hoe vatten jullie deze tekst op

17-07-2014 22:40 36 berichten
Alle reacties Link kopieren
Remember as far as anyone knows..... we are a nice normal family.

Deze dus!
Onthoud voor zover iedereen weet zijn wij een leuke normale familie.

Ik zou dit opvatten als een soort waarschuwing. Let op! Voor de buitenwereld zijn wij een leuke familie. Maar ondertussen.....
Eh tja ligt eraan hoe het gezegd wordt. Is het een dreigement, een grap, een waarschuwing?
Ik vat het op als een grap, ik zag het ooit eens op zo'n bord wat je in huis kunt hangen.
Dat je vooral de vuile was niet buiten mag hangen.
Waar zit de any-key?
Ik vind het beetje raar! Weet niet waar het staat en of dit een uitspraak is waarbij je je zorgen moet gaan maken
Liever spijt van iets wat je heb gedaan, dan spijt van iets wat je niet heb gedaan
Remember as far as anyone knows....we are a normal happy family

Deze dus
Alweer?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Moet dat op twee pijlers?
Waarom 2 x?
Wel zo aardig om even te melden waarom je dat wilt weten.

Gewoon een flauw bord voor in of aan je huis. Net als als die meuk met 'in dit huis lachen we, beginnen we opnieuw...enz enz' en meer van dat soort non-grappige xenosmeuk
Klinkt ls iets uit de Adams Family.
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
Stomme iPod! Kwartier geleden de eerste geplaatst en ik zag het maar niet verschijnen. Dacht dat er wat mis was gegaan dus opnieuw geplaatst! Sorry!!
Nu betekent het: open geen dubbele topics; dat is irritant.
Crosspost.
Ik had hem dus als sarcastisch grapje. Als tegenhanger van die mierzoete "in dit huis" meuk. Maar blijkbaar wordt het niet door iedereen zo opgevat!
Ik dacht serieus dat het een quote uit Adams family, of 3rd rock from the sun of zo was.
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
quote:maze schreef op 17 juli 2014 @ 22:57:

Ik had hem dus als sarcastisch grapje. Als tegenhanger van die mierzoete "in dit huis" meuk. Maar blijkbaar wordt het niet door iedereen zo opgevat!Ja op zo'n bordje met leuke krulletters wel. Dan is het wel duidelijk.
Het is precies hetzelfde als alle mierzoete meuk.
quote:Thordis schreef op 17 juli 2014 @ 23:01:

Het is precies hetzelfde als alle mierzoete meuk.Inderdaad. Alleen dan de 'kijk mij eens tegendraads zijn' variant.
quote:maze schreef op 17 juli 2014 @ 22:57:

Ik had hem dus als sarcastisch grapje. Als tegenhanger van die mierzoete "in dit huis" meuk. Maar blijkbaar wordt het niet door iedereen zo opgevat!Dan is het dus niet duidelijk, daarmee dus niet grappig ( of wat dan ook)
Je bent zelf een theepot
Ik zou het opvatten alsof er binnen de familie echt enorm grote problemen zijn.
O duidelijk! Alleen vind ik het nog steeds een leuke tekst. Ondanks dat er dus best negatief over gedacht wordt!
Doe wat je niet laten kunt maar kijk niet gek op als mensen hun wenkbrauwen optrekken bij dit bord.
Nee dat doe ik ook niet hoor ikbenik! Dacht alleen dat het erg voor de hand liggend was! Niet dus

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven