Hoe (schoon)ouders bedanken?

27-07-2010 13:40 35 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn schoonouders hebben de afgelopen behoorlijk wat geklust en gebuffelt in en rond ons huis. Nu wil ik ze hiervoor graag bedanken. Ze hebben al na iedere klusdag bij ons gegeten, dus een dineetje voor ze koken, lijkt me niet zo leuk. Daarbij komt dat mijn schoonmoeder erg aan de lijn denkt, dus een taart of iets anders snoeperigs, valt ook al af. Verder drinkt zij ook geen alcohol...Dus geen flesje wijn/ champagne...

Tsja, maar wat wel? Wie weet iets waar mensne van boven de 60 blij van worden?
quote:absoluteEinstein schreef op 27 juli 2010 @ 14:21:

[...]

Zou ik niet doen. Wat als blijkt dat de echo minder prettig is. Dan ben je liever samen met je man, zonder je schoonouders erbij.Pretecho laat je normaal maken nà de gewone 20 weken echo. Dus als het goed is kom je neit voor verrassingen te staan dan.
quote:Dipper schreef op 27 juli 2010 @ 14:22:

[...]

Voor zo'n schoonmoeder zou ik geloof ik niet durven koken

Mss één bordje maken met een gerecht dat net even iets minder vers is dan de andere gerechten ;)

Maar ach, ze mogen ook gewoon blij zijn met het feit dat ze wat krijgen hoor. Als ze een restaurant al te min vindt, hoe kun je het dan nog goed doen. Zou gewoon heel 'naief' lekker zelf gaan koken, heel gezellig kletsen, en vooral niet luisteren naar haar opmerkingen.
ontbijt op bed service
once upon a time called.....right now
Als de inderdaad zo kieskeurig zijn zou ik ze een theater/diner/bloemen/tijdschriftenbon geven.

Kan niet fout zijn.
Je kan bij de meeste sauna's ook een bon halen van bv 30 euro. Moeten ze alleen de rest bij betalen.

Een bon van de intratuin? Kan ze zelf iets moois zoeken voor in de tuin .

Een weekendje weg geven via 'weekendje weg punt nl'. Sommige van die bonnen zijn een jaar geldig, kunnen ze zelf een datum prikken.
Dank jullie wel.

Ik ga het even laten inwerken en overleggen met het kind van deze kritische schoonmoeder...
Hema heeft ook leuke bonnen, online te bestellen en wordt afgeleverd op het adres.

Degene die ik het heb gestuurd was blij verrast met de post en kon het erg waarderen.

Varieert in allerlei prijscategorien.
Een ontbijtje is ook errug leuk. Lekkere broodjes zelf halen, een kan verse jus persen, lekker beleg een kannetje koffie.

Kun je zelf helemaal maken en dan langs brengen aan de deur in een mand. Met nog een roosje erin en een bedank kaart.

Dan bel je aan en rij je vlug weg......

Deez zou ik doen!!!
Een mooie cd van hun favoriete muziek. Een mooi boek over een hobby, als ze die hebben. Wat al gezegd is, neem ze mee met een uitje. Verder zag ik al veel leuke dingen langskomen.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Er zijn genoeg goedkope tips langsgekomen. Ik vind vooral de ontbijttip (zelf of via een service) erg leuk, daarbij gaat het niet zo om de waarde, wat je bij bonnen (diner, theater, wat dan ook) toch al snel hebt.

Wat misschien ook leuk is: met een plaatselijke bloemist bij je schoonouders regelen dat ze 2, 3 of 4 keer een bos bloemen kunnen komen halen (heb ik al een paar keer voor mensen gedaan, geef ik de bloemist 50 euro, maakt hij vier keer een bos van 12,50).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven