Het weer + kinderen
donderdag 20 maart 2014 om 17:18
Ik weet niet hoe het bij jullie zit, maar hier was het vandaag heerlijk weer. Dit betekend dus dat ik in de tuin heb gezeten toen ik uit mijn werk kwam, niks mis mee natuurlijk. Het enige irritante is dat er dan ook kinderen naar buiten komen die gaan spelen met van alles. Zondag was het ook mooi weer en hoorde je niet anders dan een bal die tegen een muur werd geschopt en dit was vandaag ook weer. Ik weet gewoon dat het tegen een muur f.i.d. was, want als je naar elkaar overschiet klinkt het toch heel anders. Ik hoorde ook alleen een bal en geen kinderstemmen. En kinderen die stil voetballen? Nee, dat bestaat niet.
donderdag 20 maart 2014 om 21:30
donderdag 20 maart 2014 om 21:39
OMG wat een zeikerdje ben je, TO! Ik reageer niet vaak hier op het forum maar nu moest ik gewoon even...! Soms moeten mensen wat te zeiken hebben he??
En Cateautje; wat een fantastische reacties heb je altijd, moet altijd erg om je lachen...!
Kortom, niet zeuren TO en ga lekker binnen zitten verzuren!!
En Cateautje; wat een fantastische reacties heb je altijd, moet altijd erg om je lachen...!
Kortom, niet zeuren TO en ga lekker binnen zitten verzuren!!
donderdag 20 maart 2014 om 22:22
Mijn kinderen zijn al ouder maar ik vind het heerlijk, wat al eerder gezegd werd, dan komt de lente en zomer er weer aan.
Helaas is mijn buurvrouw ziek, jong met jongste kind 4 jaar oud, buurvrouw moet rusten en kind is nu ook ineens rustig. Normaal is het rennen, fietsen, gillen over de schutting halve buurt bij hen achter het huis (veel kinderen tussen 2 en 5 jaar hier).
Ondanks het mooie weer is het rustig hier en dat is heel deprimerend.
Helaas is mijn buurvrouw ziek, jong met jongste kind 4 jaar oud, buurvrouw moet rusten en kind is nu ook ineens rustig. Normaal is het rennen, fietsen, gillen over de schutting halve buurt bij hen achter het huis (veel kinderen tussen 2 en 5 jaar hier).
Ondanks het mooie weer is het rustig hier en dat is heel deprimerend.
Doe ik niet aan....