Hij is gestoord?!

28-12-2014 22:33 41 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo meiden,

Ik heb sinds 1,5 jaar geleden een vriend. Hij is van nederlands afkomst en ik zelf ben van Libaneese afkomst. Mijn ouders weten nog niks over onze relatie terwijl ik al 20 jaar ben. Denk dat jullie hiervan de reden al weten.

In het begin van onze relatie leek onze relatie heel leuk etc maar na de eerste paar maanden bleek hij erg agressief te zijn. Hij heeft me nooit lichamelijk pijn gedaan maar wel geestelijk.

Ik heb hem toen verlaten, en dit hield ik zes maanden vol. In die zes maanden heeft hij mij laten zien dat die echt niet zonder mij kan etc. Had na lange tijd ook zijn moeder gesproken die me zei dat die huilend in bed lag.

Toen hebben we afgesproken (zag dat die heel erg was afgevallen) en werd gewoon weer helemaal verliefd op hem. Hij was zo rustig geworden..

Nu paar dagen terug met de kerst hadden we een knallende ruzie. wat echt nergens over ging. Over dat die 1 x heeft gebowt. In zijn verleden heeft hij vaker geblowt en ik dacht dus dat hij weer zou beginnen en weer het verkeerde pad op zou gaan etc.

Nu heeft hij mij op tweede kerst dag dus geslagen. En ben huilend weggerend, ik kan hier met niemand over praten en weet gewoon niet wat ik moet doen. Hij belt me zovaak om te zeggen dat het hem spijt, maar het enige wat ik kan zeggen is dat ik daar niks aan heb.

Hebben mensen hier ervaring mee? En wat kan ik doen? Ik wil hem los laten maar het is toch moeilijk dan ik dacht..

Alvast bedankt
Weggaan en niet meer terugkomen! Nu doen voor het te laat is en je in een gewelddadige relatie verstrikt raakt. Een eerste klap zou voor mij gelijk de laatste zijn. Een man hoort je met respect te benaderen als er ruzie is en niet op deze agressieve manier dat snap je zelf ook wel denk ik!
quote:kaartje7654 schreef op 28 december 2014 @ 23:07:

[...]

Deze reactie van jezelf snap ik niet?

Maar nog een serieuze reactie: kan je de waarheid naar je ouders toe niet verdraaien. Zeggen dat je hem hebt afgewezen (dus niet vertellen dat jullie een relatie hebben gehad), dat hij boos was, je heeft geslagen en dat hij heeft gezegd roddels over je te verspreiden. Dan zullen ze hem minder snel geloven als hij dat wel doet.Ja, word moeilijk. Maar denk dat ik dat wel ga doen. Bedankt :-)
Oh ja dit topic hoort bij relaties thuis..
Bedankt dames voor alle reacties!
quote:diamantje123 schreef op 28 december 2014 @ 23:21:

Oh ja dit topic hoort bij relaties thuis..Ja ben nieuw hier, dus had geen idee haha. Zal het de volgende proberen goed te doen. Viva heeft me veel geholpen dus ben vandaag een account begonnen en het bevalt me zeer
Woon je nog thuis, TO?
Life is short. Eat dessert first.
quote:doornroosje9 schreef op 28 december 2014 @ 23:25:

Woon je nog thuis, TO?Ja ik woon nog thuis..
quote:Kiki22 schreef op 28 december 2014 @ 23:26:

[...]

Ja ik woon nog thuis..Is er nog steeds sprake van huiselijk geweld bij jullie thuis?
quote:doornroosje9 schreef op 28 december 2014 @ 23:27:

[...]

Is er nog steeds sprake van huiselijk geweld bij jullie thuis?Wel minder, is meer geestelijk nu.
quote:Kiki22 schreef op 28 december 2014 @ 23:41:

[...]

Wel minder, is meer geestelijk nu.

Bah, wat naar en verdrietig.

Kan/wil je niet op jezelf gaan wonen?
quote:doornroosje9 schreef op 28 december 2014 @ 23:43:

[...]

Bah, wat naar en verdrietig.

Kan/wil je niet op jezelf gaan wonen?Is het zeker, maar is echt onmogelijk. En mag het niet, weet de eerste stappen niet en financieel red ik dat echt niet.. Wil liever me diplomas snel halen en dan gewoon later me kinderen geven wat ik nooit heb gehad.. Weet zeker dat ik de beste moeder ooit zal worden met een goed inkomen en onafhankelijk van een man zou worden. En t lieft niet eens naar me ouders terug omkijken, maar zo harteloos ben ik niet. Was ik dat maar haha
Ik hoop dat je snel uit huis kan. En niet meer naar je ouders omkijken, dat zou niet eens een slecht idee zijn hoor.

Heel veel sterkte en laat je alsjeblieft niet meer in met zulke mannen. Een man hoort jou niet zo te behandelen.
quote:Kiki22 schreef op 28 december 2014 @ 23:49:

[...]

Is het zeker, maar is echt onmogelijk. En mag het niet, weet de eerste stappen niet en financieel red ik dat echt niet.. Wil liever me diplomas snel halen en dan gewoon later me kinderen geven wat ik nooit heb gehad.. Weet zeker dat ik de beste moeder ooit zal worden met een goed inkomen en onafhankelijk van een man zou worden. En t lieft niet eens naar me ouders terug omkijken, maar zo harteloos ben ik niet. Was ik dat maar hahaNatuurlijk mag dat wel.
Slaan moet einde verhaal zijn. Zeker bij een ruzie om niks. Wat straks als het een grote, langdurige ruzie is? Je verdient beter.

Ik heb gelukkig nog nooit een vrouw geslagen, maar als het gebeurt, dan kap ik er zelf mee.
Ezel ..
quote:Kiki22 schreef op 28 december 2014 @ 23:49:

En mag het niet, weet de eerste stappen niet en financieel red ik dat echt niet.. Wil liever me diplomas snel halen en dan gewoon later me kinderen geven wat ik nooit heb gehad

Mijn advies ?

Het eerste dat je doet in 2015 is jezelf in laten schrijven bij één of meer woningbouwverenigingen.

Er zijn behoorlijke wachttijden voor een woning en die kan je zo maar bekorten door nu al in te schrijven ook al wil je er pas over 5 jaar gebruik van maken. Dit vergroot gewoon je kansen op het moment dat je daadwerkelijk op zoek gaat naar een eigen woning.
Niet geschoten is altijd mis
De ervaring leert helaas dat als een man 1x de grens is overgegaan, hij spijt heeft. Beloofd het nooit weer te doen. En die belofte breekt.... En beloofd het nooit weer te doen, en die belofte breekt, en beloofd...... enz.

Tot je zelf de vicieuze cirkel doorbreekt, bij hem weg gaat en er zo voor zorgt dat hij je inderdaad nooit meer kan slaan.

Misschien heb je wat aan deze video:

Crazy love

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven