Hoe kan ik dit oplossen?

10-03-2015 07:52 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nou, vorige week woensdag kon ik mijn abonnement verlengen bij Vodafone. Ik blij, want deze begon toch kuren te krijgen en niet handig binnen mijn werk (thuiszorg -> veel bellen, gebeld worden etc). Dus ik mijn abonnement verlengd. Nu blijkt dat er een nieuw systeem is bij Vodafone waardoor het 2-3 weken kan duren voordat mijn telefoon er is. Om eerlijk te zijn heb ik geen zin om daarop te wachten, aangezien deze telefoon kuren heeft die ik nou niet bepaald kan gebruiken (komende dagen veel verantwoordelijke diensten ).

Nu mijn vraag: is het mogelijk dat ik de bestelling annuleer en bij ons in het dorp mijn telefoon laat verlengen? (Algemene telefoonwinkel). Hoe veel tijd kost dit precies?? Iemand enig idee?
Gek dat je dat aan ons vraagt en niet aan degene bij wie je je telefoonabonnement verlengd hebt en bij de winkel waar je anders heen wil. Kwestie van even bellen lijkt me.
Misschien dat iemand hier ervaring mee heeft. En dan was ik benieuwd hoe dat dan in zijn werk gaat. Overigens heb ik al een aantal keer Vodafone gebeld, maar heb na 30 minuten wachttijd (ik zou na 10 minuten iemand aan de lijn krijgen) opgehangen.
Naar de winkel gaan om het op te lossen.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Kun je niet een telefoon lenen voor de tussentijd?
Neem aan dat je op de site kan zien welke annulerings mogelijkheden er zijn.
Jij opent ook voor iedere scheet die dwars zit een topic he.
https://www.vodafone.nl/s ... rlengen-of-opzeggen.shtml

Je kan chatten en je vraag neerzetten in het forum of een contact formulier invullen als je zelf niet wil bellen. Moeilijk hoor.
Je SIM-kaart even overzetten in een andere telefoon ?

Hoe simpel kan het soms zijn.
Niet geschoten is altijd mis
Een consument heeft altijd een bedenktijd van 14 dagen. Bel Vodafone dat je annuleert en ga naar die winkel.

Hou er wel rekening mee dat je waarschijnlijk alleen bij Vodafone kan verlengen en nog niet kan overstappen naar een andere provider.
Valt me wel op dat mensen vaak wel een topic kunnen aanmaken voor domme vragen maar niet kunnen googlen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven