Hoe werkt de mailbox hier?

08-07-2017 06:33 14 berichten
Misschien is dit wel superdom van mij, maar ik ZIE het gewoon niet. Gisteren kreeg ik voor het eerst van enkele mensen hier een pb. Ik heb ze een pb teruggestuurd, maar bij mijn verzonden berichten staat een 0, dat geeft voor mij aan dat ik niets heb verzonden. Ook heb ik geen reacties terug. Dat zegt niet alles, maar ik ben bang dat men mijn antwoorden helemaal niet kan lezen. Ook heb ik voor alle zekerheid nog even een apart mailtje verzonden naar betreffende mensen. Maar mijn "verzonden mail" blijft op 0 staan. Hoe pak ik dit aan?
Alle reacties Link kopieren
Iedereen heeft er momenteel last van sinds de vernieuwing.
Hij doet het soms wel maar meestal niet maar Viva werkt er dagelijks heeeul hard aan
om alles op te lossen. :nut:
Dus geduld....
Prrrr, mauw miawwwww.
Jane-Ice schreef:
08-07-2017 06:46
Iedereen heeft er momenteel last van sinds de vernieuwing.
Hij doet het soms wel maar meestal niet maar Viva werkt er dagelijks heeeul hard aan
om alles op te lossen
. :nut:
Dus geduld....
Dit. Elke dag worden er namelijk bugs opgelost! :-P
Angelaatje1970 schreef:
08-07-2017 06:50
Dit. Elke dag worden er namelijk bugs opgelost! bijgemaakt :-P
Renaissance_ schreef:
08-07-2017 07:06
Oh. Het was iets met bugs en dagelijks in elk geval.
Al die ontevredenheid! Terwijl we er toch mooie grijze lijntjes en een grijs achtergrondje voor de openingspost voor terug hebben gekregen.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
:yes:
Prrrr, mauw miawwwww.
Hoe de mailbox werkt? Gewoon niet. Die is er voor de vorm. Staat wel stoer of chique of.... Niet dus.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Niet, of wel... je weet het niet. Die onzekerheid is het ergst.
Ah....het ligt dus niet aan mij, dat is al heel wat. Een kwestie van geduld dus? Ik vind het alleen zo rot voor mensen die mij iets toesturen per pb...die wil ik echt graag antwoord geven!
Misschien moeten we een apart topic openen, waar een ieder kan aankondigen dat er mail is verstuurd of gereageerd is op een mail :idee:
francieneke schreef:
08-07-2017 09:25
Ah....het ligt dus niet aan mij, dat is al heel wat. Een kwestie van heel veel geduld dus? Ik vind het alleen zo rot voor mensen die mij iets toesturen per pb...die wil ik echt graag antwoord geven!
Mijn bericht aan jou heb ik ook minstens 5x moeten versturen voordat het weg was :)
Niet geschoten is altijd mis
Bitje93 schreef:
08-07-2017 11:22
Mijn bericht aan jou heb ik ook minstens 5x moeten versturen voordat het weg was :)

Maar niks van mij ontvangen zeker? :-(

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven