Hier Kitleren we verder :D
zaterdag 12 september 2015 om 14:33
Welkom iedereen bij deel 6 van de Kitlers
Uitgebreide welkomspost komt nog
Euhm, tja......
...............................
We proberen het maar nog een keer
Hier Kitleren we verder
Welkom iedereen, in deel 7 alweer, die gezellig hier wilt komen kletsen en plaatjes plakken (please do! ) Een introductietje.
Meme (spreek uit als: meem)
A cultural item in the form of an image, video, phrase, etc., that is spread via the Internet and often altered in a creative or humorous way.
En dan onze levensgedichten
Een kitler is een kat
die eruit ziet als Hitler
Desondanks toch een schat
daarom houden we van Kitler
Want het arme beest
kan er zelf ook niks aan doen
dat hij lijkt op de geest
van iemand die alleen maar kwaad kon doen
daarom verdienen ze een kroel
en een aai over hun lelijke bol
dus dit topic is een vrolijke boel
al gaat het over....geen ene hol
©Tardarsauce
Poor little Kitler
Little Kitler feels displeased..
He can not rest NOR sit with ease..
Some women, our fine Kitler heard,
think he’s evil! Which is absurd!
“It’s not my feline fault!”, he yells!
You all are mad at someone else!
I’m just a cat, it’s clear to see.
I luvz al Huuumins, equally! (Eno)
Although some Huuumins really suck
Which is simply their bad luck
It's so obvious to spy
Kitler is a cutie pie! (Max)
I’m a Kitler and I’m just a cat
Some people think something different and that makes me sad
I have nothing to do with the man with the moustache, so don’t be mad
If you stick here around, you’ll see: I’m not that bad (Luvvvvstar)
NOOT: Wij vinden Kitlers alleen grappig puur vanwege de vergelijkenis. We distantiëren ons verder geheel van zijn waanideeën.
***newsflash***
Het plakken van spinnenplaatjes (brrrr) is verboden, PUNT. Vooruit, links met een spoiler zijn toegestaan
Het gebruik van de :hihi : smiley is ook verboden, PUNT.
Voor wie geen leven heeft:
Kitlers (deel 1)
Kitlers the sequel
Kitleren! (deel 3)
Kitler and friends part 4
Kitlers & Co. The greatest gift is the love of a cat (deel 5)
To-kitler-or-not-to-kitler-thats-the-question (deel 6)
Happy new topic!
Uitgebreide welkomspost komt nog
Euhm, tja......
...............................
We proberen het maar nog een keer
Hier Kitleren we verder
Welkom iedereen, in deel 7 alweer, die gezellig hier wilt komen kletsen en plaatjes plakken (please do! ) Een introductietje.
Meme (spreek uit als: meem)
A cultural item in the form of an image, video, phrase, etc., that is spread via the Internet and often altered in a creative or humorous way.
En dan onze levensgedichten
Een kitler is een kat
die eruit ziet als Hitler
Desondanks toch een schat
daarom houden we van Kitler
Want het arme beest
kan er zelf ook niks aan doen
dat hij lijkt op de geest
van iemand die alleen maar kwaad kon doen
daarom verdienen ze een kroel
en een aai over hun lelijke bol
dus dit topic is een vrolijke boel
al gaat het over....geen ene hol
©Tardarsauce
Poor little Kitler
Little Kitler feels displeased..
He can not rest NOR sit with ease..
Some women, our fine Kitler heard,
think he’s evil! Which is absurd!
“It’s not my feline fault!”, he yells!
You all are mad at someone else!
I’m just a cat, it’s clear to see.
I luvz al Huuumins, equally! (Eno)
Although some Huuumins really suck
Which is simply their bad luck
It's so obvious to spy
Kitler is a cutie pie! (Max)
I’m a Kitler and I’m just a cat
Some people think something different and that makes me sad
I have nothing to do with the man with the moustache, so don’t be mad
If you stick here around, you’ll see: I’m not that bad (Luvvvvstar)
NOOT: Wij vinden Kitlers alleen grappig puur vanwege de vergelijkenis. We distantiëren ons verder geheel van zijn waanideeën.
***newsflash***
Het plakken van spinnenplaatjes (brrrr) is verboden, PUNT. Vooruit, links met een spoiler zijn toegestaan
Het gebruik van de :hihi : smiley is ook verboden, PUNT.
Voor wie geen leven heeft:
Kitlers (deel 1)
Kitlers the sequel
Kitleren! (deel 3)
Kitler and friends part 4
Kitlers & Co. The greatest gift is the love of a cat (deel 5)
To-kitler-or-not-to-kitler-thats-the-question (deel 6)
Happy new topic!
zondag 27 september 2015 om 00:16
quote:OlympeMaxime schreef op 26 september 2015 @ 08:20:
Cor, het is je ex d'r schuld dat Tardar een waarschuwing heeft gekregen. Als zij geen k... was geweest, had Tardar niet hoeven schelden.
Blame the exes
Ik had ook een ex die het na zijn vreemdgaan echt heel onbehoorlijk vond dat ik het uitmaakte in plaats van aan de relatie te willen werken.Blame the exes
Cor, het is je ex d'r schuld dat Tardar een waarschuwing heeft gekregen. Als zij geen k... was geweest, had Tardar niet hoeven schelden.
Blame the exes
Ik had ook een ex die het na zijn vreemdgaan echt heel onbehoorlijk vond dat ik het uitmaakte in plaats van aan de relatie te willen werken.Blame the exes
zondag 27 september 2015 om 00:18
quote:Corona67 schreef op 26 september 2015 @ 08:52:
Gelukkig gaat het met zoonlief beter na een slechte dag gisteren.
Redelijk geslapen en hoofdpijn en misselijkheid minder. Als hij nu ook goed gaat drinken kan het laatste infuus met zoutoplossing er ook uit. Hij is al een paar keer uit bed geweest.
Gaat de goede kant op. Pak van mijn hart.
Merkte dat het bij mezelf ook wel veel meer binnenkwam dan ik dacht.
Voelde me gisteren toch erg beroerd. Spanning, bezorgdheid, boosheid, machteloosheid. Zijn allemaal geen gezonde dingen merk ik
Is ook niet raar
Maar inderdaad super fijn om te horen dat het steeds een beetje beter gaat met zoon.
Gelukkig gaat het met zoonlief beter na een slechte dag gisteren.
Redelijk geslapen en hoofdpijn en misselijkheid minder. Als hij nu ook goed gaat drinken kan het laatste infuus met zoutoplossing er ook uit. Hij is al een paar keer uit bed geweest.
Gaat de goede kant op. Pak van mijn hart.
Merkte dat het bij mezelf ook wel veel meer binnenkwam dan ik dacht.
Voelde me gisteren toch erg beroerd. Spanning, bezorgdheid, boosheid, machteloosheid. Zijn allemaal geen gezonde dingen merk ik
Is ook niet raar
Maar inderdaad super fijn om te horen dat het steeds een beetje beter gaat met zoon.
zondag 27 september 2015 om 00:31
quote:Galileo schreef op 27 september 2015 @ 00:25:
Hoe gaat het met jou Lovestar?
Haai Leo
Hmm, gaat. Even studiestress, maar komt wel goed.
Verder merk ik dat mijn mood weer onderhevig is aan het weer......Herkenbaar voor jullie? Wanner het grauwig begint te worden ed, dan merk ik dat ik minder goed in mijn vel zit
Hoe is het met jou? Heb je lovers nog niet gezien hier
Hoe gaat het met jou Lovestar?
Haai Leo
Hmm, gaat. Even studiestress, maar komt wel goed.
Verder merk ik dat mijn mood weer onderhevig is aan het weer......Herkenbaar voor jullie? Wanner het grauwig begint te worden ed, dan merk ik dat ik minder goed in mijn vel zit
Hoe is het met jou? Heb je lovers nog niet gezien hier
zondag 27 september 2015 om 00:35
Nah, ik zie nu pas dat er drie mensen een ban hebben gehad die aan die discussie in het CM topic meededen. Daar zat ik ook bij! En ik heb niet eens een waarschuwing gehad. Nu heb ik last van survivors guilt. Da's niet helemaal eerlijk, toch? Nou iig zal ie wel bijna weer over zijn want die discussie was laat. Beetje flauw hoor! Ff een plaatje zoeken die past bij deze situatie
zondag 27 september 2015 om 00:40
zondag 27 september 2015 om 00:48
quote:Chiefseattle schreef op 27 september 2015 @ 00:35:
Nah, ik zie nu pas dat er drie mensen een ban hebben gehad die aan die discussie in het CM topic meededen. Daar zat ik ook bij! En ik heb niet eens een waarschuwing gehad. Nu heb ik last van survivors guilt. Da's niet helemaal eerlijk, toch? Nou iig zal ie wel bijna weer over zijn want die discussie was laat. Beetje flauw hoor! Ff een plaatje zoeken die past bij deze situatie Zit je nu te hengelen naar een ban?
Nah, ik zie nu pas dat er drie mensen een ban hebben gehad die aan die discussie in het CM topic meededen. Daar zat ik ook bij! En ik heb niet eens een waarschuwing gehad. Nu heb ik last van survivors guilt. Da's niet helemaal eerlijk, toch? Nou iig zal ie wel bijna weer over zijn want die discussie was laat. Beetje flauw hoor! Ff een plaatje zoeken die past bij deze situatie Zit je nu te hengelen naar een ban?
zondag 27 september 2015 om 00:51
quote:Galileo schreef op 27 september 2015 @ 00:40:
Lovestar, beetje herkenbaar van die 'mood'. Het voorjaar/zomer is voor mij de beste tijd.
Studeer je? Wat voor studie?
Het kan beter met mij. Kia ligt in het ziekenhuis en Door is geband. Maar het komt goed.
Hey Chief!
Hmm, ja. Bij mij ook. Vet veel energie, vroeg opstaan, laat slapen en nergens last van. En nu, pfffff.
Maar wil je vertellen waarom het minder met je gaat?
Ik heb een briefje door je bus gedaan
Lovestar, beetje herkenbaar van die 'mood'. Het voorjaar/zomer is voor mij de beste tijd.
Studeer je? Wat voor studie?
Het kan beter met mij. Kia ligt in het ziekenhuis en Door is geband. Maar het komt goed.
Hey Chief!
Hmm, ja. Bij mij ook. Vet veel energie, vroeg opstaan, laat slapen en nergens last van. En nu, pfffff.
Ik heb een briefje door je bus gedaan
zondag 27 september 2015 om 00:58
Nou ja, dan had ik er meteen 1 gewild, tegelijk met de rest. Nu is het te laat. Ik had het gewoon niet gezien terwijl ik toch zowat de hele dag op het forum heb gezeten. Ik vind dat er naast het CM topic ook een topic moet komen waar je wel in discussie mag gaan met de mods ipv altijd via de mail. Why not, hoeven ze ook niet al die mails te beantwoorden. Het Moderator Discussie topic ofzo. En dat je dan ook ideeen mag posten die je hebt over het beleid ed. Zou ik wel prettig vinden, ik kan het soms ook gewoon niet laten om er iets te zeggen over de gang van zaken. Je krijgt ook vaak een heel standaard antwoord van 1 zin. O mag ik dit eigenlijk wel zeggen hier? Regels, regels! Ik vergeet ze ook wel eens hoor, jeetje, het zijn er ook zoveel!
zondag 27 september 2015 om 01:10
quote:Lovestar schreef op 27 september 2015 @ 00:51:
[...]
Ik heb een briefje door je bus gedaan Briefje terug.
Het gaat minder, omdat twee lieve mede-forummers die ik heel graag mag, weg zijn. Alhoewel Kia gelukkig nog half aanwezig is. Maar het komt goed. Verder alles goed met mij hoor.
[...]
Ik heb een briefje door je bus gedaan Briefje terug.
Het gaat minder, omdat twee lieve mede-forummers die ik heel graag mag, weg zijn. Alhoewel Kia gelukkig nog half aanwezig is. Maar het komt goed. Verder alles goed met mij hoor.
Power to the people