duidelijkheid: ik sta met mn telefoon in mn handen en ik vraag aan donkere coach: zeg coach, hoe groot is ie?
Dat is wat je bedoelt?
neuken
zondag 18 november 2012 om 10:41
quote:datdus schreef op 18 november 2012 @ 10:40:
[...]
Dat is wat je bedoelt?
neuken
jaaaa
Neuken
[...]
Dat is wat je bedoelt?
neuken
jaaaa
Neuken
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."
zondag 18 november 2012 om 10:41
quote:datdus schreef op 18 november 2012 @ 10:40:
[...]
Dat is wat je bedoelt?
neukenHet is een man, iets directer graag. Dat ie kan wel heel veel verwarring opleveren!
[...]
Dat is wat je bedoelt?
neukenHet is een man, iets directer graag. Dat ie kan wel heel veel verwarring opleveren!