Hoe warm is het nu bij jullie?
zondag 19 augustus 2012 om 16:30
Een hoop te doen weer om het weer... te warm, te koud, te nat, te droog... het is altijd wat.
Maar nu ben ik gewoon heel benieuwd hoe het vandaag bij jullie is.
Hoe warm in de zon en hoe warm in de schaduw?
Knmi geeft voor Twente vandaag 34,7 aan (half uurtje geleden)
In de zon weet ik het helaas niet, want ik heb geen thermometer. Ben wel heel benieuwd!
Hoe is het bij jullie?
Maar nu ben ik gewoon heel benieuwd hoe het vandaag bij jullie is.
Hoe warm in de zon en hoe warm in de schaduw?
Knmi geeft voor Twente vandaag 34,7 aan (half uurtje geleden)
In de zon weet ik het helaas niet, want ik heb geen thermometer. Ben wel heel benieuwd!
Hoe is het bij jullie?
zondag 19 augustus 2012 om 17:08
Buiten 36 in de schaduw; valt me eigenlijk nog mee want dat was het hier (Midden-Limburg) gisteren ook en voor vandaag hadden ze warmer voorspeld. Buiten vind ik het echt niet te harden vandaag.
Binnen 25 en still going up. Bah. Ik ben niet gemaakt voor die tropische temperaturen, laat de winter maar komen.
Binnen 25 en still going up. Bah. Ik ben niet gemaakt voor die tropische temperaturen, laat de winter maar komen.
zondag 19 augustus 2012 om 17:22
quote:Vilma schreef op 19 augustus 2012 @ 17:13:
[...]
Helemaal goed!
Dan kan ik ondertussen misschien wat planten in mijn tuin redden water geven die voor mijn ogen verleppen
Sneu he? Ben zelf trouwens ook behoorlijk verlept, haar zit nergens naar, maar blijft ook niet in model zitten, de krullen vliegen er spontaan in, een huid vol met rare pukkels, alles plakt.
-zucht-
[...]
Helemaal goed!
Dan kan ik ondertussen misschien wat planten in mijn tuin redden water geven die voor mijn ogen verleppen
Sneu he? Ben zelf trouwens ook behoorlijk verlept, haar zit nergens naar, maar blijft ook niet in model zitten, de krullen vliegen er spontaan in, een huid vol met rare pukkels, alles plakt.
-zucht-
zondag 19 augustus 2012 om 17:27
Buitenthermometer (schaduw) staat op 34.5, binnenthermometer op 30. 2 vrienden die langs zijn geweest vandaag vonden het zo lekker koel bij mij binnen... hahahha.
Ik vind 't heerlijk, deze temperatuur.
Ik vind 't heerlijk, deze temperatuur.
There is freedom waiting for you, on the breezes of the sky, and you ask: "What if I fall?" Oh but my darling, what if you fly? - Erin Hanson
zondag 19 augustus 2012 om 17:28
quote:-no-nick- schreef op 19 augustus 2012 @ 17:22:
[...]
-zucht-
Ook dat, ik ben nu behept met dezelfde zweetzone in mijn gezicht als Stevie Wonder wanneer hij Happy Birthday zong. Ik blijf gewoon vegen, ook onder mijn zonnebril. Géén restje mascara meer te bespeuren.
[...]
-zucht-
Ook dat, ik ben nu behept met dezelfde zweetzone in mijn gezicht als Stevie Wonder wanneer hij Happy Birthday zong. Ik blijf gewoon vegen, ook onder mijn zonnebril. Géén restje mascara meer te bespeuren.