Hoe ben jij hier beland?
donderdag 26 juli 2012 om 23:32
Hoe ben jij op het Vivaforum terecht gekomen? Ooit.
Mijn verhaal:
Ik had een probleem in mijn relatie en zocht naar info, medestanders en uiteraard oplossingen. Na wat googelen op wat termen kwam ik bij het flairforum terecht, en via dat forum op dit forum, ik weet niet meer precies hoe, zal wel een linkje zijn geweest ofzo.
Alhier gekomen zette ik zelf al snel een eerste topic over mijn relatieproblemen. Compleet in de lijn zoals hier zoal dat soort topics worden geopend trouwens.
Wat triggerde jullie?
Mijn verhaal:
Ik had een probleem in mijn relatie en zocht naar info, medestanders en uiteraard oplossingen. Na wat googelen op wat termen kwam ik bij het flairforum terecht, en via dat forum op dit forum, ik weet niet meer precies hoe, zal wel een linkje zijn geweest ofzo.
Alhier gekomen zette ik zelf al snel een eerste topic over mijn relatieproblemen. Compleet in de lijn zoals hier zoal dat soort topics worden geopend trouwens.
Wat triggerde jullie?
donderdag 26 juli 2012 om 23:35
donderdag 26 juli 2012 om 23:38
quote:zusenzoo schreef op 26 juli 2012 @ 23:34:
Ik loop hier alweer meer dan 9 jaa rond, zou het gewoon echt niet weten, volgens mij had je toen nog niet eens Google.
Idem.
Probeer het wel eens te achterhalen, maar ik weet het echt niet meer.
Zal vast wel zijn geweest in het kader van mijn multi-culti-relatie.
Ik loop hier alweer meer dan 9 jaa rond, zou het gewoon echt niet weten, volgens mij had je toen nog niet eens Google.
Idem.
Probeer het wel eens te achterhalen, maar ik weet het echt niet meer.
Zal vast wel zijn geweest in het kader van mijn multi-culti-relatie.
donderdag 26 juli 2012 om 23:42
Ik had Style by Jury voor het eerst gezien, vond het erg leuk (oké, na een aantal afleveringen merkte je dat iedereen dezelfde bling spijkerbroek en opplaktanden kreeg en was de lol er wel een beetje vanaf) en zocht op internet naar meningen van anderen erover. Bij dit forum was een discussie gaande en zodoende hier terecht gekomen. De 'stijl' van het forum, of beter gezegd de forumleden sprak me aan (niet te soft maar ook niet te grof) en daardoor blijven hangen. Eerste jaar alleen maar meegelezen en uiteindelijk eens een account aangemaakt om af en toe ook te schrijven.
donderdag 26 juli 2012 om 23:44
donderdag 26 juli 2012 om 23:45
Ik zat jaaaaren geleden voornamelijk op fora voor gezondheidsinfo. (gezondheid is nu de pijler die ik het minst lees geloof ik...)
Ik las wel maar postte niet of nauwelijks. Gaandeweg ging ik hier en daar een topic lezen.
Op een dag had ik liefdesverdriet, zo erg dat ik niet meer wist waar ik het zoeken moest, niet meer kon eten of slapen en mezelf een slag in de rondte zoop. Toen heb ik me aangesloten bij een LDVD-topic dat toen actueel was.
En vanaf toen ben ik echt actief.
t Komt dus eigenlijk door die gozert die me dumpte.
Ik las wel maar postte niet of nauwelijks. Gaandeweg ging ik hier en daar een topic lezen.
Op een dag had ik liefdesverdriet, zo erg dat ik niet meer wist waar ik het zoeken moest, niet meer kon eten of slapen en mezelf een slag in de rondte zoop. Toen heb ik me aangesloten bij een LDVD-topic dat toen actueel was.
En vanaf toen ben ik echt actief.
t Komt dus eigenlijk door die gozert die me dumpte.
donderdag 26 juli 2012 om 23:46
Een vriendin zei dat ik eens moest lezen. Dat deed ze zelf al een paar jaar, vanaf het begin. Eerst vond ik het alleen maar lollig als er ruzie was, dan lazen mijn (homo)collega's en ik zo'n topic en bespraken dat aan de lunchtafel. We vonden het een wereld op zich.
Na de geboorte van mijn dochter, in april 2004, zat ik postnataal depri thuis en ben ik eens mee gaan posten.
En dat doe ik nog steeds.
Na de geboorte van mijn dochter, in april 2004, zat ik postnataal depri thuis en ben ik eens mee gaan posten.
En dat doe ik nog steeds.
donderdag 26 juli 2012 om 23:47
Ik heb nooit meegelezen maar direct gepost, vandaar ook mijn onorginele nick. Ik had haast.
Ik ben niet zo heel erg actief op facebook, maar "vrienden" des te meer en ik zie nooit links/likes/whatever naar dit forum. Doe ik zelf ook niet hoor maar toch weet ik zo 5 mensen op te noemen die dit ook hartstikke leuk zouden vinden.
Ik ben niet zo heel erg actief op facebook, maar "vrienden" des te meer en ik zie nooit links/likes/whatever naar dit forum. Doe ik zelf ook niet hoor maar toch weet ik zo 5 mensen op te noemen die dit ook hartstikke leuk zouden vinden.
donderdag 26 juli 2012 om 23:50
Ik was een minnares, had het moeilijk met mezelf, kon er in mijn omgeving geen advies over vragen dus googelde het. Kwam gelijk op het minaressen topic terecht. Al lang niet meer in die idiote relatie gelukkig. Maar nog wel hier en heb altijd veel aan de adviezen die ik hier lees of op de door mij gestelde vragen krijg.
'It's better to be absolutely ridiculous, than absolutely boring'
donderdag 26 juli 2012 om 23:51
quote:Vl43inder schreef op 26 juli 2012 @ 23:47:
Ik heb nooit meegelezen maar direct gepost, vandaar ook mijn onorginele nick. Ik had haast.
Ik ben niet zo heel erg actief op facebook, maar "vrienden" des te meer en ik zie nooit links/likes/whatever naar dit forum. Doe ik zelf ook niet hoor maar toch weet ik zo 5 mensen op te noemen die dit ook hartstikke leuk zouden vinden.Ik was laatst bij een collega thuis en zag het viva-forum bij haar openstaan. Heb mijn mond gehouden. Ben nu wel benieuwd of ze alleen leest of ook een nick heeft.
Ik ben niet zo heel erg actief op facebook, maar "vrienden" des te meer en ik zie nooit links/likes/whatever naar dit forum. Doe ik zelf ook niet hoor maar toch weet ik zo 5 mensen op te noemen die dit ook hartstikke leuk zouden vinden.Ik was laatst bij een collega thuis en zag het viva-forum bij haar openstaan. Heb mijn mond gehouden. Ben nu wel benieuwd of ze alleen leest of ook een nick heeft.
donderdag 26 juli 2012 om 23:52
donderdag 26 juli 2012 om 23:52