Hoe ga ik dat leuk inpakken?
dinsdag 27 juli 2010 om 13:28
Ik heb voor mijn vriends verjaardag 2 kaarten voor een concert gekocht. Maar ja, die kaarten zien er niet echt smakelijk uit. Gewoon velletjes papier, van zo'n e-ticket. Ik wil er wel iets leuks van maken als ik het hem geef.
Zat te denken aan gewoon een kaart, waarin staat dat het om twee kaarten gaat en dan de tickets zelf achterwege laten, maar dat vind ik niet zo leuk.
Bovendien heb ik al een kaart als 'tegoedbon' voor een piercing.
Weet iemand iets leuks? Het concert is pas 2 maanden na zijn verjaardag, dus hem gewoon 'ontvoeren' gaat niet.
Wie o wie heeft een fantastisch creatief brein?
Wat ik me nu bedenk... ballonnen maken, met op elke ballon 1 letter van de naam van de band. Dat ie die op moet blazen en dan het woord moet maken?
Hm...
Zat te denken aan gewoon een kaart, waarin staat dat het om twee kaarten gaat en dan de tickets zelf achterwege laten, maar dat vind ik niet zo leuk.
Bovendien heb ik al een kaart als 'tegoedbon' voor een piercing.
Weet iemand iets leuks? Het concert is pas 2 maanden na zijn verjaardag, dus hem gewoon 'ontvoeren' gaat niet.
Wie o wie heeft een fantastisch creatief brein?
Wat ik me nu bedenk... ballonnen maken, met op elke ballon 1 letter van de naam van de band. Dat ie die op moet blazen en dan het woord moet maken?
Hm...
dinsdag 27 juli 2010 om 13:43
Een grabbelton maken, met daarin wat kleine grappige dingetjes die je bijv. bij het concert kan gebruiken: mini-mannendeo, oordopjes, aansteker (voor rokers, of voor romantische momenten tijdens het concert, afhankelijk van de soort muziek uiteraard!), etc... en dan onderin de envelop met de tickets erin.
dinsdag 27 juli 2010 om 13:57
Wat ik al zei, een kaart heb ik al voor een ander cadeautje..anders krijgt ie alleen maar kaartjes. Da's ook niet leuk.
Die grabbelton is ook een leuk idee ja!
zal er eens over nadenken wat ik er dan in kan doen, want oordopjes heeft ie standaard al en een aansteker is ook niet nodig.. te weinig romantiek bij het concert en hij rookt niet.
Ga er eens verder over nadenken!
Meer leuke tips zijn welkom
Die grabbelton is ook een leuk idee ja!
zal er eens over nadenken wat ik er dan in kan doen, want oordopjes heeft ie standaard al en een aansteker is ook niet nodig.. te weinig romantiek bij het concert en hij rookt niet.
Ga er eens verder over nadenken!
Meer leuke tips zijn welkom
dinsdag 27 juli 2010 om 14:00
dinsdag 27 juli 2010 om 14:08
Ook een goed idee ja. De CD wilde hij toevallig aanschaffen afgelopen week, maar om de een of andere reden heeft ie dat nog niet gedaan.
Even in de gaten houden of hij dat niet toch nog doet. Dat is dus een laatste moment actie, als hij hem nog niet gekocht heeft kan ik dat doen.
Maar dan kan ik natuurlijk ook nog de ballonnen doen.
Even in de gaten houden of hij dat niet toch nog doet. Dat is dus een laatste moment actie, als hij hem nog niet gekocht heeft kan ik dat doen.
Maar dan kan ik natuurlijk ook nog de ballonnen doen.