Het weer + kinderen

20-03-2014 17:18 85 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik weet niet hoe het bij jullie zit, maar hier was het vandaag heerlijk weer. Dit betekend dus dat ik in de tuin heb gezeten toen ik uit mijn werk kwam, niks mis mee natuurlijk. Het enige irritante is dat er dan ook kinderen naar buiten komen die gaan spelen met van alles. Zondag was het ook mooi weer en hoorde je niet anders dan een bal die tegen een muur werd geschopt en dit was vandaag ook weer. Ik weet gewoon dat het tegen een muur f.i.d. was, want als je naar elkaar overschiet klinkt het toch heel anders. Ik hoorde ook alleen een bal en geen kinderstemmen. En kinderen die stil voetballen? Nee, dat bestaat niet.
't is stil.... aan de overkant..... TO waar zit je?? Ben je voetballen?
quote:appagante schreef op 20 maart 2014 @ 19:32:

Ik woon naast een peuterspeelzaal. Met dit weer zijn ze nauwelijks binnen. Zo gezellig Ik naast een basisschool met kinderopvang, de hele dag spelende kinderen. Ik vind het juist het bewijs dat de lente in het land is
OMG wat een zeikerdje ben je, TO! Ik reageer niet vaak hier op het forum maar nu moest ik gewoon even...! Soms moeten mensen wat te zeiken hebben he??

En Cateautje; wat een fantastische reacties heb je altijd, moet altijd erg om je lachen...!

Kortom, niet zeuren TO en ga lekker binnen zitten verzuren!!
Kinderen die buiten spelen met mooi weer. Het moet niet gekker worden in dit land. Het land gaat hier aan ten onder.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Woon naast een kinderopvang. Zo gezellig..
Ik denk dat TO een trolletje is.....ik heb zo'n gevoel.
quote:bibi72 schreef op 20 maart 2014 @ 22:09:

Ik denk dat TO een trolletje is.....ik heb zo'n gevoel.Of een beroeps zeikerd.
Mijn kinderen zijn al ouder maar ik vind het heerlijk, wat al eerder gezegd werd, dan komt de lente en zomer er weer aan.

Helaas is mijn buurvrouw ziek, jong met jongste kind 4 jaar oud, buurvrouw moet rusten en kind is nu ook ineens rustig. Normaal is het rennen, fietsen, gillen over de schutting halve buurt bij hen achter het huis (veel kinderen tussen 2 en 5 jaar hier).

Ondanks het mooie weer is het rustig hier en dat is heel deprimerend.
Doe ik niet aan....
quote:sandt schreef op 20 maart 2014 @ 22:20:

[...]

Of een beroeps zeikerd. oei...dat kan ook
quote:bibi72 schreef op 20 maart 2014 @ 22:31:

[...]

oei...dat kan ookMisschien even loepen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven