Hoe Solis Blender schoonmaken?

06-12-2011 12:32 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb deze solis blender, maar nu heb ik al een paar keer geprobeerd de messenset los te draaien maar deze zit muurvast. Is met de losse hand niet te doen. Iemand een tip over hoe ik deze los krijg?

Ik ken het ding niet, maar je hebt er geen plastic hulpstuk ooit bijgekregen, waarmee je het geheel makkelijker kan los draaien?

Was bij onze blender bijna weggegooid, omdat we dachten dat het verpakkingsmateriaal was.
pfff, geen idee, volgens mij zat er verder niks in de doos maar ik weet het niet zeker ....
Gebruiksaanwijzing lezen of misschien zoeken online.
in de gebruiksaanwijzing staat: draai het messenblok los met de klok mee. Ja, zo ver was ik ook al, de vraag is alleen: hoe.

Hoopte dat ergens te kunnen vinden, maar op internet word ik ook niet veel wijzer.
Enkele opmerkingen van kieskeurig:

"Als voor een grote schoonmaak de messen losgehaald worden zie je pas hoe smerig de rubberen ring wordt. Deze is ook bijna niet meer schoon te krijgen. Daar zit dus wel een punt voor verbetering!"

Het moet dus wel kunnen...
Als je bang bent dat alles in de soep loopt, neem dan een pannetje mee.
ja, het moet ook kunnen! Er stond ook ergens dat het messenblok gemakkelijk te verwijderen is.

Ik ben in dit soort dingen ook altijd heel erg slecht
Misschien toch iemand met meer kracht in zijn/haar handen vragen:

van kieskeurig:

"Het enige minpuntje dat ik kan opnoemen (waar ik ook nog eens voor naar de winkel terug zal gaan om te vragen of dit normaal (misschien is het een foutje) is, al doet hij het prima) is dat om de messen los te draaien (heel gemakkelijk; een kwartslag draaien), ik soms wel wat kracht moet zetten, omdat ik het nogal vastdraai en het rubber (dat tussen de kan en de messen zit) komt los, maar dat is nog perfect bruikbaar zo, maar je mag het wel niet weggooien, want het is nodig om niet te lekken, "
wat kracht? Man, dat ding zit muurvast. Word er behoorlijk chagrijnig van.

Iemand nog een tip? Ik zal binnenkort mijn vriend eens vragen, misschien lukt het hem wel....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven