Hoe moet ik dit adres invullen?
maandag 27 november 2017 om 14:33
Ik probeer een pakketje te versturen, en ik ben nu online zo'n verzendlabel aan het aanmaken. Er is alleen een probleem. Het pakketje moet naar India, en het adres is zo vreemd. Kan iemand mij helpen met aangeven wat waar moet?
Het adres is:
Flat (nummer), (Letter) block, Nelson Chambers, Nelson Manickam Road, Chennai, 600029
Ik heb een paar dingen weggehaald om het een beetje anoniem te maken. Het pakket is een cadeau voor een vriendin, en ze weet niet dat dit onderweg is, dus ik kan het haar niet vragen! Hopelijk weet iemand wat ik waar moet invullen!
Het adres is:
Flat (nummer), (Letter) block, Nelson Chambers, Nelson Manickam Road, Chennai, 600029
Ik heb een paar dingen weggehaald om het een beetje anoniem te maken. Het pakket is een cadeau voor een vriendin, en ze weet niet dat dit onderweg is, dus ik kan het haar niet vragen! Hopelijk weet iemand wat ik waar moet invullen!
maandag 27 november 2017 om 14:37
Chennai is de stad
600029 de postcode
nelson manickdam road is dus de straat
Nelson Chambers is het complex met een aantal woonblokken
zij woont dus in blok XYZ
flat nummer
Je kan gewoon googlen op dit adres dan zie je hoe het is opgebouwd
600029 de postcode
nelson manickdam road is dus de straat
Nelson Chambers is het complex met een aantal woonblokken
zij woont dus in blok XYZ
flat nummer
Je kan gewoon googlen op dit adres dan zie je hoe het is opgebouwd
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
explore, dream & discover
maandag 27 november 2017 om 14:45
Oh, die is super goed! Ik zal er een label in doen idd!BahcoBarbie schreef: ↑27-11-2017 14:43Nog wat tips van mij als dagelijkse internationaler verzender:
- Schrijf de track & trace op de doos
- Stop een kopie van het verzendlabel in de doos
Op die manier is de doos makkelijker te vinden en als de labels er af vallen dan zit er nog een label in de doos.
maandag 27 november 2017 om 15:51
vivajaline schreef: ↑27-11-2017 15:13Alsof ze dat pakket gaan.openmaken als er geen.labels meer op zitten
Ja. Dan zoeken ze adresgegevens zodat het als nog bezorgt kan worden