Hoe heten deze beertjes?

09-05-2012 12:01 38 berichten
Alle reacties Link kopieren
Er staat in de advertentie cherished beertjes, maar na uitgebreid googlen zie ik dat dat niet klopt. Cherished beertjes zijn beeldjes en deze beertjes waren om mee te spelen (beweegbare armpjes en beentjes).

http://verzamelen.marktpl ... beren-familie-konijn.html

Weet iemand hier hoe die beertjes (jaren 80) ook al weer heten?

Alvast bedankt.
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Oh, die had ik vroeger ook!! Zo lief vond ik ze...

maar daar heb jij natuurlijk helemaal niets aan... weet niet meer hoe ze heten...
Die had ik vroeger ook! Maar... Ik zou niet weten wat de naam is.
Sylvanian family?
Ik had ze ook haha!
http://www.youtube.com/watch?v=-AAqoO6ukLc

ik dacht dat ze hiervan waren: mapletown
Oh, die, jaaaaaaa, die waren heel erg leuk! Die naam zit ergens diep in mijn geheugen verstopt, ik ga erop broeden!
quote:domesticgoddess schreef op 09 mei 2012 @ 12:03:

Sylvanian family?Dit dacht ik ook.

Sylvanian family?

Dat is het idd. Wij hadden ze ook.

Maple town is volgens mij het speelgoed merk.

Sylvanian family?Dit, heb een hele zak vol.

Sylvanian family?Ja! Linkje

Vind ze nog steeds lief

Sylvanian family?

Geweldig, je bent een held!

En de rest van de vivaérs die medachten ook! Super, ik zeg slotje
quote:hgjb schreef op 09 mei 2012 @ 12:09:

[...]

Dit, heb een hele zak vol.Wil je ze kwijt toevallig
Ze zijn geweldig! Ze waren wel duur herinner ik me. Wéken gespaard om zo'n beestje voor mijn zusje te kopen met Sinterklaas. (Terwijl ik hem eigenlijk volgens mij zelf veel leuker vond )
Ik heb ze nog van vroeger. Jaren later rot gezocht naar nieuwe. Kwam ik tijdje terug in de Bijenkorf en toen lagen ze er weer
Je hoeft niet bang te zijn voor de dood. Als jij er bent is de dood er niet, ben jij er niet dan is de dood er.
Ik heb/had een muisje met een tuinbroekje, zoooo lief. zijn ze nog te koop????
ik had die beertjes ook vroeger, waren heel leuk. Ik heb ze iig nooit meer in een winkel gezien.
Ik weet dat er in Rotterdam een klein speelgoedwinkeltje is dat ze verkoopt. Ik had er vroeger ook een hele serie van, zo leuk!
Ja, ze zijn nog/weer te koop. Zie de link van kwatta-katta!

Dan nog wat jeugdsentiment van mij: kennen jullie Fabuland? Ik heb er vroeger veel mee gespeeld, en vriendinnetjes hadden het ook. Maar het lijkt wel alsof wij de enigen waren, want mijn man kent het niet van vroeger (en die kreeg echt álles) en meer vrienden van nu kijken me wazig aan als ik er over begin...
Fabuland ken ik ook, heb ik ook veel mee gespeeld. Ook allemaal leuke beestjes.
Ja, Fabuland was ook zo leuk. Maar als koter vond ik ook gewoon alles met beestje heel leuk (en stiekem nog steeds wel...)
Ik heb een keer in een nostalgische bui een hele berg Fabuland van MP gehaald, maar mijn dochter vind er niks aan... Ik zal het over een paar jaar nog eens op mijn zoontje uitproberen
Die beertjes had ik ook. Van die link in OP had ik moeder met rode jurk en schort en kleintje met geruit jurkje. Vond ik zoooo leuk.

En Fabuland had ik vroeger ook. Vriend en zwager kennen het ook niet. Maar echt heel leuk. Bestaat nu niet meer.
Keek net eens op MP of er Fabuland aangeboden wordt. Genoeg! En zo herkenbaar. Had al die poppetjes en autootjes etc ook.
Fabuland was zó leuk! We zijn vroeger nog weleens in Denemarken naar Legoland geweest, en daar was een heel Fabuland-deel. Zonde dat dat niet meer gemaakt wordt... Heb weleens gelezen dat ze ermee gestopt zijn om Disney Lego uit te brengen, maar dat dat behoorlijk mislukt is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven