Het wakkere kletstopic!
zaterdag 23 februari 2013 om 08:35
quote:AnneRoos74 schreef op 23 februari 2013 @ 08:25:
Goedemorgen
Hebbenn jullie nog plannen voor dit weekend?
Ik ga zo even werken. Verder eigenlijk een rustig weekend.
Ik zou zondag een hele dag samen met een forumster weggaan en dan zou ik vandaag al het diner maken. Helaas gaat het niet door, vreselijk balen.
Gister weer uren met een vriendin gesproken over mijn website, volgende week zaterdag komt ze ermee helpen dus misschien kan ik wat voorwerk doen dit weekend.
En vandaag kijken of ik van mijn `spring-in-het-veld` een oude slome theemuts kan maken.
Oja en ik heb 1 spijkerbroek die ik nog pas en laat die nou `kwijt` zijn . TZ had wat was gedaan maar weet niet meer waar het opgeborgen te hebben, dus even zoeken. En zo heb ik nog wel een lijstje met dingen die ik moet doen, ik hoef me iig niet te vervelen.
Goedemorgen
Hebbenn jullie nog plannen voor dit weekend?
Ik ga zo even werken. Verder eigenlijk een rustig weekend.
Ik zou zondag een hele dag samen met een forumster weggaan en dan zou ik vandaag al het diner maken. Helaas gaat het niet door, vreselijk balen.
Gister weer uren met een vriendin gesproken over mijn website, volgende week zaterdag komt ze ermee helpen dus misschien kan ik wat voorwerk doen dit weekend.
En vandaag kijken of ik van mijn `spring-in-het-veld` een oude slome theemuts kan maken.
Oja en ik heb 1 spijkerbroek die ik nog pas en laat die nou `kwijt` zijn . TZ had wat was gedaan maar weet niet meer waar het opgeborgen te hebben, dus even zoeken. En zo heb ik nog wel een lijstje met dingen die ik moet doen, ik hoef me iig niet te vervelen.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
zaterdag 23 februari 2013 om 09:28
zaterdag 23 februari 2013 om 09:31
quote:lichtbron schreef op 23 februari 2013 @ 09:28:
[...]
Ik sta in de meeleesmodus..
Zit niet zo lekker in mijn vel en veel aan mijn hoofd.
Sorry!!
Lieverd, heb je nog wat gehad aan je `vrije` week, voor jezelf qua rust?
[...]
Ik sta in de meeleesmodus..
Zit niet zo lekker in mijn vel en veel aan mijn hoofd.
Sorry!!
Lieverd, heb je nog wat gehad aan je `vrije` week, voor jezelf qua rust?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
zaterdag 23 februari 2013 om 13:31
quote:zegmaarAns schreef op 23 februari 2013 @ 00:56:
Ik mis bron, ieb en unch hier!
Ik leef ook nog hoor.
Ben een beetje (forum)moe en ben er maar weinig eigenlijk. Ik was 's avonds altijd heel productief maar dat is de laatste tijd ook niet meer. Lees af en toe wel wat mee, maar heb eigenlijk het grootste deel van dit topic niet gezien.
Jullie houden je ook niet aan de voornemens zo te zien. Roken (al weet ik niet of dat een voornemen was), tinto's (hoe staat 't met jouw voornemens Ans?) en vooral véél te laat naar bed.
Ik mis bron, ieb en unch hier!
Ik leef ook nog hoor.
Ben een beetje (forum)moe en ben er maar weinig eigenlijk. Ik was 's avonds altijd heel productief maar dat is de laatste tijd ook niet meer. Lees af en toe wel wat mee, maar heb eigenlijk het grootste deel van dit topic niet gezien.
Jullie houden je ook niet aan de voornemens zo te zien. Roken (al weet ik niet of dat een voornemen was), tinto's (hoe staat 't met jouw voornemens Ans?) en vooral véél te laat naar bed.
zondag 24 februari 2013 om 01:07
zondag 24 februari 2013 om 12:56
zondag 24 februari 2013 om 16:10
quote:watervrouw2 schreef op 24 februari 2013 @ 10:54:
Oh en Mar goed schoolbericht (ik lees als geïnteresseerde leek in dat topic)Nou he?! Ben er zo blij mee! Heb wat zitten huilen de afgelopen weken, op school en thuis. Had er totaal geen vertrouwen meer in, maar ook niet in de andere scholen, beetje het gevoel met mn rug tegen een muur te staan. En dan nu dit, het moet allemaal nog blijken natuurlijk, maar heb er erg veel vertrouwen in!
Oh en Mar goed schoolbericht (ik lees als geïnteresseerde leek in dat topic)Nou he?! Ben er zo blij mee! Heb wat zitten huilen de afgelopen weken, op school en thuis. Had er totaal geen vertrouwen meer in, maar ook niet in de andere scholen, beetje het gevoel met mn rug tegen een muur te staan. En dan nu dit, het moet allemaal nog blijken natuurlijk, maar heb er erg veel vertrouwen in!
zondag 24 februari 2013 om 16:28
Klaar! Had een slaapkamer gebombardeerd tot rommelkamer, een blind paard kon er geen kwaad, pffff. Nu alles uitgezocht, weggegooid, kringloop gebracht etc, alles behangen en gedaan, dus nu is het een nette logeerkamer geworden. Tot de conclusie gekomen dat mn vader en ik samen ook best behangplakken kunnen (normaal doe ik dat met mn moeder), zelfs op patroon ging het ons goed af
zondag 24 februari 2013 om 16:40
Ik moet de woonkamer nog, en mn eigen slaapkamer. Heb ook dat behang al binnen, ook allemaal op patroon. (maar 1 wandje hoor, de rest saus ik in dezelfde kleur) Vind het eigenlijk wel rustgevend om te doen haha. Lekker kliederen met het plaksel In je eentje lijkt me wel lastig, tenminste het plakken dan, sauzen etc doe ik ook liever alleen