Hier Kitleren we verder :D

12-09-2015 14:33 3009 berichten
Welkom iedereen bij deel 6 van de Kitlers

Uitgebreide welkomspost komt nog

Euhm, tja......

...............................

We proberen het maar nog een keer

Hier Kitleren we verder

Welkom iedereen, in deel 7 alweer, die gezellig hier wilt komen kletsen en plaatjes plakken (please do! ) Een introductietje.

Meme (spreek uit als: meem)

A cultural item in the form of an image, video, phrase, etc., that is spread via the Internet and often altered in a creative or humorous way.

En dan onze levensgedichten

Een kitler is een kat

die eruit ziet als Hitler

Desondanks toch een schat

daarom houden we van Kitler

Want het arme beest

kan er zelf ook niks aan doen

dat hij lijkt op de geest

van iemand die alleen maar kwaad kon doen

daarom verdienen ze een kroel

en een aai over hun lelijke bol

dus dit topic is een vrolijke boel

al gaat het over....geen ene hol

©Tardarsauce

Poor little Kitler

Little Kitler feels displeased..

He can not rest NOR sit with ease..

Some women, our fine Kitler heard,

think he’s evil! Which is absurd!

“It’s not my feline fault!”, he yells!

You all are mad at someone else!

I’m just a cat, it’s clear to see.

I luvz al Huuumins, equally! (Eno)

Although some Huuumins really suck

Which is simply their bad luck

It's so obvious to spy

Kitler is a cutie pie! (Max)

I’m a Kitler and I’m just a cat

Some people think something different and that makes me sad

I have nothing to do with the man with the moustache, so don’t be mad

If you stick here around, you’ll see: I’m not that bad (Luvvvvstar)

NOOT: Wij vinden Kitlers alleen grappig puur vanwege de vergelijkenis. We distantiëren ons verder geheel van zijn waanideeën.

***newsflash***

Het plakken van spinnenplaatjes (brrrr) is verboden, PUNT. Vooruit, links met een spoiler zijn toegestaan

Het gebruik van de :hihi : smiley is ook verboden, PUNT.

Voor wie geen leven heeft:

Kitlers (deel 1)

Kitlers the sequel

Kitleren! (deel 3)

Kitler and friends part 4

Kitlers & Co. The greatest gift is the love of a cat (deel 5)

To-kitler-or-not-to-kitler-thats-the-question (deel 6)

Happy new topic!
Alle reacties Link kopieren
Post nr 74 was om jou te vertellen dat ik na moest denken over die approaches dus hoefde ik niks bij het nummer op te zoeken. En 68 mag ik nu dus ook overslaan
Crisis Hooch, hoeveel info zit er in dat brein van jou?!
Bedankt allemaal voor de leuke, lieve, grappige posts!!
Zou Hooch stiekem de personificatie van Wikipedia zijn?
quote:MadameHooch schreef op 08 oktober 2015 @ 16:40:

Bij 69 kon ik echt helemaal niks vinden, zeg

Oke, dan, komt ie:

Soixante-neuf (van het Frans → negenenzestig), 69, of ook wel standje 69 genoemd, is een seksuele positie, waarvan de houding met het getal 69 al is aangeduid: een van de twee partners ligt op de rug, de ander kiest positie boven de partner maar 180° gedraaid, zodat beiden elkaar oraal kunnen bevredigen.Hmmmm doe eens een foto.. kan me er niks bij voorstellen
Grobje hoe gaat het met jou? Had het nog niet gezegt. Maar wat heb jij een lieve zoon! Zo lief om zo'n kettinkje te geven aan zijn lieve moedertje.

Zijn maar weinig jongens die hun hartje zo bloot geven.

74!!
quote:Grobbekuiken schreef op 08 oktober 2015 @ 16:48:

Bedankt allemaal voor de leuke, lieve, grappige posts!!
quote:SherlotteHolmes schreef op 08 oktober 2015 @ 16:52:

[afbeelding]Ik ben blank, en mijn vriendin ook.. Dus dan gaat het niet denk ik

Nooit geweten dat 21 doggy was. Kijk, zo leer je ook eens wat.

[afbeelding]69 is mijn sterrenbeeld!!!
quote:TardarSauce schreef op 08 oktober 2015 @ 10:51:

Ah Hooch glad to have you back!

En meelezert aka roddelkleppert nou gefeliciteerd he dat heb je mooi voor elkaar. Ik wil hier nu wat dingetjes typen maar dan krijg ik weer een waarschuwing enzo.

Trouwens stoeptegels zijn echt prachtig! Evenals stoelen. Je moet wel uitkijken want je kan met een stoel best je hoofd pijn doen.

Toch jammer, altijd zó leuk als jij losgaat! En verder gewoon eensch, heel erg eensch!
Voor de mensen met een Opel Corsa.

[afbeelding]

Nooit geweten dat 21 doggy was. Kijk, zo leer je ook eens wat. als kitler weet je natuurlijk niks van doggy style
quote:SherlotteHolmes schreef op 08 oktober 2015 @ 16:54:

[afbeelding]Blij dak die nie heb!!
quote:SherlotteHolmes schreef op 08 oktober 2015 @ 16:51:

Grobje hoe gaat het met jou? Had het nog niet gezegt. Maar wat heb jij een lieve zoon! Zo lief om zo'n kettinkje te geven aan zijn lieve moedertje.

Zijn maar weinig jongens die hun hartje zo bloot geven.Ben ook heul blij met zo'n kind. Hij heeft echt z'n puber dingetjes wel, maar naar mij toe is ie heel beschermend en lief. Draag het ding met trots
quote:SherlotteHolmes schreef op 08 oktober 2015 @ 16:54:

[afbeelding]Pfoeh...godzijdank een ander scheurijzer
quote:Corona67 schreef op 08 oktober 2015 @ 16:50:

[...]

Hmmmm doe eens een foto.. kan me er niks bij voorstellenhttp://www.google.nl/url? ... e4Ig&ust=1444402875450631
quote:MadameHooch schreef op 08 oktober 2015 @ 17:01:

[...]

http://www.google.nl/url? ... e4Ig&ust=1444402875450631Ahhhh.. Duidelijk!!
quote:Grobbekuiken schreef op 08 oktober 2015 @ 16:54:

[...]

Toch jammer, altijd zó leuk als jij losgaat! En verder gewoon eensch, heel erg eensch!

Ja ik vind het ook heel leuk om los te gaan maar dan komt deze langs...

Hooch

Iedere keer dat ik weer bijlees moet het kwartje vallen dat je nog steeds educatief aftelt
Just because I rock, doesn't mean I'm made of stone.
De AOW-leeftijd ligt vanaf 2021 op 67 jaar. Aanvankelijk was de bedoeling dat de AOW-leeftijd pas in 2023 naar 67 omhoog zou gaan. De Eerste Kamer heeft vandaag met een versnelling van het AOW-plan ingestemd, maakt het ministerie van Sociale Zaken en Werkgelegenheid vandaag bekend.

Sinds 2012 gaat de AOW-leeftijd jaarlijks met een maand omhoog. Op dit moment is de leeftijd waarop Nederlanders hun AOW krijgen dus 65 jaar en drie maanden. Vanaf 2016 gaat de AOW-leeftijd met drie maanden per jaar omhoog en vanaf 2018 met vier maanden per jaar omhoog.

Daardoor komt de AOW-leeftijd per 2018 op 66 jaar te liggen en per 2021 op 67 jaar. Vanaf 2022 wordt de AOW-leeftijd gekoppeld aan de levensverwachting.
Ondertussen kan ik trouwens niet veel meer. Madame de bruine poespoes heeft besloten dat zij op mij moet zitten. Ik heb haar al twee keer proberen te verplaatsen maar dan beet ze me. Dus tja... zucht...

U.S. Route 66 of beter bekend als kortweg Route 66 (US66) was een historische autoweg (U.S. Highway) in de Verenigde Staten, die begon in Chicago, en eindigde aan het strand van de Stille Oceaan in Santa Monica bij Los Angeles. De totale lengte was 3940 km. US66 loopt door Illinois, Missouri, Kansas, Oklahoma, Texas, New Mexico, Arizona en Californië. De weg wordt ook de Will Rogers Highway genoemd.

In 1985 werd US66 officieel opgeheven, nadat het Interstate Highway System het langeafstandsverkeer had overgenomen. Veel toeristen volgen nog steeds het oude traject van Route 66, wat nu vanaf Chicago via de US55 naar St. Louis loopt. Vanaf daar gaat de weg over in de US44 tot aan Oklahoma City, vanwaar de US40 het grootste deel van de oorspronkelijke route volgt, tot in Barstow. Vanaf daar kan men het laatste stuk over de US15 volgen om via San Bernardino naar Santa Monica te rijden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven