Het wakkere kletstopic!

20-01-2013 18:23 2999 berichten
Zpaghetti ken ik wel, maar tshirts is ook een leuk idee zeg. Of oude lakens..
Alle reacties Link kopieren
Ohh nog steeds je droger niet gemaakt MV? Heb gelezen dat ie stuk was maar de rest niet echt gevolgd/
Tuinieren en stukjes maken kan ik dan weer niet MV. Koken ook niet spectaculair haha

Wel koken zonder pannen!
quote:PlofKipje84 schreef op 22 februari 2013 @ 01:45:

Zpaghetti ken ik wel, maar tshirts is ook een leuk idee zeg. Of oude lakens..Ja! Oude lakens kan ook. En plastic boodschappentasjes doen ze ook.
Hoe is het eigenlijk met je droger, Myleen?

Als mijn droger nu stuk zou gaan zou ik eigenlijk best zonder kunnen. De hoeveelheid wassen wordt steeds minder hier.
Plastic als vloerkleed vind ik weer wat minder charmant :-) maar goedkope lakens van de kringloop, knippen, breien en verven... Uniek!!
quote:PlofKipje84 schreef op 22 februari 2013 @ 01:51:

Plastic als vloerkleed vind ik weer wat minder charmant :-) maar goedkope lakens van de kringloop, knippen, breien en verven... Uniek!! jij hebt wat te doen a.s. weekend.
quote:Koettie schreef op 22 februari 2013 @ 01:45:

Ohh nog steeds je droger niet gemaakt MV? Heb gelezen dat ie stuk was maar de rest niet echt gevolgd/Ja heel drama, zie mijn topic. Maar vandaag aangemeld bij het witgoedforum dus misschien daar nog een tip.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Hahaha ja wie weet :-)
Trusten maisjes

Ik val bijna in slaap.
Slaap lekker Jootje.

Op deze site staan leuke ideeen plofkipje

Interieur
He middag,

Zon schijnt hier maar koud dat het is zeg buiten.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Moet vanavond een foto maken van Bo dat hij er als een oude slome theemuts uitziet. Maar hoe?
eh dat wordt lastig Mv! Hij is juist een jonge speelse kat.
quote:AnneRoos74 schreef op 22 februari 2013 @ 16:07:

eh dat wordt lastig Mv! Hij is juist een jonge speelse kat.Moet ie maar even goed acteren . Zei vanmiddag al tegen Roos, als ik bijv in de nacht even naar het toilet moet en hij is nog in diepe slaap, voor ik het dekbed heb weggeslagen springt hij al in de rondte als een dartel hertje . Nou ja, eerst maar een foto zien te maken .
Nou, het zal me benieuwen. Als het lukt moet je hem hier ook even neerzetten he?
quote:Jonari schreef op 22 februari 2013 @ 17:53:

Nou, het zal me benieuwen. Als het lukt moet je hem hier ok even neerzetten he?

Doe ik -grijnz- .

Bij jou ook nog geen sneeuw Jo?
Lastig klusje Mleen, kun je niet zn naam even roepen als hij slaapt? En dan net als ie wakker wordt de foto maken?
Nee, nog geen sneeuw hier. Hoeft van mij ook niet meer zo

Hoi Mar!
Sneeuw?! Nee hoor als het aan mij ligt niet eerder dan ergens in december!

Ben al de hele week snipverkouden. Ik wil lente!
Ik ga wat proberen Mar. Kane zou er zo geschikt voor zijn, was hij maar niet zo bang voor andere mensen.

Idem hoor anne, ik wil ook geen sneeuw, maar las het op internet dat we het hele weekend sneeuw krijgen. Misschien vanavond al.
Haaaj Jo!

Sneeuw?? Vind het prachtig, maar hoeft nu niet meer hoor, wil nu langzaamaan wel een beetje lente (en mn opkomende tulpen willen dat ook )
Kane kwam net 5 min geleden even op mijn borst liggen. Hij zou wel geschikt zijn. De eerste foto kan ik nog wel doen alsof het Bo is

Met flits kan hij er niet voor Bo door, lijkt hij net te heet gewassen met een verkeerd wasmiddel;

*zwaait*

Wifi in werkhotel had er even geen zin in deze week.

Hotelpersoneel mag verder wel een pluim: 1x verwachtte ik een telefoontje dat ik niet in het restaurant wilde aannemen, dus na het (enigszins vertraagde) warme eten naar mijn kamer. Kwam serveerster mijn ijsje nabrengen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven