Het wakkere kletstopic!

20-01-2013 18:23 2999 berichten
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij heet dat Varaan, ik vind het enge beesten.
Brrrr. als ik dat lees krijg ik echt letterlijk de rillingen.
Beetje jammer dat een van onze poezen de muizen ook heel leuk vond.....
Ja ze zien er eng, maar ook wel mooi uit, vind ik. Zijn net beesten ''out of space''.
quote:Jonari schreef op 19 februari 2013 @ 01:31:

Beetje jammer dat een van onze poezen de muizen ook heel leuk vond.....Beter! (aaahhhh)
quote:Mocy schreef op 19 februari 2013 @ 01:32:

[...]

Beter! (aaahhhh)Nee! Dochter heeft er nog een trauma van.
Jongste heeft door mij ook een muizenfobie, haha. Omdat ik zo achterlijk reageer als ik er één zie. En ja ik weet, het is klein, is banger van mij dan omgekeerd. Maar bbbbrrrr...
quote:Jonari schreef op 19 februari 2013 @ 01:33:

[...]

Nee! Dochter heeft er nog een trauma van.Dat is sneu, wreed, maar wel de natuur/natuurlijk.
quote:Mocy schreef op 19 februari 2013 @ 01:32:

Ja ze zien er eng, maar ook wel mooi uit, vind ik. Zijn net beesten ''out of space''.Ik vind ze meer pre-historisch. Op de een of andere manier ook wel mooi inderdaad.
Die huid en kleuren zijn echt bijzonder. (Dat ze daar nog geen schoenen/riemen/tassen van gemaakt hebben..)
Is een grapje hoor, voordat ik hier de hele dierenpolitie over me heen krijg.

Barbaar!
Ik moet maar eens zakken. Morgen werken, sporten en kaarten. Anders wordt dat laatste niks... die eerste twee zijn minder belangrijk toch....

Trustuh Jootje.
Trusten Moosje
quote:zegmaarAns schreef op 18 februari 2013 @ 23:50:

Hoe gaat het met jou Ieb? Tijd geleden dat je hier geweest bent.

Ja heb het druk. Psychisch gaat het goed. Lichamelijk wat minder.

Ik kopieer en plak ff van een ander topic:

mijn eerste en duidelijkste klacht is ongeveer 2 maanden geleden begonnen en dat was een extreem dikke en pijnlijke linkerhand. Naar de HAP gegaan die een ontstoken pees als diagnose gaf. De medicatie hielp niet en de pijn werd erger en de hand dikker en grauwer. Na een paar dagen naar de huisarts en die heeft sterkere medicatie voorgeschreven en de pijn werd minder, de hand bleef dik en er kwam vocht in. Nadat de medicatie kuur afgelopen was kwam de extreme pijn gewoon weer terug en was de hand weer erg dik dus ik terug naar de huisarts. Die schreef weer medicatie voor en heeft een foto laten maken maar daar kwam niks uit. Ik werd doorverwezen naar een orthopeed maar die wist het ook niet en stelde een MRI scan voor. Terwijl ik daarop wachtte werd ook mijn andere hand dikker, blauw en pijnlijk en tevens ook mijn tenen. Op mijn linkerhand kwamen vorige weekend plotseling blaren dus ik voor de zekerheid weer naar de huisarts. Die gaf aan dat dit wees op reuma dus ik ben naar de reumatoloog doorverwezen.

Daar kon ik dus vorige week dinsdag terecht en dat was ook nog een gedoe (ff plakken van elders) Ik stond bij de balie van de reumatologie en merkte dat ik niet zo lekker werd en het volgende dat ik me weet te herinneren is dat ik op de grond wakker werd. Harstikke flauw gevallen. Blijkbaar best een tijdje. Er was een heel reanimatieteam bijgekomen en werd op brancard naar de spoedeisende hulp gebracht. Was allemaal best eng en indrukwekkend. Werd volledig gecontroleerd en bevraagd. Bloeddruk, ogen gekeken, mond bekeken, hartfilmpje gemaakt, bloed afgenomen, aan een monitor alles erop en eraan. Ik voelde me inmiddels best weer goed en baalde vooral dat mijn afspraak dus niet door ging. Uiteindelijk zeker 2 uur aan een monitor gelegen terwijl we wachten op de bloeduitslag. Die bleek goed te zijn maar er was wel een afwijking in het hartfilmpje en ze vroegen wel 3 keer of ik zeker wist dat ik weer naar huis kon. Ik moet nu een echo en fietstest gaan doen op de cardiologie afdeling.

Die donderdag alsnog naar de reumatoloog geweest (wederom verslagje van elders)

Gisteren dus naar de reumatoloog geweest. Niet heel veel duidelijkheid. Het kan heel goed reuma zijn maar het kan ook heel goed iets anders zijn. Tja had natuurlijk ook niet echt iets anders kunnen verwachten maar ergens toch teleurgesteld.

Er is bloed afgenomen om diverse vormen van reuma te onderzoeken. Verder zijn er foto's gemaakt van mijn voeten en heb ik weer medicatie voorgeschreven gekregen.

Vandaag de MRI scan gehad de reumatoloog wilde graag dat ik die alsnog deed. Duurde erg lang, 3 kwartier gelegen en toen kwamen ze zeggen dat ze nog 2 sessies wilde nadat er contrastvloeistof was toegediend. Gelukkig duurt 1 sessie blijkbaar maar 4 minuten maar toch vond ik het wat balen want ik had echt pijn aan de hand die heel de tijd plat moest liggen. Maar goed de 26ste krijg ik hiervan de uitslag en de 28ste heb ik weer een afspraak bij de reumatoloog waar ik verdere uitslagen krijg. Later die dag heb ik ook een hartscan. Al met al veel afwachten geblazen dus!
ow en:

Jeetje Ieb, wat een verhaal en wat rot voor je.

Dat wachten op uitslagen is altijd zo vervelend, weet ik uit ervaring. Sterkte ermee!
Goedemorgen.

Ieb Wat een verhaal zeg.. Wachtn is zo ellendig. Sterkte..!
Moge,

Jee Ieb, dat klinkt niet goed. Kan je nog wel de dingen doen die `moeten`?

Wat een gedoe, hopelijk snel uitslag wat het kan zijn. Vervelend is het wel, je bent zo wel beperkt.

Ans hoe is het met W?

Ik ga zo met TZ even kijken of we de droger kunnen maken. Dus even duimen.

Gister bij de mensen gegeten waar ik een paar jaar heb gewoond toen ik 15/16 jaar was. Wat ik wel eens hier heb vertelt.

Lekker gegeten en heb nog een bakje vol mee gekregen voor vanavond dus hoef na een lange dag vandaag niet te koken vanavond.

Vanochtend iemand gehad om een bezwaarschrift te schrijven voor hoogheemraadschap, is niet zo makkelijk als je zou denken.

Moet nog wat eten, ben een beetje besluiteloos wat ik zal maken. Trek heb ik in een pannenkoek met kaas. Misschien maar gewoon doen.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Iebje,veel sterkte.. hoop dat het uiteindelijk mee gaat vallen!
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...
Zwaai zwaai

Fijn stukkie avond nog
He jakkes Ieb, wat een gedoe. Hopelijk valt het allemaal mee. Heb je verteld dat je mega veel afgevallen bent? Simpel gedacht van mij, maar misschien heb je tekort van het een of ander?
Wow Ieb wat heftig allemaal!

Een knuffeltje: . Hoop dat het allemaal goed komt en meevalt.
Jeetje Ieb, niet alleen veel afwachten maar ook veel angst/ongerustheid dus. Hoop voor je dat ze je de 26ste uitsluitsel kunnen geven en dat het allemaal meevalt. Inderdaad misschien gerelateerd aan je enorme (en heel knappe) gewichtsverlies.

Fijn om te lezen dat het psychisch goed gaat! Houden zo Iebje. En heel veel sterkte.
Nog mensen wakker?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven