Het wakkere kletstopic!

20-01-2013 18:23 2999 berichten
Alle reacties Link kopieren
Idem als bij ans, trustuh unch. ,
quote:luckyjane schreef op 04 maart 2013 @ 00:50:

Maar ooit ontkom je er niet aan, Moos....

Waarom niet?

Ik kan me mijn leven heel goed voorstellen zonder Max.
quote:luckyjane schreef op 04 maart 2013 @ 00:50:

Maar ooit ontkom je er niet aan, Moos....Als ik 70 ben en hopelijk ook ga worden, kijk ik niks anders.
Ik zap er wel eens langs 's middags als ik op de bank lig voor mijn dut, maar ik vind het zo saai en niet boeiend. (Misschien is er dan net iets vaags hoor....)
quote:Mocy schreef op 04 maart 2013 @ 00:52:

[...]

Als ik 70 ben en hopelijk ook ga worden, kijk ik niks anders.Tsss..... We zouden toch samen in het bejaardenhuis de hele dag alle herhalingen van Jools Holland gaan kijken?
Ja heerlijk Jo en kaarten natuurlijk!
En kaarten! Heerlijk, ik kan echt niet wachten.
Maar dat zit er niet meer in tegen die tijd. Dan moet je gewoon zelfstandig blijven wonen en hopen dat iemand anders in nood voor je zorgt. Je kinderen bijvoorbeeld. En dat zie ik somber in.
quote:Jonari schreef op 04 maart 2013 @ 00:58:

En kaarten! Heerlijk, ik kan echt niet wachten.Niet overdrijven Jo
quote:Mocy schreef op 04 maart 2013 @ 00:59:

Maar dat zit er niet meer in tegen die tijd. Dan moet je gewoon zelfstandig blijven wonen en hopen dat iemand anders in nood voor je zorgt. Je kinderen bijvoorbeeld. En dat zie ik somber in.Ik zie dat ook somber in.
Maar goed, tegen die tijd verzinnen we daar wel weer wat op. Een soort van gemeenschappen waar de lammen de blinden helpen. Wie dan leeft, wie dan zorgt en komt tijd, komt raad.
Zo is dat. En tegen die tijd zijn Berberana en Berberano ook volwassen. Zorgen die maar voor ons hoor.
Precies. We blijven vertrouwen op de Berberana(o)'s.

Ik ga zakken (anders gaat die zak flippo's er aan, neem ik nog een tinto en wil niet meer naar bed). Trustuh wakkeren.
Trusten, ik ga stijgen
Moge,

Ben helemaal vergeten te vertellen dat ik zaterdag Thee heel lang heb gesproken en dat ze zei dat ik best soms iets mocht zeggen hoe en wat. Vind dat altijd een beetje moeilijk maar wil dan toch iets positiefs zeggen. Ze heeft diverse soorten stamppotten besteld zodat ze gezond en lekker eten heeft. Ja vind het zo positief en een stap in de goede richting. Daarmee is ze er nog niet maar de wil is er om weer beter te worden. En ze wil absoluut komen op de bbq dus even hard werken om tegen die tijd weer goed genoeg te zijn om te komen.

Het is jammer dat ik zo ver bij haar vandaan woon maar gelukkig hebben we nog de telefoon.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Digipostduif weer terug naar Jo
In het vrekkentopic gevonden http://whiskas.nl/gratis-whiskas-probeerpakket.aspx
quote:watervrouw2 schreef op 04 maart 2013 @ 15:53:

In het vrekkentopic gevonden http://whiskas.nl/gratis-whiskas-probeerpakket.aspxDie had ik idd al aangevraagd. Bij Purina-one.nl kan je er 1 nu aanvragen. En bij fb prikeenvorkje wordt er onder de eerste 100 likers een (Paas) presentje verloot (geen kattenvoer .
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Zit je dan de hele dag op je fb-pagina te letten of kun je vanavond/morgen bij 500 likes achterhalen wie de eerste 100 waren?

(zomaar nieuwsgierig, doe tot nu toe niet aan dergelijke lootdingen mee)
MV, ik wil je pagina op FB best liken, maar ik ben bang dat dan mn anonimiteit naar de knoppen gaat, dus dan like ik hem bij deze maar even! (ik ding niet mee voor een prijsje hoor, daar like ik hem niet voor )

Leuk plaatje :D kan je er ook eentje maken van autobanden? Ik heb bij Tirendo laatst een nieuw setje gehaald en wilde eigenlijk een kaart daarvan maken om een paar vrienden te verrassen :D.
quote:watervrouw2 schreef op 04 maart 2013 @ 16:49:

Zit je dan de hele dag op je fb-pagina te letten of kun je vanavond/morgen bij 500 likes achterhalen wie de eerste 100 waren?

(zomaar nieuwsgierig, doe tot nu toe niet aan dergelijke lootdingen mee)Het is een zakelijk account dus weet niet of het daar hetzelfde is als bij andere accounts maar ik zie getallen hoeveel likes en ik zie een lijst wie dus niet moeilijk om te zien wie de eerste waren.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven