Hier Kitleren we verder :D

12-09-2015 14:33 3009 berichten
Welkom iedereen bij deel 6 van de Kitlers

Uitgebreide welkomspost komt nog

Euhm, tja......

...............................

We proberen het maar nog een keer

Hier Kitleren we verder

Welkom iedereen, in deel 7 alweer, die gezellig hier wilt komen kletsen en plaatjes plakken (please do! ) Een introductietje.

Meme (spreek uit als: meem)

A cultural item in the form of an image, video, phrase, etc., that is spread via the Internet and often altered in a creative or humorous way.

En dan onze levensgedichten

Een kitler is een kat

die eruit ziet als Hitler

Desondanks toch een schat

daarom houden we van Kitler

Want het arme beest

kan er zelf ook niks aan doen

dat hij lijkt op de geest

van iemand die alleen maar kwaad kon doen

daarom verdienen ze een kroel

en een aai over hun lelijke bol

dus dit topic is een vrolijke boel

al gaat het over....geen ene hol

©Tardarsauce

Poor little Kitler

Little Kitler feels displeased..

He can not rest NOR sit with ease..

Some women, our fine Kitler heard,

think he’s evil! Which is absurd!

“It’s not my feline fault!”, he yells!

You all are mad at someone else!

I’m just a cat, it’s clear to see.

I luvz al Huuumins, equally! (Eno)

Although some Huuumins really suck

Which is simply their bad luck

It's so obvious to spy

Kitler is a cutie pie! (Max)

I’m a Kitler and I’m just a cat

Some people think something different and that makes me sad

I have nothing to do with the man with the moustache, so don’t be mad

If you stick here around, you’ll see: I’m not that bad (Luvvvvstar)

NOOT: Wij vinden Kitlers alleen grappig puur vanwege de vergelijkenis. We distantiëren ons verder geheel van zijn waanideeën.

***newsflash***

Het plakken van spinnenplaatjes (brrrr) is verboden, PUNT. Vooruit, links met een spoiler zijn toegestaan

Het gebruik van de :hihi : smiley is ook verboden, PUNT.

Voor wie geen leven heeft:

Kitlers (deel 1)

Kitlers the sequel

Kitleren! (deel 3)

Kitler and friends part 4

Kitlers & Co. The greatest gift is the love of a cat (deel 5)

To-kitler-or-not-to-kitler-thats-the-question (deel 6)

Happy new topic!
Kia, jeeeej!!

maxime2.0, wilt u zich melden??
kia, ik kan niets aan je hekje hangen :(
In plaats van KK kan je ook flamoes of pruimedant zeggen. Zijn naar mijn weten geen scheldwoorden. Pruimedant heeft 2 betekenissen, je kan het ook eten en flamoes is Amsterdams

Als ik waarscuwing krijg dan weet ik dat niet, want ik kan niet meer bij mijn opgegeven emailadres komen. Lekker makkelijk. Geen idee hoe dat kan.
Aloha.. Bijna weekend?
Alle reacties Link kopieren
Jaaaaa, vrijdagmiddagblues hakt er hier aardig in.

Pfoei wat kan kantoorwerk dodelijk saai zijn verder klaag ik niet hoor...
Alles komt goed en alles komt goed en alle dingen komen goed.
quote:Corona67 schreef op 02 oktober 2015 @ 15:06:

Aloha.. Bijna weekend?

Weeeeeekeeeend!!! 2 dagen niet naar Scotty, jippie!!

Hoe is het met je zoon Cor?

Sauce, die stiefjongens van jou kunnen wel lekker uit de hoek komen hè, moet er steeds zo om lachen!

Charly, wat is dat wat ze dinsdag gaan doen?
hey Grob. Ja gaat goed.. Helft van de hechtingen zijn eruit.

Hoest met jou? Gaat het een beetje bij Scottie?

@Proffeltje.. nog een uurtje volhouden?
quote:Kia-Ora schreef op 02 oktober 2015 @ 11:41:

Schatjes!

Kia

quote:Corona67 schreef op 02 oktober 2015 @ 15:20:

hey Grob. Ja gaat goed.. Helft van de hechtingen zijn eruit.

Hoest met jou? Gaat het een beetje bij Scottie?

@Proffeltje.. nog een uurtje volhouden?

Zo joh, de helft er al uit, klinkt goed zeg. Blij te horen dat het zo lekker loopt, voor jou ook een hele geruststelling

Scotty snapt er echt geen drol meer van, dat up beamen lukt van geen kanten. Hij geeft na 5 min. gewoon op en kan ik weer in een taxi klimmen, naar huis.

Ik had dat ruimteschip nou zo langzamerhand wel eens willen zien.

Maar zonder dollen, het gaat best goed. Tot nu toe nog geen gekke bijverschijnselen behalve wat gevoeligheid. Ben nu aan de anti-hormoontherapie begonnen en dat is afwachten. Duimen maar dat ook dát allemaal wel los gaat lopen.
Yes, komt helemaal goed. Even op zoek naar de chocola hier.
Alles komt goed en alles komt goed en alle dingen komen goed.
quote:Corona67 schreef op 02 oktober 2015 @ 15:06:

Aloha.. Bijna weekend?bijna!
quote:Grobbekuiken schreef op 02 oktober 2015 @ 15:27:

[...]

Zo joh, de helft er al uit, klinkt goed zeg. Blij te horen dat het zo lekker loopt, voor jou ook een hele geruststelling

Scotty snapt er echt geen drol meer van, dat up beamen lukt van geen kanten. Hij geeft na 5 min. gewoon op en kan ik weer in een taxi klimmen, naar huis.

Maar zonder dollen, het gaat best goed. Tot nu toe nog geen gekke bijverschijnselen behalve wat gevoeligheid. Ben nu aan de anti-hormoontherapie begonnen en dat is afwachten. Duimen maar dat ook dát allemaal wel los gaat lopen.dat klinkt eerlijk gezegd behoorlijk goed! fijn dat het je tot nu toe zo meevalt
Hallo allemaal

Power to the people
ik zit me echt dood te vervelen hier (achter een receptie vandaag)

er belt bijna niemand, er is geen spreekuur, driekwart van het personeel dat überhaupt op komt dagen op vrijdag ( ja we zijn hier ambtenaren) is al een uur of 2 pleite. ik moet tot vijf, er moet in ieder geval iemand de telefoon opnemen om bellers te vertellen dat er heulemaal niemand aanwezig is die hun vraag kan beantwoorden.

dus ik zit al de hele middag tuin ideeën te googlen, en plaatjes van Thaise eilanden op te zoeken.

volgende week vrijdag vliegen we naar Bangkok, drie weekjes eiland hoppen

Hier ook een ziekenhuisklant. Nou ja, eenmalig. Maandagmiddag naar de oogarts. Dan worden er fundusfoto's gemaakt. Gewoon foto's van je ogen, dit omdat ik diabetespatiënt ben. En jaarlijks worden er foto's van je ogen gemaakt, om te kijken of er evt schade aan de ogen is door de diabetes.

Fijn weekend iedereen en beterschap voor de zieken
leo, lol
quote:melbrw schreef op 02 oktober 2015 @ 15:37:

[...]

dat klinkt eerlijk gezegd behoorlijk goed! fijn dat het je tot nu toe zo meevalt Ben wel gewaarschuwd dat evt bijverschijnselen pas ergens in de laatste week optreden, heb nog 2,5 weken te gaan. Heb inmiddels wel geleerd dat er echt niks over te zeggen valt van te voren. Maar idd, vooralsnog gaat het goed gelukkig.
quote:Galileo schreef op 02 oktober 2015 @ 15:41:

Hallo allemaal

[afbeelding]

80 zn nog wel!
ik ga jullie maar ff spammen van mijn toekomstige vakantie foto's.

quote:Grobbekuiken schreef op 02 oktober 2015 @ 15:27:

[...]

Maar zonder dollen, het gaat best goed. Tot nu toe nog geen gekke bijverschijnselen behalve wat gevoeligheid. Ben nu aan de anti-hormoontherapie begonnen en dat is afwachten. Duimen maar dat ook dát allemaal wel los gaat lopen.Komt goed.. En de laatste sessie heb je geen taxi nodig en beamt hij je zo als verrassing zo ineens naar huis
quote:melbrw schreef op 02 oktober 2015 @ 15:42:

ik zit me echt dood te vervelen hier (achter een receptie vandaag)

er belt bijna niemand, er is geen spreekuur, driekwart van het personeel dat überhaupt op komt dagen op vrijdag ( ja we zijn hier ambtenaren) is al een uur of 2 pleite. ik moet tot vijf, er moet in ieder geval iemand de telefoon opnemen om bellers te vertellen dat er heulemaal niemand aanwezig is die hun vraag kan beantwoorden.

dus ik zit al de hele middag tuin ideeën te googlen, en plaatjes van Thaise eilanden op te zoeken.

volgende week vrijdag vliegen we naar Bangkok, drie weekjes eiland hoppen

[afbeelding]

Whaaaaa!! Frustrerend is dat!!

Ja, ook dat jij gaat eilandhoppen,, maar dan voor ons
quote:Kensi schreef op 02 oktober 2015 @ 15:42:

Hier ook een ziekenhuisklant. Nou ja, eenmalig. Maandagmiddag naar de oogarts. Dan worden er fundusfoto's gemaakt. Gewoon foto's van je ogen, dit omdat ik diabetespatiënt ben. En jaarlijks worden er foto's van je ogen gemaakt, om te kijken of er evt schade aan de ogen is door de diabetes.

Fijn weekend iedereen en beterschap voor de ziekenJij ook sterkte hoor, hopelijk is er geen schade!
quote:Corona67 schreef op 02 oktober 2015 @ 15:47:

[...]

Komt goed.. En de laatste sessie heb je geen taxi nodig en beamt hij je zo als verrassing zo ineens naar huis zou dat het zijn? *floep* Grob zit zomaar weer op de bank

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven