Hoe warm is het nu bij jullie?

19-08-2012 16:30 100 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een hoop te doen weer om het weer... te warm, te koud, te nat, te droog... het is altijd wat.

Maar nu ben ik gewoon heel benieuwd hoe het vandaag bij jullie is.

Hoe warm in de zon en hoe warm in de schaduw?

Knmi geeft voor Twente vandaag 34,7 aan (half uurtje geleden)

In de zon weet ik het helaas niet, want ik heb geen thermometer. Ben wel heel benieuwd!

Hoe is het bij jullie?
Het huis is ondertussen afgekoeld van 33 graden naar 28 dus het gaat er op vooruit.
buiten op zijn heetst 36,2 in de schaduw. binnen 25 graden

nu gelukkig een stuk koeler buiten al is 32 nog steeds niet echt lekker
Buiten weet ik niet... Binnen 32 :(
Buiten 38 graden. En binnen minimaal 31. Weet het niet precies want de meter gaat binnen niet hoger als 31.. Maar het is bloedheet en ik heb alles al de hele dag dicht.
Jeuh de temperatuur zakt lekker hier. En we krijgen misschien onweer! (Jammer voor de Lowlandsgangers... Ik woon er vlakbij. Onweer op een festival is creepy.)
Buiten weet ik niet. Binnen is het beneden 28,5 en boven in de slaapkamers 32 graden. Ik heb medelijden met de kinderen, die morgen weer naar school moeten en daarom nu al in bed liggen...
Ben voor de kinderen ook blij hier dat ze morgen nog niet hoeven....(Noorden)

Jongste hier had het zo warm dat ze van ellende naar bed wilde. Ligt nu al een half uur lekker met het raam open te ronken. Begint een tikkie harder te waaien en net een spatje regen gehad.....maar ben bang dat het daarbij blijft.
Binnen 28 graden nu, joehoe!
Vanmorgen op balcon hier 57 graden volgens de buurman. In huis komt het niet onder de 30 graden, daarom airco en dat is heerlijk, dan maar beetje keelpijn.
Hoogste temperatuur vandaag in Nederland was 36,7 graden in Limburg, zegt het KNMI.

Dus iedereen die hier beweert dat het warmer was moet een nieuwe thermometer

Hier was het buiten 33 graden (nu nog 25) en binnen is het maximaal 27 graden geweest.

Pfff.. ben blij dat het nu zo'n stuk is afgekoeld. Je doet gewoon echt niks op zo'n dag!
Heerlijk op bed met de tv aan en airco op 18 graden maar wat was het warm vandaag!! We mogen eigelijk niet klagen het is nooit goed..maar 10 graden minder was ook heerlijk geweest
bleh, nog steeds 29 graden binnen en krijg het niet koeler.
quote:maryni83 schreef op 19 augustus 2012 @ 21:46:

Hoogste temperatuur vandaag in Nederland was 36,7 graden in Limburg, zegt het KNMI.

Dus iedereen die hier beweert dat het warmer was moet een nieuwe thermometer

Hier was het buiten 33 graden (nu nog 25) en binnen is het maximaal 27 graden geweest.

Pfff.. ben blij dat het nu zo'n stuk is afgekoeld. Je doet gewoon echt niks op zo'n dag!Nee hoor. Het KNMI heeft maar een beperkt aantal officiële weerstations, en het is helemaal niet uitgesloten dat het ergens tussen die weerstations in warmer is geworden dan die 36,7 graden. Bovendien zijn zelfs de thermometers van het KNMI niet onfeilbaar. Die beroemde 38,6 uit 1944 is ook niet gemeten op een officieel station, maar bij een Warnsveldse dokter in de achtertuin.
Buiten was het vanmiddag 38 graden onder de luifel. Na de bbq stond daar nog 30graden op, dat was rond 20.30uur.

Binnen is het de hele tijd al 28,5 graden (woonkamer) terwijl de rolluiken naar beneden zijn en ventilator aan.
Wat goed is tegen de kou, is ook goed tegen de warmte
Buiten was het hier een graad of 37. Binnen is het nog steeds 34 en het is niet te harden, het koelt ook totaal niet af..
Binnen heb ik de temp op 24 kunnen houden, op zich lekker koel vergeleken met buiten. Ben dan ook maar binnen gebleven. Op dit moment onweer in de verte en hoor ik de eerste regendruppels.... Heerlijk
Hier 35 in de,schaduw. Binnen 24 graden, was lekker koel.

Op de slaapkamers is het wel er warm. Raam staat helemaal open en rolgordijn omhoog.

Het eerste onweer komt er nu aan, in rap tempo dichterbij (midden ned)
Onweer hier. Niet te zien op Buienradar, wel behoorlijk heftig. Raar!
De onweer lijkt hier weer verder vandaan te gaan ipv dichterbij te komen zoals ik dacht.
Vooral de flitsen hier zijn hevig. Net de eerste echte harde klap (omgeving Lowlands).
30 graden in mijn huiskamer om 23.30 uur
Ah dan krijg ik dat van jullie mee (omg lowlands) maar het is nu bijna,weer geheel weg.
Ja het was maar kort. Het leek erger dan dat het was.
25 nu hier binnen. Niet warmer geweest dan 26.
Toppunt op de thermometer buiten vandaag was 48 graden (in de zon op een muur). Het is binnen 29 graden, net alles open gezet, omdat het buiten koeler leek, maar het helpt nog niet echt.

Baby vindt het niet zo leuk meer, peuter slaapt gelukkig.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven