Het wakkere kletstopic!

20-01-2013 18:23 2999 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen

Hebbenn jullie nog plannen voor dit weekend?

Ik ga zo even werken. Verder eigenlijk een rustig weekend.
We hebben nog geen plannen voor het weekend.
Hier ook geen plannen, gewoon het gebruikelijke omrommelen een beetje, wasje draaien enzo, niks bijzonders
quote:AnneRoos74 schreef op 23 februari 2013 @ 08:25:

Goedemorgen

Hebbenn jullie nog plannen voor dit weekend?

Ik ga zo even werken. Verder eigenlijk een rustig weekend.

Ik zou zondag een hele dag samen met een forumster weggaan en dan zou ik vandaag al het diner maken. Helaas gaat het niet door, vreselijk balen.

Gister weer uren met een vriendin gesproken over mijn website, volgende week zaterdag komt ze ermee helpen dus misschien kan ik wat voorwerk doen dit weekend.

En vandaag kijken of ik van mijn `spring-in-het-veld` een oude slome theemuts kan maken.

Oja en ik heb 1 spijkerbroek die ik nog pas en laat die nou `kwijt` zijn . TZ had wat was gedaan maar weet niet meer waar het opgeborgen te hebben, dus even zoeken. En zo heb ik nog wel een lijstje met dingen die ik moet doen, ik hoef me iig niet te vervelen.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:zegmaarAns schreef op 23 februari 2013 @ 00:56:

Ik mis bron, ieb en unch hier!

Ik sta in de meeleesmodus..

Zit niet zo lekker in mijn vel en veel aan mijn hoofd.

Sorry!!
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...
quote:lichtbron schreef op 23 februari 2013 @ 09:28:

[...]

Ik sta in de meeleesmodus..

Zit niet zo lekker in mijn vel en veel aan mijn hoofd.

Sorry!!

Lieverd, heb je nog wat gehad aan je `vrije` week, voor jezelf qua rust?

Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Ach Bron, daar hoef je toch geen sorry voor te zeggen, gekkerd!
quote:zegmaarAns schreef op 23 februari 2013 @ 00:56:

Ik mis bron, ieb en unch hier!

Ik leef ook nog hoor.

Ben een beetje (forum)moe en ben er maar weinig eigenlijk. Ik was 's avonds altijd heel productief maar dat is de laatste tijd ook niet meer. Lees af en toe wel wat mee, maar heb eigenlijk het grootste deel van dit topic niet gezien.

Jullie houden je ook niet aan de voornemens zo te zien. Roken (al weet ik niet of dat een voornemen was), tinto's (hoe staat 't met jouw voornemens Ans?) en vooral véél te laat naar bed.
Zwaai zwaai

quote:Mylene_Valerie schreef op 23 februari 2013 @ 09:31:

[...]

Lieverd, heb je nog wat gehad aan je `vrije` week, voor jezelf qua rust?

Ja,was wel fijn,maar moest overdag werken. Dus de rust was voornamelijk 's avonds.
Ik hoop dat die kop weg kan, met de tekst "even een meisje van 14 leegtappen.." Krijg daar niet zo'n leuke beelden bij..
quote:lichtbron schreef op 24 februari 2013 @ 01:09:

Ik hoop dat die kop weg kan, met de tekst "even een meisje van 14 leegtappen.." Krijg daar niet zo'n leuke beelden bij..Vreselijk he? En die blog is ook al heel oud.
Goedemorgen!
werkt die chrom-add-block ook tegen die oude blogs?

(is echt hollen of stilstaan in dit topic he?)
Jammer genoeg niet!
Oh en Mar goed schoolbericht (ik lees als geïnteresseerde leek in dat topic)
Meer stilstaan.. Wv.

Ik maak wel eens het schermpje kleiner zodat ik alleen het forum zelf zie. (als je snapt wat ik bedoel)
quote:watervrouw2 schreef op 24 februari 2013 @ 10:47:

werkt die chrom-add-block ook tegen die oude blogs?

(is echt hollen of stilstaan in dit topic he?)Ja onder FF heb ik ze weggeklikt. Geen oude blogs meer.
quote:watervrouw2 schreef op 24 februari 2013 @ 10:54:

Oh en Mar goed schoolbericht (ik lees als geïnteresseerde leek in dat topic)Nou he?! Ben er zo blij mee! Heb wat zitten huilen de afgelopen weken, op school en thuis. Had er totaal geen vertrouwen meer in, maar ook niet in de andere scholen, beetje het gevoel met mn rug tegen een muur te staan. En dan nu dit, het moet allemaal nog blijken natuurlijk, maar heb er erg veel vertrouwen in!

Lekker hoor zo'n zondag aanlummelen.

Mar, hoe is het met de bovenverdieping?
Klaar! Had een slaapkamer gebombardeerd tot rommelkamer, een blind paard kon er geen kwaad, pffff. Nu alles uitgezocht, weggegooid, kringloop gebracht etc, alles behangen en gedaan, dus nu is het een nette logeerkamer geworden. Tot de conclusie gekomen dat mn vader en ik samen ook best behangplakken kunnen (normaal doe ik dat met mn moeder), zelfs op patroon ging het ons goed af
Wat lekker Mar.

In mijn vorige huis heb ik zelf eens de woonkamer behangen. In mijn eentje, een enorm gedoe, maar wel goed gelukt.

Nu nergens behang meer helaas.
Ik moet de woonkamer nog, en mn eigen slaapkamer. Heb ook dat behang al binnen, ook allemaal op patroon. (maar 1 wandje hoor, de rest saus ik in dezelfde kleur) Vind het eigenlijk wel rustgevend om te doen haha. Lekker kliederen met het plaksel In je eentje lijkt me wel lastig, tenminste het plakken dan, sauzen etc doe ik ook liever alleen
Ik vind dat soort klussen heerlijk om in mijn eentje te doen. Ben te ongeduldig (en ongedurig) het met anderen te doen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven