hoelaat is t nu?
maandag 12 april 2010 om 17:07
Noah lieve meid, dan is het meer dan logisch dat je soms ff een slecht moment hebt. Dat hoort erbij en mág ook gewoon. Is er iets waar je je een beetje beter van gaat voelen? Even janken, of juist afleiding zoeken?
Ik ben ongeveer 2 jaar Boeddhist, niet zo erg lang dus. En nu ik twee weekenden geen tijd had om naar de tempel te gaan mis ik het toch erg, dus dan ga ik straks even. Krijg er altijd een ontzettend fijn gevoel, kom helemaal tot mezelf.
17.07
Ik ben ongeveer 2 jaar Boeddhist, niet zo erg lang dus. En nu ik twee weekenden geen tijd had om naar de tempel te gaan mis ik het toch erg, dus dan ga ik straks even. Krijg er altijd een ontzettend fijn gevoel, kom helemaal tot mezelf.
17.07
maandag 12 april 2010 om 18:18
maandag 12 april 2010 om 21:35
maandag 12 april 2010 om 21:38
maandag 12 april 2010 om 21:43
Trek m'n truitje gewoon 5 cm lager. Heeft nog nooit niet gewerkt .
Heb morgen afgesproken met een oud-huisgenoot. Toen we nog een huis deelden, deelden we ook weleens het bed dus ik denk niet dat het heel moeilijk wordt.
We hebben filmpje, pizza, ben&jerry's, wijn, en dakterras avond en daar zit altijd wel een patroon in .
Hoezo boekje? Lees je daar of bedoel je als leermateriaal voor jou?
Wanneer zie je jouw scharrel/vriend/toekomstige ex/niet nader te verklaren, man weer?
Stomme TO, doen we zoveel moeite....:no: @21.44
Heb morgen afgesproken met een oud-huisgenoot. Toen we nog een huis deelden, deelden we ook weleens het bed dus ik denk niet dat het heel moeilijk wordt.
We hebben filmpje, pizza, ben&jerry's, wijn, en dakterras avond en daar zit altijd wel een patroon in .
Hoezo boekje? Lees je daar of bedoel je als leermateriaal voor jou?
Wanneer zie je jouw scharrel/vriend/toekomstige ex/niet nader te verklaren, man weer?
Stomme TO, doen we zoveel moeite....:no: @21.44
maandag 12 april 2010 om 21:46
maandag 12 april 2010 om 21:47
maandag 12 april 2010 om 21:49