Het zaterdagochtend-topic. Ditmaal in Kerststijl.

23-12-2017 06:08 66 berichten
Goodmorning!

Zaterdagochtend.....tijd voor ons geliefde topic waarin we schrijven over onze start van de dag, onze voornemens en onze daadwerkelijke uitgevoerde plannen.

Ditmaal dé zaterdag voor Kerst.

Ziet deze zaterdag er anders uit? Vertel, vertel, vertel!
Alle reacties Link kopieren
8 uur lang de benen uit mijn lijf lopen voor alle mensen die lastminute kerstboodschappen en -cadeautjes gaan halen. Vanavond ben ik kapot en zal ik met de voetjes omhoog op de bank hangen om morgen waarschijnlijk nog een drukke dag te hebben en dan kan ik de 2 kerstdagen bijkomen.

Heb er wel zin in, het zijn altijd leuke dagen om in mijn winkel te werken.
Hallo,
wij doen rondje dierentuin (hebben jaarkaart) en vandaag is volgens mij een rustige dag daar omdat iedereen druk is met inkopen doen etc.
Alle boodschappen zijn binnen, willen enkel wat trouwfoto's afdrukken voor in lijstjes om ouders te geven met Kerst (zijn oktober getrouwd). Hier zijn de winkels tot 21.00 open, dus tijd zat.

Verder weinig plannen, misschien komt mijn broertje mee-eten.
Morgen komen mijn ouders eindelijk terug van vakantie, ben nog aan het overwegen ze op te halen (ipv van mijn zus dat doet).
CarmiggelT schreef:
23-12-2017 07:46
:thumbsup:
:rolling:
Troeteltje schreef:
23-12-2017 08:44
Ga je verhuizen? Spannend.
Leuke plannen heb je wel.
Zit je nu ook bij zwemles? Kwam een oude bekende tegen dus de tijd gaat snel met kletsen.

Ja we hebben een huis gekocht in een heel andere stad, in de zomer gaan we over. Best heel spannend!
SadSloth schreef:
23-12-2017 09:01
Vanochtend de kranten bezorgd, nu kan ik even een aantal dagen uitslapen :) Ik ga geen Kerst vieren, aangezien mijn vader recent is overleden. Heb geen zin in dat gedoe
:hug: :rose: :smooch:
Alle reacties Link kopieren
Al heel vroeg wakker voor mijn doen op een zaterdag.
Acht uur bij de winkel voor de boodschappen.
Half uurtje later klaar en toen een broodje en een kop koffie en even forummen.

Zo meteen stofzuigen, opruimen en schoonmaken :(
Goedemorgen!
Ik ben een beetje van slag. Ik had wekker om half 9 gezet, omdat ik dan op tijd naar de stad kan. Moet nog wat kleine noodzakelijke dingen hebben.
Word ik vanmorgen wakker om 9:10. Door de wekker heen geslapen! Dit overkomt me echt nooit, normaal slaap ik licht en ben ik van elk geluidje wakker. Nu nog even gauw ontbijten en dan richting de stad.
Vanmiddag hier thuis aan de slag en dan is de zaterdag ook weer een heel eind om. De kerstdagen hou ik bewust rustig dit jaar.

Fijne zaterdag allemaal!
Alle reacties Link kopieren
Eerste dag zonder kraamzorg, heerlijk weer mijn eigen ritme volgen. Baby heeft voor het eerst in eigen bedje geslapen en ik dus ook een goede nacht gehad. Baby net gebadderd, wasje staat al te draaien en ik ga zo ontbijten.
De kerstboodschappen zijn al in huis. Na het slaapje van zoon gaan we nog even iets leuks doen.
Alle reacties Link kopieren
vanmiddag spellenmiddag.Onvermijdelijk bezoek aan de AH. :-(
Ik wilde ervoor nog naar de 3 D film Wonders of the sea, maar wordt beetje krap.
Morgen niks.
Eerste kerst naar tante 80 plus en verder niks.
Goedemorgen !

Man en oudste zijn even weg. Ik heb net met m’n zoon in bed ontbeten onder het “genot” van de troetelberen (wat een kutstemmetjes!) Nu mag ik kiezen (nigella op 24 kitchen) en zoon speelt met mn sieraden en parfum.
Vanmiddag werken tot vanavond.
Alle reacties Link kopieren
Hier ook aan de boodschappen zometeen! Grootste uitdaging is nog taart bij de bakker regelen (was vergeten te bestellen...). Ben nog een beetje brak, gisteren kerstgala van m'n werk en lag er pas om kwart over 3 in. o_o
Alle reacties Link kopieren
Net wakker geworden met een fikse blaastontsteking, dus straks bij de hap even een kuurtje halen. Ik wilde nog wat kerstboodschappen doen maar het is nog onduidelijk of mijn bezoek nog komt tweede kerstdag... Verder beloofd aan oudste om oliebollen te gaan halen dus gaan we dat doen. Verder geen plannen.
beetjegek schreef:
23-12-2017 10:00
Net wakker geworden met een fikse blaastontsteking, dus straks bij de hap even een kuurtje halen. Ik wilde nog wat kerstboodschappen doen maar het is nog onduidelijk of mijn bezoek nog komt tweede kerstdag... Verder beloofd aan oudste om oliebollen te gaan halen dus gaan we dat doen. Verder geen plannen.
Oh wat balen van je blaasontsteking!
Alle reacties Link kopieren
Ga zometeen uurtje zwemmen. Daarna nog paar boodschappen doen (was nog wat dingen vergeten). Verder wat schoonmaken hier in huis en tussendoor lekker lezen/netflix. Vanavond in ieder geval lekker rustig.
Deze vind ik zo mooi. https://www.youtube.com/watch?v=WMI2imI-iO0
Nothing But Thieves - Wake Up Call (Live at joiz)
Geen zin in Kerstmuziek en dit nummer kende ik nog niet echt.
Wel een andere die ik hoorde vanmorgen. Iets over Sorry en zo. Switch was het eerste nummer waardoor ik ze ging zoeken,

Laat ik het kort houden. Geen idee waar en van wie deze youtube is, maar de mannen hebben talent en daarom plak ik ze. Niet alles vind ik fijn om te beluisteren. Wel voldoende om te onthouden wie ze zijn en ze te herkennen.

Je komt wel gemakkelijk terecht op Oostblok zenders als je al die andere dingen van ze aanklikt. Het is maar dat je het weet.

Je kan dus ook zoeken op het nummer Wake up call en dan een live optreden.
Ze stonden eigenlijk op bijna alle live-festivals zoals Pinkpop, Lowlands en zo. Zonder mij.

EDIT: Is zich bewust van het ongezonde van zo'n succesvol leven in e muziek: https://www.youtube.com/watch?v=0oH6SJ_Vmtg
anoniem_64f4bc1c8e92f wijzigde dit bericht op 23-12-2017 10:39
16.63% gewijzigd
Bloemetjefresia schreef:
23-12-2017 09:52
Eerste dag zonder kraamzorg, heerlijk weer mijn eigen ritme volgen. Baby heeft voor het eerst in eigen bedje geslapen en ik dus ook een goede nacht gehad. Baby net gebadderd, wasje staat al te draaien en ik ga zo ontbijten.
De kerstboodschappen zijn al in huis. Na het slaapje van zoon gaan we nog even iets leuks doen.
Gefeliciteerd! :cheer2:
Klinkt alsof je het al helemaal op orde hebt en dat met verse baby erbij :)

Edit: ik had de blauwe cheer aangeklikt...
SadSloth schreef:
23-12-2017 09:01
Vanochtend de kranten bezorgd, nu kan ik even een aantal dagen uitslapen :) Ik ga geen Kerst vieren, aangezien mijn vader recent is overleden. Heb geen zin in dat gedoe
Begrijpelijk. Sterkte gewenst!
thee_leutje101 schreef:
23-12-2017 09:02
8 uur lang de benen uit mijn lijf lopen voor alle mensen die lastminute kerstboodschappen en -cadeautjes gaan halen. Vanavond ben ik kapot en zal ik met de voetjes omhoog op de bank hangen om morgen waarschijnlijk nog een drukke dag te hebben en dan kan ik de 2 kerstdagen bijkomen.

Heb er wel zin in, het zijn altijd leuke dagen om in mijn winkel te werken.
Wat voor winkel heb je? Lijkt me heel druk, vermoeiend, hektisch en toch ook gezellig.
Net uit bed na een doorwaakte nacht met een koortsig kind, Ik ben ziek, man knapt net op. Morgenavond kerst bij schoonmoeder. Ik hoop dat we het redden.
momo1980 schreef:
23-12-2017 09:08
Zit je nu ook bij zwemles? Kwam een oude bekende tegen dus de tijd gaat snel met kletsen.

Ja we hebben een huis gekocht in een heel andere stad, in de zomer gaan we over. Best heel spannend!
Toen jij bericht schreef idd! Hahaha.

Inmiddels thuis, incl. enkele boodschappen.

Verhuizen naar heel andere stad. Hoe komt dat zo? Hadden jullie niet juist alles op redelijke loopafstand nu?
HasseSimonsdochter schreef:
23-12-2017 09:55
Goedemorgen !

Man en oudste zijn even weg. Ik heb net met m’n zoon in bed ontbeten onder het “genot” van de troetelberen (wat een kutstemmetjes!) Nu mag ik kiezen (nigella op 24 kitchen) en zoon speelt met mn sieraden en parfum.
Vanmiddag werken tot vanavond.
Hahaha, een wannabe in opleiding.....die zoon van jou.
Pumps_italiaans schreef:
23-12-2017 10:20
Deze vind ik zo mooi. https://www.youtube.com/watch?v=WMI2imI-iO0
Nothing But Thieves - Wake Up Call (Live at joiz)
Geen zin in Kerstmuziek en dit nummer kende ik nog niet echt.
Wel een andere die ik hoorde vanmorgen. Iets over Sorry en zo. Switch was het eerste nummer waardoor ik ze ging zoeken,

Laat ik het kort houden. Geen idee waar en van wie deze youtube is, maar de mannen hebben talent en daarom plak ik ze. Niet alles vind ik fijn om te beluisteren. Wel voldoende om te onthouden wie ze zijn en ze te herkennen.

Je komt wel gemakkelijk terecht op Oostblok zenders als je al die andere dingen van ze aanklikt. Het is maar dat je het weet.

Je kan dus ook zoeken op het nummer Wake up call en dan een live optreden.
Ze stonden eigenlijk op bijna alle live-festivals zoals Pinkpop, Lowlands en zo. Zonder mij.

EDIT: Is zich bewust van het ongezonde van zo'n succesvol leven in e muziek: https://www.youtube.com/watch?v=0oH6SJ_Vmtg
Mooi Pumpje. Mooie stem hebben die broekies.
Kwebbeltje91 schreef:
23-12-2017 09:49
Goedemorgen!
Ik ben een beetje van slag. Ik had wekker om half 9 gezet, omdat ik dan op tijd naar de stad kan. Moet nog wat kleine noodzakelijke dingen hebben.
Word ik vanmorgen wakker om 9:10. Door de wekker heen geslapen! Dit overkomt me echt nooit, normaal slaap ik licht en ben ik van elk geluidje wakker. Nu nog even gauw ontbijten en dan richting de stad.
Vanmiddag hier thuis aan de slag en dan is de zaterdag ook weer een heel eind om. De kerstdagen hou ik bewust rustig dit jaar.

Fijne zaterdag allemaal!
Ach meid, nu heb je wat extra rust genomen. Ook fijn.
Verkeerde topic, pumps :-D
Alle reacties Link kopieren
SadSloth schreef:
23-12-2017 09:01
Vanochtend de kranten bezorgd, nu kan ik even een aantal dagen uitslapen :) Ik ga geen Kerst vieren, aangezien mijn vader recent is overleden. Heb geen zin in dat gedoe
Logisch, gecondoleerd en sterkte.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven