hoe misselijkheid voorkomen in atractiepark

06-07-2008 17:31 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Volgende week ga ik naar walibi, maar hoe voorkom je misselijkheid in de atracties? Ik weet dat het vaak met het eten te maken heeft, maar hoe precies?
Alle reacties Link kopieren
De clue is volgens mij zo veel en zo vet mogelijk eten en op z'n tijd een paar lauwe biertjes nemen. Daarnaast natuurlijk veel in de zon zitten, geen zonnebril opzetten en zo vaak mogelijk in attracties. Vergeet vooral de zweefmolen niet voor wat onschuldig oud-Hollandsch vermaak.
Alle reacties Link kopieren
:rofl:
I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb t idee dat het meer met je evenwichtsorgaan te maken heeft. Kinderen hebben hier vaak nog geen last van en kunnen dus ook bijna overal in zonder misselijk te worden. Maar hoe ouder je wordt en ook hoe minder je in attracties gaat hoe meer last je ervan krijgt is mijn ervaring. Het kon mij vroeger niet hoog, hard en wild genoeg maar nu wordt ik al misselijk van t idee alleen al ... soms weleens flink balen hoor want ik zou het liever anders zien, vooral omdat ik ook kindjes heb die gek zijn op attracties.



Gewoon verstand op nul en gaan is denk ik t belangrijkst en idd niet met te lege maag!



Risotje
Alle reacties Link kopieren
En als bovenstaande niet werkt dan zou je natuurlijk ook met mate de attracties in kunnen gaan en gedurende dag regelmatig wat eten en drinken. Misschien helpt dat ook.
Alle reacties Link kopieren
Er gewoon niet in gaan. Simpel zat.
I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.
Alle reacties Link kopieren
Niet te snel achter elkaar overal in gaan maar rustig de tijd nemen,ben een keer in walibi geweest en het was zo rustig dat we zowat alles in 3 uur gedaan hadden,toen was ik ook behoorlijk duizelig.
Alle reacties Link kopieren
Ik merkte vorig jaar in dat park dat ik nergens last van had en wat later op de dag werd ik enorm misselijk ergens in en meteen kon ik nergens meer in, terwijl ik toen al in veel dingen geweest ben... t kwam heel in eens. En nu wil ik dat voorkomen vandaar deze vraag.
Alle reacties Link kopieren
Hoorde van iemand dat er ergens een atractie is die na elke rit schoongespoten wordt om alle kots te verwijderen.

Wat is de mens toch een dom wezen..............
Alle reacties Link kopieren
La Vie en Rose schreef op 06 juli 2008 @ 17:40:

Er gewoon niet in gaan. Simpel zat.
Mijn idee.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Alle reacties Link kopieren
Vooraf misschien een pilletje tegen reisziekte nemen.

Geen idee of dit helpt roep ook maar wat.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een nichtje dat vaak last had van reisziekte. Pilletjes hielpen niet. Maar sinds kort heeft ze een polsbandje tegen reisziekte, en sindsdien gaat het hartstikke goed. Ze is zelfs onlangs in een paar attracties geweest; dat hoefde ze voorheen niet te proberen.



Dat bandje haal je geloof ik bij de apotheek of drogist. Er zit een plastic nopje aan de binnenkant dat je tegen de binnenkant van pols moet dragen. Klinkt vreemd maar het werkt blijkbaar wel.
Ik vind hier dingen van.
Alle reacties Link kopieren
je atractie wat zorgvuldiger uitkiezen. je weet van welke atractie je misselijk word en van welke niet, dan sla je diegene waar je misselijk van word toch gewoon over?
Alle reacties Link kopieren
Je lichaam wordt niet voor niets misselijk, dat is misschien een teken dat het voor de desbetreffende persoon die bij het lichaam hoort niet zo verstandig is om in zulke attracties te stappen? Daar ga je toch niet serieus pilletjes voor innemen om dat te voorkomen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven