Hijger aan de (mobiele) lijn!!

16-10-2009 14:12 50 berichten
Alle reacties Link kopieren
En wat nu?

Hoe komt iemand aan mijn mobiele nummer?

Dat kan toch alleen via mij, ik sta nergens in een telefoonboek ofzo..

Hij belt met een afgeschermd nummer..

Ik kan niet standaard alle afgeschermde nummers weigeren, want o.a. mijn werk heeft geen nummervermelding bij het bellen..

nogmaals:

Wat nu??

mijn dank ik groot!
Misschien stomme vraag maar denk je niet dat die hijger gewoon een willekeurig nr. heeft ingetoets?
Ik weet t niet.

Miss heeft de hijger een willekeurig nr gedrukt??

Succes met er af komen .
Volgende keer (en ik spreek uit ervaring):

doorpraten en doorpraten.. over hoe zielig hij is dat hij via deze weg aan zn trekken moet komen...

over dat dit voor jou niet erg is want het kost jou geen geld...

nergens op reageren, alleen maar doorpraten...

net zo lang tot HIJ ophangt...

Of aan een man in de buurt vragen of hij de telefoon voor je opneemt...

Of opnemen en gelijk wegdrukken...

het gaat er meestal om wie de langste adem heeft!
Terughijgen. Werkt vaak het beste.
Gewoon het mobiel naast je neer leggen en af en toe checken of hij al opgehangen heeft. Lekker op kosten jagen dus!
Just a little strenght in our hearts. Enough to heal.
Gewoon ophangen.

Of een fluitje kopen en als hij nog een keer belt, keihard in de telefoon fluiten. Werkt zeer effectief.
Ik heb het op mijn vaste lijn gehad, je kunt altijd de tijdstippen noteren dat hij belt. Als dat vaak genoeg voorkomt dan kan je provider achterhalen wie het is en hem waarschuwen. Gaat hij dan nog door dan mogen ze volgens mij zelf het adres vrijgeven..

Dit alles heb ik mijn hijger dus even fijntje uitgelegd, te beginnen met 'Luister eens even klootzak, als je nu niet ophoudt dan...' Daarna geen last meer gehad
De volgende keer als hij belt, gelijk even met een heel schel fluitje tekeer gaan....vind ie niet leuk.
Wat Bianca en Moordwijf zeggen, en als dat niet werk het scheidsrechtersfluitje.

Sterkte, en laat je er niet onder krijgen.
Ik ben toen honderduit gaan praten tegen desbetreffend persoon. Heb een mop verteld, een leuke anekdote, even de radio laten luisteren, de katten ff aan de lijn gegeven. Hij heeft nooit meer teruggebeld, en het was net zo gezellig
Als diegene vaker belt kan je contact opnemen met je mobiele aanbieder en dan gaan zij kijken wie het is en blokkeren.

Succes!!
Ik doe een moord voor een hijger! Mijn verveling heeft blijkbaar tragische dieptepunten bereikt... *zucht*
quote:minny schreef op 16 oktober 2009 @ 14:19:

Ik ben toen honderduit gaan praten tegen desbetreffend persoon. Heb een mop verteld, een leuke anekdote, even de radio laten luisteren, de katten ff aan de lijn gegeven. Hij heeft nooit meer teruggebeld, en het was net zo gezellig ik zie het helemaal voor me
quote:AlettaJacobs schreef op 16 oktober 2009 @ 14:23:

Ik doe een moord voor een hijger! Mijn verveling heeft blijkbaar tragische dieptepunten bereikt... *zucht*Geef je nummer maar even, heb nog belminuten zat
quote:Moordwijf schreef op 16 oktober 2009 @ 14:25:

[...]

Geef je nummer maar even, heb nog belminuten zat Cool! Doe je ook verzoekjes, of hijg je alleen maar?
Ik ben van alle markten thuis!
quote:minny schreef op 16 oktober 2009 @ 14:19:

Ik ben toen honderduit gaan praten tegen desbetreffend persoon. Heb een mop verteld, een leuke anekdote, even de radio laten luisteren, de katten ff aan de lijn gegeven. Hij heeft nooit meer teruggebeld, en het was net zo gezellig Die kerel dacht duidelijk: "Kut, heb ik er een aan de lijn die nog gestoorder is dan ik!"
Ja, dat vind ik echt.
Ik floot gewoon keihard op mijn vingers in de hoorn.

Ik hoorde nog een godverkutwijf voor de hijgert ophing. En hij heeft nooit meer terug gebeld. Watje.
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
ach, dus hij belt niet speciaal voor mij... (nooit bij nagedacht dattie gewoon willekeurig een nummer zou kunnen toetsen..)

beetje een tegenvaller

Hij zei wel dat hij erg geil van me werd... gewoon een grove leugen dus..

Een fluitje gaat het worden, kan nie wachten!!
quote:Mamasaar schreef op 16 oktober 2009 @ 14:32:

[...]

Die kerel dacht duidelijk: "Kut, heb ik er een aan de lijn die nog gestoorder is dan ik!" Precies!
[quote]ram83 schreef op 16 oktober 2009 @ 14:36:

beetje een tegenvaller

quote]

quote:ram83 schreef op 16 oktober 2009 @ 14:36:

ach, dus hij belt niet speciaal voor mij... (nooit bij nagedacht dattie gewoon willekeurig een nummer zou kunnen toetsen..)

beetje een tegenvaller

Een fluitje gaat het worden, kan nie wachten!!Tssssk....de jokkebrok....

Misschien kan je m vragen of ie de druipert van je vriend eruit wil likken, als ie dan toch zo geil is.
De volgende keer dat ie belt de telefoon aan je broer/vriend/buurman geven en hem iets laten zeggen als: "Goedemiddag u spreekt met de heer de Vries, van politieregio Gelderland-Zuid (ik zeg maar even wat), wij gaan uw telefoon nu traceren gezien u deze mevrouw al vaker lastigvalt, bla bla bla."
Of de telefoon neerleggen en gewoon verder gaan met waar je mee bezig was. Kost die hijger alleen maar telefoonkosten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven